2020-11-09, 20:06
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Vad r det som sker med sidan egentligen?

Funktionen att registrera sig r borttagen sedan flera mnader tillbaka. Bryr sig inte garna om frlorade intkter? Det gr ju inte f in nya anvndare.

Ngon som vet mer??? Det r ju ntt som r konstigt.

Det r garen sjlv som har sprrat att nya anvndare inte fr regga sig, oklart varfr dock.
Citera
2020-11-10, 09:04
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det r garen sjlv som har sprrat att nya anvndare inte fr regga sig, oklart varfr dock.

r hgst tydligt: http://status.bodycontact.com/

Vad som dremot mjligen r oklart r hur han inte lyckas installera ett certifikat p ver en mnad.
Citera
2020-11-10, 09:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
r hgst tydligt: http://status.bodycontact.com/

Vad som dremot mjligen r oklart r hur han inte lyckas installera ett certifikat p ver en mnad.

N och det mste ju bli rtt bra frlust ocks.
Citera
2020-11-11, 01:16
Bannlyst
Ett envist rykte som florerar bde dr och p andra sexforum r att garen sitter inne fr ekonomisk brottslighet och drfr inte kan skta sidan.

Nn som vet vem garen r??
Citera
2020-11-11, 02:56
Medlem
Snm i hgersten ger domnen, tommy gren ger snm.

Han kte p 2,5m nr frugan ville skilja sig frra ret, s han r nog lite under isen.
Citera
2020-11-18, 20:41
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:

Det frklarar saken; skapade ett nytt konto men avkrvdes smsbetalning. Avvaktade och nu kan man inte.

Mnga sidor har rnt liknande den.
Citera
2020-11-19, 17:14
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Det frklarar saken; skapade ett nytt konto men avkrvdes smsbetalning. Avvaktade och nu kan man inte.

Mnga sidor har rnt liknande den.

Men sms-betalning r ett mste sedan ngra r, bara fr att gallra ut icke serisa! Men 10 spnn r ju inte s mycket.

Trkigt d detta r en av tv serisa sexkontakt sidor. (S seris man nu kan vara i sammanhanget)
Citera
2020-11-19, 19:48
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Men sms-betalning r ett mste sedan ngra r, bara fr att gallra ut icke serisa! Men 10 spnn r ju inte s mycket.

Trkigt d detta r en av tv serisa sexkontakt sidor. (S seris man nu kan vara i sammanhanget)

Jag tror mer det handlar om intkter att ngot serist frsk att komma t oserisa som ju ocks kan smsbetala.

Vilken r den andra sidan i genren?
Citera
2020-11-20, 04:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Jag tror mer det handlar om intkter att ngot serist frsk att komma t oserisa som ju ocks kan smsbetala.

Vilken r den andra sidan i genren?

Att ligga nere s lnge med att nya medlemmar inte fr registrera sig eller att man kan kpa som redan registrerad mste gra s garen tappar enorma summor, fattar inte varfr dom inte lser det?!

Klubb6 heter den andra helt klart.
Citera
2020-11-22, 07:37
Medlem
Willy-45s avatar
Det hnde tydligen nt "datortekniskt" fr ett tag sen, sen dess r det lite si och s..
Saknas fortfarande bra funktioner som fanns tidigare..
Citera
2020-11-24, 01:23
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.

Ngon annan som varit med om ngot speciellt dr?

Har dlig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver s r ingen som r lng, muskuls och attraktiv ... alla r typ 175cm och smala / lnnfeta och typ desperata p ett vldigt klassiskt bodycontact stt haha

Men trffat ngra fina killar dr s ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig skna och har trffat en hel del tjejer som r i relation dr ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och ven som gillar att fota erotiska bilder!

Finns en stor mix

de jag trffat har dock knt att tjejerna har vldigt hga krav men inte lever upp till det sjlva eller att det r massa prat om att ses men det inte blir av...

Tips r att begra ansiktsbild ganska omgende, s slsar du inte din tid!

Sen va verdrivet rak i din profil typ sker ej verviktiga mn som r 60r... det r som att intelligensnivn r vldigt lg bland majoriteten s du kommer va tvungen att rkna med att 70% inte frstr

Drfr r jag som hitler p min profil, sorry not sorry!
Citera
2020-11-24, 11:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Har dlig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver s r ingen som r lng, muskuls och attraktiv ... alla r typ 175cm och smala / lnnfeta och typ desperata p ett vldigt klassiskt bodycontact stt haha

Men trffat ngra fina killar dr s ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig skna och har trffat en hel del tjejer som r i relation dr ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och ven som gillar att fota erotiska bilder!

Finns en stor mix

de jag trffat har dock knt att tjejerna har vldigt hga krav men inte lever upp till det sjlva eller att det r massa prat om att ses men det inte blir av...

Tips r att begra ansiktsbild ganska omgende, s slsar du inte din tid!

Sen va verdrivet rak i din profil typ sker ej verviktiga mn som r 60r... det r som att intelligensnivn r vldigt lg bland majoriteten s du kommer va tvungen att rkna med att 70% inte frstr

Drfr r jag som hitler p min profil, sorry not sorry!

Jag hller med dig till viss del, men jag kallar det ofrmga eller ointresse av att lsa ens profil och vad man sker, eller bristande respekt fr vad man sker, och en sn person vill man ju inte ha sex med.
En hel del mn skriver och frgar vad man sker fast man skrivit att man inte sker ngot just nu, fr att man redan har hittat det man behver.

Men jag har hittat flera guldkorn dr, men man fr ha god frmga och tlamod att slla bland alla mn, och vara rtt tydlig s kan det lyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in