Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Menar du att om t.ex. en man tar en bild på sin tvååriga son eller dotter när de sitter nakna i badet så är det udda och du kan inte se ett syfte? Insinuerar du att det måste vara ett sexuellt syfte om man tar en sådan bild? Är det skillnad om den heterosexuelle mannen tar bild på en son eller en dotter?
Tänker du likadant om det hade varit en mamma som tar bilderna?
På min tid när det begav sig så var det inte alls ovanligt med dylika bilder i fotoalbum. Det var inte heller ovanligt att ha sådan bilder på studentplakat och det var ingen som tyckte att det var något konstigt med det. Inte heller de personer vars nakenbild från barndomen var på plakaten.
Bara för man ifrågasätter varför det tas innebär inte att man har sexuellt syfte för det.
När man duschar eller badar är ens privata ensak.
Jag önskar folk kunde sluta citera mig då det blir för mycket spammande i denna tråden.
Jag har redan gjort det glasklart tusen gånger redan att det finns inget sexuellt syfte bakom att man föredrar att se människor med kläder på än nakna.
Allt annat är eget projicerande ifrån skibenteneras sida.
Jag tänker inte sexuellt när jag ser barn.
De som försöker blanda in sexuellt syfte i diskussionen projicerar deras egna tankar.
Detta är mitt sista inlägg i tråden.