Citat:
99% av kvinnorna svarar inte på mail. 100% av kvinnorna tar inte kontakt själva. Endast bögar och transor skriver. Bögarna dessutom verkar tro att man ska komma till olika ställen och träffa dom, typ grottan och allt vad det heter. De mailar med klockslag och att de ska dit. varför vet jag inte. Har inte orkat sätta mig in i hur man blockar mail från vissa profilkategorier än, ifall det ens går.
Kvinnornas profiler är ofta under all kritik men kräver samtidigt toppkvalitet på män ska få lov att skriva till dom. 99% av fallen man skriver så blir det "läst" och sedan inget svar. Så det kvittar om man skriver "hej, knulla?" eller ett långt, unikt, välskrivet meddelande där man tar upp allt möjligt av värde och intresse samt besvarar önskemålen från kvinnan.
Så är man som man ute efter kvinnor i skåne och inte har 20+cm kuk eller är superrik så är väl responsen i stort sett 0.
Så finns det någon liknande sida där reponsen är bättre från kvinnor i skåne eller är de lika dryga överallt?
Kvinnornas profiler är ofta under all kritik men kräver samtidigt toppkvalitet på män ska få lov att skriva till dom. 99% av fallen man skriver så blir det "läst" och sedan inget svar. Så det kvittar om man skriver "hej, knulla?" eller ett långt, unikt, välskrivet meddelande där man tar upp allt möjligt av värde och intresse samt besvarar önskemålen från kvinnan.
Så är man som man ute efter kvinnor i skåne och inte har 20+cm kuk eller är superrik så är väl responsen i stort sett 0.
Så finns det någon liknande sida där reponsen är bättre från kvinnor i skåne eller är de lika dryga överallt?
Har dessvärre inget svar på din fråga men under "inställningar" uppe till höger i bild så kan du kryssa i att du endast önskar mail från önskad målgrupp.
Men kan dementera ditt påstående om att 100% av kvinnor inte tar kontakt själva, då jag är en av dom som gärna är den som tar kontakt. Däremot är det sällan jag får svar från dom män jag kontaktar, och enligt sin profiltext så verkar dom rätt normala så gissar att män inte alltid vill vara den som blir kontaktad?
Tänker att som man på BC lär man inte få så vansinnigt många mail från kvinnor, så även om jag är helt icke intressant borde det inte kosta mycket energi att svara kort men vänligt?
Vill däremot påstå att för gruppen män spelar det stor roll på sikt om man skriver "hej knulla" till många olika kvinnor eller om man väljer att kontakta den man faktiskt är intresserad av och skriver ett välformulerat meddelande.
Som kvinna på BC är man så van att hela meddelandet kan läsas utan att ens öppna mailet, och dom kan man lika gärna slänga utan att ens öppna. Om många gör så riskerar kvinnor att få sina fördomar bekräftade, att majoriteten av män är desperata och skriver till allt och alla och inte orkar lägga någon ansträngning för att försöka få till något.
Om fler män tog säg 5-10 min att skriva ett bra meddelande, under förutsättning att profilen innehåller det relevanta, så borde andelen svar öka på sikt. Men att få nästan bara dåliga mail där mannen inte ens läst min profil, det ger tankar om att han sannolikt inte kommer att orka göra något om vi väl ses, så dom går helt bort förstås.
Vet att det finns fler kvinnor som gör som jag, men dom får inte heller alltid svar när dom tar kontakt med män. Så jag antar att det inte är ett kvinnligt fenomen att skita i att svara utan mera något som en stor del av medlemmarna på olika sidor gör, för att inte tänker på att det är en människa av kött och blod på andra sidan skärmen?
Hört från mer än en man att just Skåne skulle vara extra svårt, det är svårt att ändra på men har du sett till att du har en exemplarisk profil med den info man önskar få för att veta ifall du kan vara den man söker? Är du gratismedlem kan du fortsätta skriva info om dig själv och vem, vad och hur du söker i dagboksinlägg så att den kvinna som får mail från dig slipper skriva och leka hundra frågor för att få veta vem du är. Många män missar detta och jag tänker att om jag vill kränga en vara (jag söker någon att ha sex med) så måste jag ju börja med att presentera min "vara" så att eventuella spekulanter vet om det är lönt att kolla närmare eller om det är helt fel för dom.
Personligen har jag bra med info, bra beskrivningar men dom allra flesta män läser inte ens den info jag ber dom om, så varför ens ha info då så få ändå läser och respekterar vad jag söker?
Fundera på ifall du salufört dig ordentligt, finns det någon mer info du kan lägga till som är till din fördel och som en eventuell intressesent har stor nytta av för att veta om du kan vara den dom söker?