Citat:
Ursprungligen postat av
drainerx
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.
Ngon annan som varit med om ngot speciellt dr?
Har dlig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver s r ingen som r lng, muskuls och attraktiv ... alla r typ 175cm och smala / lnnfeta och typ desperata p ett vldigt klassiskt bodycontact stt haha
Men trffat ngra fina killar dr s ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig skna och har trffat en hel del tjejer som r i relation dr ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och ven som gillar att fota erotiska bilder!
Finns en stor mix
de jag trffat har dock knt att tjejerna har vldigt hga krav men inte lever upp till det sjlva eller att det r massa prat om att ses men det inte blir av...
Tips r att begra ansiktsbild ganska omgende, s slsar du inte din tid!
Sen va verdrivet rak i din profil typ sker ej verviktiga mn som r 60r... det r som att intelligensnivn r vldigt lg bland majoriteten s du kommer va tvungen att rkna med att 70% inte frstr
Drfr r jag som hitler p min profil, sorry not sorry!