2026-08-20, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanosim
Men nu gick hon då verkligen över gränsen med sin senaste story. Usch vad arg jag blir. Lämnar ut sin bror och hans fysiska problem för alla att se. Stackars Leo.

Såg också det, hoppas hon tar bort det för hans skull.
Blir så tydligt att hon använder honom för att visa hur snäll och god hon själv är som hjälper den "stackaren". Bryr sig inte om hans rätt till privatliv öht.
Citera
2026-08-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
Såg också det, hoppas hon tar bort det för hans skull.
Blir så tydligt att hon använder honom för att visa hur snäll och god hon själv är som hjälper den "stackaren". Bryr sig inte om hans rätt till privatliv öht.

Ja hoppas verkligen hon tar bort det. Reagerade också på att hon ska "följa med dig på min födelsedag " Som att det är det viktigaste så går inte att skriva veckodag...Egocentriska människa
Citera
2026-08-20, 12:31
Medlem
Citat:
Ja hoppas verkligen hon tar bort det. Reagerade också på att hon ska "följa med dig på min födelsedag " Som att det är det viktigaste så går inte att skriva veckodag...Egocentriska människa

Precis. Känns som att hon formulerat sig så för att poängtera hur uppoffrande hon själv är.
Citera
2026-08-20, 12:35
Medlem
Igår 05:40 skrev hon detta:
"pga allt som hänt de senaste dagarna har familjekollektivet beslutat att vi kommer endast dela det personliga i vårt community framöver. Vi lämnar ut oss så mycket med våra erfarenheter för att kunna hjälpa andra och få allt slängt rakt i ansiktet vilket känns fruktansvärt. Jag kan känna att jag ångrar att jag lämnat ut mig själv helt ärligt samtidiga som jag får meddelanden varje dag från er att ni blir hjälpta av oss... mår så fruktansvärt dåligt över att det sitter människor där ute som försöker sk*da en medvetet genom grovt förtal, kränkning, h*t och kontaktar våra nära med h*tfulla brev vilket känna fruktansvärt. Vi blir superglada om ni vill följa vårt community och hänga med oss där mer (tänk dig youtube och snapchat i en och samma) där ni får följa oss i realtid och följa med på allt vi gör. Vi kommer även dela vår podd där framöver och inte på Spotify som tidigare 🙏🏼 kan du INTE gå med i community så skriv så löser vi det❤️"

Idag 11:50 berättar hon om Ls besvär och varför han ska till vårdcentralen. VARFÖR? Hur tänker hon?
Hon kan känna att hon ångrar att hon lämnat ut sig själv men lämna ut sin bror går fint? Hur funkar hon? Har hjärnan tagit semester och dragit?

Usch alltså. Finner inga ord.
Citera
2026-08-20, 12:37
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Men nu gick hon då verkligen över gränsen med sin senaste story. Usch vad arg jag blir. Lämnar ut sin bror och hans fysiska problem för alla att se. Stackars Leo.

Vilken story? Är den redan borta? Lol
Citera
2026-08-20, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Vad är det för fruktansvärd tårta hon bakar? 😱Hon måste ju driva med sina följare, för hon kan inte på riktigt tycka den är fin och ser aptitlig ut. 🤢

Tårtbotten är under gräddad, marisapanen är hemskt illa pålaggt, en stor ihoprullad kant runt om🙈
Citera
2026-08-20, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Här kommer bilden (hoppas jag!)
https://ibb.co/wFj4MBzk

Herregud..

Tack för att du laddar upp!
Tack till alla som skrev av vad hon sagt och skrivit i community igår också. Förstår fortfarande inte varför läkaren ringde dit henne i panik och hon ändå blev missnöjd sen?

Och sorry för mitt panikinlägg sist 🙃 skäms.
Citera
2026-08-20, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Vilken story? Är den redan borta? Lol

Hahahaha ja redan borta. Nu är hon sådär manisk igen. Postar och raderar.
Citera
2026-08-20, 12:45
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hahahaha ja redan borta. Nu är hon sådär manisk igen. Postar och raderar.

Undrar om hon läser här. Ibland verkar det så.
Citera
2026-08-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Undrar om hon läser här. Ibland verkar det så.

Svårt att säga... men ja, ibland känns det så! Som att hon indirekt svarar oss. Någon här tycker att hon borde äta mer grönsaker och inte långt efter kommer det bilder på nån sallad hon gjort. Men oklart, hon är lite oklar.
Citera
2026-08-20, 13:06
Medlem
Får också träda in och försvara A:s bakning här lite. Jag har ändå testat flera av hennes recept, främst de äldre, och alla har varit goda. Förutom den där nötjulkolan eller vad hon nu kallar den. Den var inget vidare.
Citera
2026-08-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Får också träda in och försvara A:s bakning här lite. Jag har ändå testat flera av hennes recept, främst de äldre, och alla har varit goda. Förutom den där nötjulkolan eller vad hon nu kallar den. Den var inget vidare.
När man backar i hennes flöde på kontot, till kanske 22-23 så är det mer vettiga recept, de ser helt klart mycket ätliga ut. Men det hon gör nu i nutid är ju kaos. Det hon repostar ibland, det synd tydligt att det är skillnad på kvalitet mot det som kommer i händelser och filmas nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in