2026-08-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Nu har Nara lagt upp ett långt mejl om Alice och att hon är en bedragare… då ska vi se vad dagens storys kommer handla om 😬

Har Nara insta eller bara snap?
Blev nyfiken på mailet, går det ladda upp här?
Citera
2026-08-17, 12:29
Medlem
Egentligen är det hemskt att det finns en hel tråd här om henne.

Hon ÄR bevisligen, enligt domen, psykiskt störd.

Hennes familj borde hjälpa henne istället för att spela med.
Citera
2026-08-17, 12:38
Medlem
Kolla hennes senaste story🤣 Mamman sitter å leker doktor och nu är Alice kropp påverkad av hennes "fraktur"i tån och att det är pga den som hennes gång påverkas😂Dom beter sig verkligen som psykopater båda två och hånar följare som skrivit till henne att man inte gör något åt en fraktur i tån..Hon låter verkligen creepy
Citera
2026-08-17, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Alice mejl till Nara blev nog inte som hon ville 😂😂
Först fick hon nog en bra känsla när Nara kallade henne queen och hon tänkte att nu får hon synas mer, kanske få fler följare och att det lät kaxigt och häftigt hennes mejl.

Hon räknade nog inte med att Nara skulle dela mejl om Alice. Eller att någon ens skulle höra av sig.

Vad ska man säga. Det där slog fel. Är jag hemsk som faktiskt började skratta? Är jag en ond människa?
Nara - jag har inte Snap, går det att se nån annanstans?
Citera
2026-08-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Kolla hennes senaste story🤣 Mamman sitter å leker doktor och nu är Alice kropp påverkad av hennes "fraktur"i tån och att det är pga den som hennes gång påverkas😂Dom beter sig verkligen som psykopater båda två och hånar följare som skrivit till henne att man inte gör något åt en fraktur i tån..Hon låter verkligen creepy
Ja jag såg precis den när Alice "härmar" följare får hennes röst mig att tänka på en häxa, det fattas bara det råa skrattet. Om då A och H är så himla duktiga så har de med all säkerhet redan för änge sedan läst sig till på nätet att man kan missa en liten fraktur, men att den läker av sig själv om foten får via. Har A vilat sin fot NEJ hon har rantat runt i Alingsås precis som vanligt, inte sant ?

Idag hade hon även lagt ut sina "hem bakade" choklad muffins på misswox kontot ? Varför ????? Hon kunde ju ha spritsat på frostingen lite snyggt, men nej hon klatschar dit en hög som mer ser ut som ja ni vet vad jag menar, och sedan på med lite köpt karamell sås. Stackars L som måste bo där H har jag inga sympatier och har aldrig haft heller, hon är vuxen men hennes hjärna är lika sjuk som sin dotter A.
Citera
2026-08-17, 13:38
Medlem
Vem är Nara? 🤔
Citera
2026-08-17, 13:41
Medlem
Skampis avatar
Åh kan någon ta skärmdump på Naras inlägg? Är det hon med "exonthespoiler"-kontot? Visst har hon bara snapchat? Jag följer henne inte på instagram sedan hon bara började lägga upp grejer om Nicki Minaj 24/7...
Citera
2026-08-17, 13:44
Medlem
Skampis avatar
Haha det här jävla tjatet om "en bruten tå". De får det att låta som att A har en tå som hänger typ löst från foten... Jag har själv haft en liten fraktur i fotleden för många år sedan. Det gjorde ont och var svullet i flera månader, men vården gjorde inget alls åt det och allting blev bra sedan. A älskar att blåsa upp allt kring sin hälsa...
Citera
2026-08-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Nara - jag har inte Snap, går det att se nån annanstans?

Bara på snap, men tog skärmdumpar så kommer här nedan.

Lite kortfattat för er som inte vet - onödig information kanske, sorry att jag pladdrar på så mycket ibland - Nara är alltså ett skvallerkonto på snap där man kan ställa frågor, hon avslöjar folk som ska vara med i program, vilka som vinner och sånt. Brukade avslöjas mycket om otrohet, droger och allt möjligt influencers inte vill ska komma ut men bläddrar oftast förbi allt snabbt för det är sällan det står något om någon jag känner till längre. Exonphspoilerse som finns på instagram fast nara (naraxoph) har är snap.

Allt började med att någon skrev in och frågade om hon hade skvaller om Alice plus några andra mindre konton.
Här är skärmdump från när Alice la upp angående frågan då, men där syns frågan också.
https://ibb.co/jPymMSCT

Nara brukar dela sina mejl ibland där folk skrivit in saker och igår visade hon upp detta mejlet från Alice
https://ibb.co/8DHD13WM

Sen idag visade hon upp detta som någon skrivit in.
Första delen av mejlet https://ibb.co/k2tMyBv6
Andra delen av mejlet https://ibb.co/7dZHWBt8

Edit: sorry om detta blev rörigt. Förklara är inte min starks sida.
Citera
2026-08-17, 14:02
Medlem
Nu pratar dom som att läkaren ”förmodligen” missat en bruten då, innan var det att ”det inte gick att uteslutan”. Dom har förvrängt meddelandet helt. Sen ska inte mamman sitta och läxa och mästra upp vården sådär, hade det varit något allvarligt hade såklart läkaren agerat! Herregud vad tror hon. Och med tanke på tiden som gått borde skadan läkt ut nu. Men Alice kommer säkert klaga på detta i månader framöver och säga att det är läkarens fel som ”missade” en fraktur, när det i grunden inte ens fanns en fraktur.

Är det här resultatet av benskörhet som kommit med år av anorexia? Antagligen. Det är det vanligaste personer med undernäring drabbas av.
Citera
2026-08-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha det här jävla tjatet om "en bruten tå". De får det att låta som att A har en tå som hänger typ löst från foten... Jag har själv haft en liten fraktur i fotleden för många år sedan. Det gjorde ont och var svullet i flera månader, men vården gjorde inget alls åt det och allting blev bra sedan. A älskar att blåsa upp allt kring sin hälsa...

Haha ja det låter ju på dom två att vården missat en cancerdiagnos 😅 hennes mamma sa väl igår att Alice behöver hjälp med att överleva och därför måste gå till reumatolog. Och idag är det en bruten tå som de menar är orsaken till allt… det går snabbt i hockey.
Det är så uppenbart att A vill flytta fokus till allt utom sin ätstörning. Det är JÄMT nåt nytt. Speciellt nu när det visade sig att hon inte har autonom neuropati.
Citera
2026-08-17, 15:11
Medlem
Även om det faktiskt var en fraktur så är den läkt nu efter alla dessa veckor. Det finns ingenting att fortsätta älta.
Heidi var dessutom väldigt snabb med att säga “man ska tejpa en tåfraktur direkt”, och den meningen känns nästan inövad. För jag kan redan se vart det här är på väg: att det ska bli ännu ett scenario där den “missade” frakturen nu ska förklara allt möjligt.
Att hon inte kan gå, att hon snubblar, att hon får ont i andra foten, att ryggen tar stryk och att det till slut leder till någon dramatisk komplikation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in