2026-09-26, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon säger själv att hon gått ner 10 kg...... 😅
Mytomanen

Näää inga 10 kilo hon gått ner inte.
Citera
2026-09-26, 22:16
Medlem
Citat:
Hon kommer aldrig bli minimalist. Hon har hållt på att rensa sen 2016. Hon har lika mycket skit nu som då. Hur mycket skit kan en människa ha. Helt sjukt. I gårdagens vlogg var det lika mycket skit som hon drog fram. Hur mycket kläder kan en människa äga?

Hon borde slängt allt sitt och sin MORSAS skit när hon flyttade. Hon tog t.o.m med sin mammas gamla sketna madrasser till Gävle. Ja, det är helt sjukt.

Förstår inte varför hon ska prata om minimalism. Det är så extremt. Att gå från kaos till minimalism är inte realistiskt och att ens prata om det är som att skapa ett misslyckande.
Vill man ens vara minimalist idag när allt fler går emot minimalism och vitt/grått? Det räcker väl för henne om honom bara skapar bättre ordning och reda genom att göra sig av med 30% av prylarna i varje rum. Sjukt stor skillnad det skulle göra.
Citera
2026-09-26, 23:13
Medlem
Citat:
Hon kommer aldrig bli minimalist. Hon har hållt på att rensa sen 2016. Hon har lika mycket skit nu som då. Hur mycket skit kan en människa ha. Helt sjukt. I gårdagens vlogg var det lika mycket skit som hon drog fram. Hur mycket kläder kan en människa äga?

Hon borde slängt allt sitt och sin MORSAS skit när hon flyttade. Hon tog t.o.m med sin mammas gamla sketna madrasser till Gävle. Ja, det är helt sjukt.
När dog mamman? Du menar hon släpar runt på ett extra bohag? Jag tror fanimej inte det är sant 😂😂😂
Citera
2026-09-26, 23:25
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
När dog mamman? Du menar hon släpar runt på ett extra bohag? Jag tror fanimej inte det är sant 😂😂😂
2014 om jag inte minns fel, så det är hög tid att slänga skiten...
Citera
2026-09-26, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
2014 om jag inte minns fel, så det är hög tid att slänga skiten...
Shit och hon drar runt på det efter 13 år inkl madrassen…helt galet ju 😂
Citera
2026-09-26, 23:57
Medlem
Citat:
En nerkissad madrass från en alkis har hon haft i 13 år. Då har man problem när man inte en kan kasta den. Hon har med hela sin mammas hem till Gävle. Ett helt uthus med mammans grejer har hon. En "mamma" som behandlade E som skit. Hon ville bara att E skulle gå och dö. Hon hade gjort en strypsnara till E. Fin morsa. Och E sitter och gråter över mammans saker. Hade det varit min mamma så hade jag med glädje eldat upp hennes saker. Inte släpet skiten med mig.
Citera
Igår, 07:57
Medlem
Citat:
En nerkissad madrass från en alkis har hon haft i 13 år. Då har man problem när man inte en kan kasta den. Hon har med hela sin mammas hem till Gävle. Ett helt uthus med mammans grejer har hon. En "mamma" som behandlade E som skit. Hon ville bara att E skulle gå och dö. Hon hade gjort en strypsnara till E. Fin morsa. Och E sitter och gråter över mammans saker. Hade det varit min mamma så hade jag med glädje eldat upp hennes saker. Inte släpet skiten med mig.
Helt uppenbart nåt är fel och frågan är också har mamman gjort henne allt det hon påstår?
Citera
Igår, 08:08
Medlem
Citat:
Helt uppenbart nåt är fel och frågan är också har mamman gjort henne allt det hon påstår?

Det är väl just därför hon har ett stört förhållande till grejer och särskilt mammans grejer.
Men man får ingen relation eller upprättelse av att behålla grejer. Men hon har känslorna i grejerna.

Kanske känner hon att hon äntligen ”har” sin mamma när hon har hennes grejer. Men inget förändras av att hon behåller grejerna.

Friska personer har inte ett sånt här förhållande till grejer. De klarar av att städa.
Citera
Igår, 08:10
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nej, exakt och hon erkände själv efter att hon startade den där Facebook-gruppen (med recept m.m), men klarade själv knappt 1-2 veckor, då berättade hon att hon ofta misslyckas att hålla i något hon bestämt. Att hennes kost aldrig lyckas vara konsekvent.

Existerar den gruppen fortfarande?
Citera
Igår, 08:30
Medlem
Citat:
Ellie har själv berättat det.
Citera
Igår, 09:07
Medlem
Har hon sagt hon hade för vitaminbrister?
Citera
Igår, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Existerar den gruppen fortfarande?

Minns inte exakt vad den hette men det är en låst grupp.

Här är en rolig post från Facebook där hon visar sin VIKTNEDGÅNG och gör reklam för tillskott.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10158313381351669&id=64886666 8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in