2026-09-14, 18:48
Medlem
Kokt potatis och köttfärssås är en egen variant på moussaka 😂 sen undrar hon om man kan göra det på zucchini för hon tycker inte om aubergine. Det handlar om att hon inte har aubergine hemma. Varför ljuga om sånt ? 😞
Citera
2026-09-14, 19:00
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Kokt potatis och köttfärssås är en egen variant på moussaka 😂 sen undrar hon om man kan göra det på zucchini för hon tycker inte om aubergine. Det handlar om att hon inte har aubergine hemma. Varför ljuga om sånt ? 😞
Hoppas hon förvarnade S om middagsändringen.
Snacka om snopet när man blir utlovad moussaka men får potatis med köttfärssås...gott absolut! Men det är inte moussaka 😅
Citera
2026-09-14, 19:07
Medlem
Jag tror hon fått insatt andra mediciner i stället för sprutorna (kan rent av va sprutorna också)
Men det kan hon inte erkänna inför sina följare då hon talat så illa om vården och rekommenderar sina bluff oljor.
Citera
2026-09-15, 00:24
Avstängd
Häpp då har förtalsviruset spridit sig till henne också.
Citera
2026-09-15, 20:28
Medlem
hon har nämt att hon inte gillar uppmärksamhet/stora folkgrupper (hennes video från första midsommaren uppe i Sundsvall) men ändå ber hon människor att komma fram under en konsert? Vart är logiken?
En beroendeterapeut som inte vet att alkoholmissbruk också är ett beroende? Qué?
Alltså man ska inte ge en stalker någon uppmärksamhet alls, man ska inte svara eller ge den det överhuvudtaget och det vet polisen, att dem nu skulle ha gett henne rådet att prata om det öppet, inte en chans!
Att människor sväljer allt hon säger med hull och hår är fan skrämmande på riktigt!! 😨
Allt hon lägger upp nu förtiden är ”kloka” ord om att bara vara självisk och skita i andra, -jag hör inte av mig jag byter ut dem… Jag tror att det är hon som blivit utbytt men hon förstår inte det själv..
Citera
2026-09-16, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoringo
hon har nämt att hon inte gillar uppmärksamhet/stora folkgrupper (hennes video från första midsommaren uppe i Sundsvall) men ändå ber hon människor att komma fram under en konsert? Vart är logiken?
En beroendeterapeut som inte vet att alkoholmissbruk också är ett beroende? Qué?
Alltså man ska inte ge en stalker någon uppmärksamhet alls, man ska inte svara eller ge den det överhuvudtaget och det vet polisen, att dem nu skulle ha gett henne rådet att prata om det öppet, inte en chans!
Att människor sväljer allt hon säger med hull och hår är fan skrämmande på riktigt!! 😨
Allt hon lägger upp nu förtiden är ”kloka” ord om att bara vara självisk och skita i andra, -jag hör inte av mig jag byter ut dem… Jag tror att det är hon som blivit utbytt men hon förstår inte det själv..

Instämmer med allt.
Freddan sa upp kontakten med Ellie när hon flyttade till Gävle. Säkert många av hennes inre cirkel också. Hon har inte kontakt med någon från Stockholm.
Citera
2026-09-16, 08:21
Medlem
Citat:

Ha ha 🤣klockrent! Nu får hon nöja sig med sin poledance väninna Lina😝
Citera
2026-09-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
Undra om Lina och Ellie träffades på Darkside? Lina vekar ha saker för sig, precis som vår fina Ellie

Ellie sa att de har träffats via nätet, men inte var eller hur 🧐🤔
Citera
2026-09-16, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Undra om Lina och Ellie träffades på Darkside? Lina vekar ha saker för sig, precis som vår fina Ellie

Ellie sa att de har träffats via nätet, men inte var eller hur 🧐🤔
Lika barn leka bäst
Citera
2026-09-16, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23

Hon får umgås med vem hon vill men en poledansare - jag saknar ord.

En mager kvinna som dansar för... vem då ? Å vad får hon ut av det ?
Citera
2026-09-16, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Lika barn leka bäst
Jajamen👍sluskar båda två inkl S
Citera
2026-09-16, 12:15
Medlem
Citat:
Mitt i prick överens med allt du skriver. Kunde inte sagt det bättre själv👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in