Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
Dagens stories av intresse:
A på video (!) från ica. Är 100% säker på att det är en ny video! Har inte sett denna förr. Tycker helt ärligt hon ser ganska pigg ut?

Rätt mager ja, som vanligt, men inte alls som i vintras när hon blev inlagd. Mycket smink, håret i knut. Kul att få se henne ändå, det var länge sedan.
De kör hem från affären och mamman pratar om att A ska höja prenumerationskostnaden med 10 kr då hon måste ha råd med privat vård nu. A snyftar i bakgrunden. Hon påstås ha en inkomst på 6000 kr i månaden. "Och 50% försvinner i skatt". "Ni som inte vill betala det får väl gå ur då men Alice måste faktiskt överleva!"... Dramatiskt.
Du får mig att vilja betala😩 Hade också velat se den videon, har ingen aning om hur hon ser ut nu. Senaste bilden är den från semestern där man ser henne från sidan med stora solglasögon, massa filter och peruk, säger ingenting om hennes utseende tycker jag. Önskar att ni delade med er, men förstår samtidigt att ni betalar så varför ska ni ge bort det till oss andra såklart.
Det hon lägger upp där, är det mest storys som försvinner efter 24 timmar eller sparas allt där? Kan man se när H och L var på semester i somras och man skulle få följa med u community tex eller det är inte kvar längre?
Så hon säger alltså att hon skattar? Och att 50% försvinner i skatt? Så mycket betalar man väl inte i skatt när man tjänar så lite som hon gör? Eller? Vill inte erkänna hur dåligt insatt jag är i det.