2026-09-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Du ligger grymt nära förtal och ditt IP är lättare att hitta än du tror.
Jag kommer väcka åtal.
Så länge du inte har avslöjat din identitet så är förtal helt uteslutet. Just so you know...
Citera
2026-09-04, 03:30
Medlem
Citat:
Att ta bilder i badkaret på sina barn är jävligt udda.

Ta bilder vid matbordet,lekplats eller någon utflykt helt ok.

Men i badkaret när de är nakna, varför?

Du är efterbliven. Föräldrar har alltid tagit bilder på sina barn lite överallt, särskilt när det är första gången de gör något. Du tycker det är udda. Jag tycker det är udda att folk med under 85 IQ får leva.
Citera
2026-09-04, 07:37
Medlem
?

Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Exakt så är det. Experterna hos polisen har bedömt det som barnporr, de har till och med bedömt några av bilderna som särskilt hänsynslösa.
Domstolen har bedömt det som inte alls sexuella och inte barnporr.
Det är alltså en extremt stor skillnad i bedömning.

Bilders natur ligger ju hos betraktarens öga.Jag köper att experterna kan blivit insnöade på bilder.

Hur som helst hur stor är chansen att detta ärende hamnar hos HD till slut?
Senast redigerad av SiamGnome 2026-09-04 kl. 07:37. Anledning: fel tecken
Citera
2026-09-04, 07:41
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicum
Du är efterbliven. Föräldrar har alltid tagit bilder på sina barn lite överallt, särskilt när det är första gången de gör något. Du tycker det är udda. Jag tycker det är udda att folk med under 85 IQ får leva.

Ännu en användare med psykisk ohälsa som måste slänga in diverse glåpord i en diskussion för vuxna.

Jag hoppas innerligt du får den vård du behöver för din psykiska ohälsa.

Ditt IQ är definitivt under 85 som inte klarar av en vuxen diskussion utan sandlåda pajkastning.
Citera
2026-09-04, 08:12
Medlem
HomoDeuss avatar
Många svenska myndighetspersoner är både socialt, emotionellt och sexuellt störda. Vem fan letar barnporr i familjealbum?
Citera
2026-09-04, 08:20
Medlem
Comitiums avatar
Citat:

.
.
Kan bli jättetrevliga familjebilder! Bilder man räddar om huset börjar brinna.
.
.
.
Citera
2026-09-04, 08:59
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excavation
När man hör ordet hänsynslöst i samband med bilder på barn föreställer man sig något alldeles fruktansvärt, men rättssammanhang används det annorlunda får man förmoda.

Jag känner samma sak. Vad är det exakt som gör att man använder dessa uttryck? Samma med "tydligt sexuellt fokus". Tar man samma måttstock som med vuxna? Blir svårt för utomstående att se helnakna bilder på vuxna utan att se det med sexuellt fokus (från det upplevda perspektivet av den som tog bilden då). Även med kontext att man är i te.x ett badkar där i princip alla är nakna så blir det lätt uppfattat som sexuellt.
Det blir inte samma sak med mindre barn och det är den allmänna uppfattningen i mina sociala cirklar iaf. Så vad är det man gör för att nå en nivå av sexuellt fokus och särskilt hänsynslös med ett barn hemma(?)? Det gör det inte lättare när man inte vet åldern på barnet/barnen..
Citera
2026-09-04, 09:26
Medlem
Citat:

Hur fasen kan det vara udda? Badar du i badkaret med kläderna på? Får inte föräldrar ha minnen från när barnen var små och badade. Samhället är fan sjukt.
Citera
2026-09-04, 13:06
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsterbajsarn

Lol Deb här användaren är ju antingen ett troll. Eller så ser han tydligen nått sexuellt med en naken unge som badar. Något av det.

Jag är inte den som framkallar sex i diskussionen. Det är du.

Tack att du avslöjar dig så alla kan se.
Citera
2026-09-04, 13:07
Medlem
Citat:
Jag förstår inte syftet varför man skulle vilja ha bilder på sina barn nakna i ett badkar? Vad är syftet med det?
Jag tycker det är udda.

Att man vill ha bilder på sina barn förstår jag mycket väl, men det finns andra tillfälle att ta bilder på dem utöver när de badar nakna i ett badkar.

Det finns 0 badkarsbilder ifrån min barndom, och det är jag tacksam för. Inte fan vill man bli fotad naken.

Det handlar om att du är så porrskadad att du inte klarar av att betrakta barnet som barn. Du är sjuk i huvudet.
Citera
2026-09-04, 13:15
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crustymolfis
Det handlar om att du är så porrskadad att du inte klarar av att betrakta barnet som barn. Du är sjuk i huvudet.

Nej, jag är varken porrskadad eller ser något sexuellt syfte med ett barn i ett badkar eller någon annanstans för den delen.
Min preferens är 18+.

Vad du och andra användare försöker måla upp mig som avslöjar bara era egna sinnessjuka fantasier.
Era illusionerade tankevurpor.

Jag gick in i den här diskussionen utan något som helst sexuellt syfte, och står fast vid min ståndpunkt att det finns inget sexuellt syfte bakom det.

Era pedofiltankar har gång på gång blivit avslöjade.
Till den punkt att det börjar bli irriterande.

Jon10: Jag ser inget sexuellt syfte alls med ett barn i badkar.
Jag tänder inte på barn.
Random flashbackmupp: Du tänker på sex ditt svin!

Ni kan inte låta bli att blanda in sex i diskussionen upprepande gånger dessutom, något som jag inte har gjort.
Jag ställde en fråga.

Jag har ständigt tagit avstånd ifrån att diskussionen skulle ha någon som helst sexuell anspelning.
Ändå försöker du och andra måla upp det som det.
Förmodligen är det en latent anledning hos er till det.

Du är psykiskt störd som försöker framkalla något som inte finns där.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-04 kl. 13:40.
Citera
2026-09-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Jag känner samma sak. Vad är det exakt som gör att man använder dessa uttryck? Samma med "tydligt sexuellt fokus". Tar man samma måttstock som med vuxna? Blir svårt för utomstående att se helnakna bilder på vuxna utan att se det med sexuellt fokus (från det upplevda perspektivet av den som tog bilden då). Även med kontext att man är i te.x ett badkar där i princip alla är nakna så blir det lätt uppfattat som sexuellt.
Det blir inte samma sak med mindre barn och det är den allmänna uppfattningen i mina sociala cirklar iaf. Så vad är det man gör för att nå en nivå av sexuellt fokus och särskilt hänsynslös med ett barn hemma(?)? Det gör det inte lättare när man inte vet åldern på barnet/barnen..

Det är detta jag försökt påpeka innan.

Särskilt hänsynslöst kräver någonting annat än rena nakna poseringsbilder.

Typexempel är penetration eller kroppsvätskor på barnets kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in