2026-09-03, 21:28
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Exakt så här är det. För oss som har barn och är normala finns absolut noll sexuellt med ett barn som badar badkar eller springer naken i nån sjö. Ibland gör barn söta eller roliga saker när de råkar vara nakna och då kanske man vill föreviga det.

Helvette vad mycket sjuka åsikter det finns i den här tråden. Antingen har folk nån hysterisk moralpanik eller så har de nån latent pedofili.
Exakt. Förstår mig inte på folk ibland.
Citera
2026-09-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Det är en bedömning av en expertgrupp inte en juridisk definition eller något fastställt av domstolspraxis. därmed kan det variera stort vad som läggs i uttrycket.

Domstolen ansåg inte materialet ens vara sexuellt.

Nej, nakna barn är inte särskilt hänsynslöst material. Det krävs penetration eller liknande.
Citera
2026-09-03, 22:22
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Att ta bilder i badkaret på sina barn är jävligt udda.

Ta bilder vid matbordet,lekplats eller någon utflykt helt ok.

Men i badkaret när de är nakna, varför?

För vi som är normala, inte tänker något sexuellt när vi ser våra barn i badkar.
Citera
2026-09-03, 22:34
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
För vi som är normala, inte tänker något sexuellt när vi ser våra barn i badkar.

Inte bara verkar du onormal, du verkar också illiterat.

Inte en enda gången har jag nämnt att det skulle vara något eller syftar på något sexuellt bakom min frågesättning, jag skrev bara jag tyckte det var udda.
Det är era sjuka tankesvurpor som insinuerar det.

Ni projicerar era egna sjuka sexuella fantasier.

Jag har inte nämnt att det skulle vara sexuellt någonstans. Att ens påstå det är direkt vidrigt.

Man får alltså inte ställa fråga varför man tar bilder på nakna människor utan att bli anklagad för att vara det ena efter det andra.

Ett par av er ligger på gränsen till förtal.

Andra som gav mer sansade svar, tack för ni förklarade. Kanske någon om jag får barn förstår jag det bättre.

Citat:
Bara för man ifrågasätter varför det tas innebär inte att man har sexuellt syfte för det.

När man duschar eller badar är ens privata ensak.

Jag önskar folk kunde sluta citera mig då det blir för mycket spammande i denna tråden.

Jag har redan gjort det glasklart tusen gånger redan att det finns inget sexuellt syfte bakom att man föredrar att se människor med kläder på än nakna.

Allt annat är eget projicerande ifrån skibenteneras sida.

Jag tänker inte sexuellt när jag ser barn.

De som försöker blanda in sexuellt syfte i diskussionen projicerar deras egna tankar.

Detta är mitt sista inlägg i tråden.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-03 kl. 23:00.
Citera
2026-09-03, 23:09
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Antat att du inte har egna barn... barn som du badat och tvättat i en evighet, som efter två tre år med dig nu sitter själv i ett riktigt badkar och försöker schamponera in sitt hår för första gången och misslyckas på ett helt bedårande sätt.

Enbart psykopater känner i en sådan stund att detta inte är något som är värt att minnas.

Ditt första stycke tackar jag extremt mycket för. Det förklarar det jag inser inte själv då jag inte har egna barn. Väl formulerat och svar på min fråga. Tack.
Citera
2026-09-03, 23:16
Medlem
Citat:
Jag förstår inte syftet varför man skulle vilja ha bilder på sina barn nakna i ett badkar? Vad är syftet med det?
För de allra flesta är det inget speciellt med det. Frågan är snarare tvärtom, varför skulle man tycka att det vore konstigt? Det är inte så att folk tänker "jag vill absolut ha en bild där mitt barn är naket", utan det handlar helt enkelt om allehanda situationer där de helt enkelt råkar vara nakna i en del av dem. För någon som inte bryr sig är din fråga lika märklig som "varför skulle man vilja ha bilder på sina barn när de borstar tänderna?"

Givet då att det är små barn det handlar om. Är det en femtonåring blir det lite sådär.
Citera
2026-09-03, 23:43
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Inte bara verkar du onormal, du verkar också illiterat.

Inte en enda gången har jag nämnt att det skulle vara något eller syftar på något sexuellt bakom min frågesättning, jag skrev bara jag tyckte det var udda.
Det är era sjuka tankesvurpor som insinuerar det.

Ni projicerar era egna sjuka sexuella fantasier.

Jag har inte nämnt att det skulle vara sexuellt någonstans. Att ens påstå det är direkt vidrigt.

Man får alltså inte ställa fråga varför man tar bilder på nakna människor utan att bli anklagad för att vara det ena efter det andra.

Ett par av er ligger på gränsen till förtal.

Andra som gav mer sansade svar, tack för ni förklarade. Kanske någon om jag får barn förstår jag det bättre.

Hoppas verkligen inte du får barn!

Du borde däremot gå in på dumpens hemsida. Där finns stöd och hjälp att få. Om du vänder att bada med sina barn och ta bild för minnen till något udda, antagligen för du ser det sexuellt. Hoppas du får den hjälp du behöver. Och att du aldrig är nära barn.

Jag tror dom flesta av oss har bilder när vi är nakna som våra föräldrar tog.

Kolla Madicken! Där springer 2 tjejer 5-9 år gamla helt nakna på FILM. ( Skulle aldrig nämnt det för dig , för nu ska du väl in och kolla)

Hur som helst. Det har inte varit konstigt bakåt i tiden. Men såna som dig har vridit på allt.
Citera
2026-09-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det är inte udda att ha foton på ens egna barn när de badar. Har sett foton på mig som barn och även haft foton på egna barn i t ex badkaret. Vilken sten har du levt under? Är du känslig? Generation Y eller Z?
Han är pryd. De enda bilderna som hans morsa har på honom är klassfoto från skolan.
Citera
2026-09-03, 23:49
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Hoppas verkligen inte du får barn!

Du borde däremot gå in på dumpens hemsida. Där finns stöd och hjälp att få. Om du vänder att bada med sina barn och ta bild för minnen till något udda, antagligen för du ser det sexuellt. Hoppas du får den hjälp du behöver. Och att du aldrig är nära barn.

Jag tror dom flesta av oss har bilder när vi är nakna som våra föräldrar tog.

Kolla Madicken! Där springer 2 tjejer 5-9 år gamla helt nakna på FILM. ( Skulle aldrig nämnt det för dig , för nu ska du väl in och kolla)

Hur som helst. Det har inte varit konstigt bakåt i tiden. Men såna som dig har vridit på allt.

Du lägger ord i min mun och påstår att jag skulle tycka det var sexuellt.

Jag har inte påstått någonstans att nakna barn i ett badkar skulle vara sexuellt.
Du hittar ingenstans där jag har påstått det.

Du ligger grymt nära förtal och ditt IP är lättare att hitta än du tror.
Jag kommer väcka åtal.

Du är sjuk i huvudet som insinuerar sexuella saker in i diskussionen.

Det är du som bör söka hjälp hos dumpen som hela tiden försöker göra diskussionen till något sexuellt involverade barn.

Det har aldrig varit mitt syfte att göra.
Du är psykiskt störd.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-03 kl. 23:58.
Citera
2026-09-03, 23:54
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Han är pryd. De enda bilderna som hans morsa har på honom är klassfoto från skolan.

Det finns andra bilder med såsom på lekplatsen och liknade. Men ja det ligger något i att jag är pryd.
Citera
2026-09-03, 23:58
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Du lägger ord i min mun och påstår att jag skulle tycka det var sexuellt.

Jag har inte påstått någonstans att nakna barn i ett badkar skulle vara sexuellt.
Du hittar ingenstans där jag har påstått det.

Du ligger grymt nära förtal och ditt IP är lättare att hitta än du tror.

Du är sjuk i huvudet som insinuerar sexuella saker in i diskussionen.

Det är du som bör söka hjälp hos dumpen som hela tiden försöker göra diskussionen till något sexuellt involverade barn.

Det har aldrig varit mitt syfte att göra.
Du är psykiskt störd.

😄 Min ip är nästan omöjlig att hitta!

Och förtal? Snälla lille du, är misstänkt för betydligt värre saker än det just nu! Så tror inte ditt hot om förtal skrämmer mig.

Men du kommer från ämnet nu!

Kanske borde anmäla dig så polisen kan gå igenom din telefon, för där ligger nog ett och annat som är olagligt. Och ja jag syftar på nakna barn.
Citera
2026-09-04, 00:01
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
😄 Min ip är nästan omöjlig att hitta!

Och förtal? Snälla lille du, är misstänkt för betydligt värre saker än det just nu! Så tror inte ditt hot om förtal skrämmer mig.

Men du kommer från ämnet nu!

Kanske borde anmäla dig så polisen kan gå igenom din telefon, för där ligger nog ett och annat som är olagligt. Och ja jag syftar på nakna barn.

Du verkar besatt utav sexuella saker.

Du projicerar förmodligen vad som finns på din egen hårddisk.

Min telefon är ren ifrån sådant skit men dig tvivlar jag dock på.

Du verkar lida utav en sexuell psykisk störning. Som för hela tiden in sex i diskussionen om barn.

Skulle inte förvåna mig om du är en framtida Dumpen-gädda. Eller om du redan är en gädda där på dumpen.

Med tanke på att du erkänner själv att du är misstänkt för grövre saker än förtal, misstänker jag att du är redan är en Dumpen-gädda.

Diskussionen avslutas här.

Mitt register är rent till skillnad ifrån dig.

Jag tar klar avstånd ifrån gäddor som du.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-04 kl. 00:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in