2025-08-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vldigt mrkligt, om jag sker p alla profiltyper som varit inloggade fr max 5 mn sen s kommer det upp 10 st i ldern 18-23.Samma skning men inloggad fr max 2 veckor sedan s r det 9 st, och nr jag snvar in till fr 1 dag sen s r det hela 3 st.
S ngra finns det men inte mnga, s frgan r om skfunktionen r ur funktion eller om det r s vldigt f unga?

Har gjort samma ocks tidigare, men ven d var det ev. ngra 23 r om jag minns rtt, s inga 18-22 r.

Gjorde en skning nu, hela Vstra Gtaland, "ingen begrnsning" senaste inlogg, s allts lngre bak i tiden n 5 mnader, resultat 1st 23 r. Det var allt i Vstra Gtaland senaste, ja kanske senaste 5 r(ingen begrnsning), s vldigt mystiskt system numera.
Citera
2025-08-17, 23:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasilen
Har gjort samma ocks tidigare, men ven d var det ev. ngra 23 r om jag minns rtt, s inga 18-22 r.

Gjorde en skning nu, hela Vstra Gtaland, "ingen begrnsning" senaste inlogg, s allts lngre bak i tiden n 5 mnader, resultat 1st 23 r. Det var allt i Vstra Gtaland senaste, ja kanske senaste 5 r(ingen begrnsning), s vldigt mystiskt system numera.

Verkar lite mrkligt som sagt, och brukar aldrig ska p s lg lder s vet inte hur det sett ut frut. Skulle dock inte bli frvnad om ngot r knas med skfunktionen d det hnt frut men blir ju svrt att hitta profiler i den ldern om du inte fr upp dom d du gr en avancerad skning.
Ska vara om du tittar p inloggade just nu och sorterar efter lder och ser om du ser ngra d?
Citera
2025-08-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Verkar lite mrkligt som sagt, och brukar aldrig ska p s lg lder s vet inte hur det sett ut frut. Skulle dock inte bli frvnad om ngot r knas med skfunktionen d det hnt frut men blir ju svrt att hitta profiler i den ldern om du inte fr upp dom d du gr en avancerad skning.
Ska vara om du tittar p inloggade just nu och sorterar efter lder och ser om du ser ngra d?

ven det sista du skriver om har jag provat frut och ja nada.

Man undrar ju om det r mjligt att det blivit helt dtt p riktigt fr alla (99,99%) 18-23 r,
att det verkligen inte finns ngra lngre, ja p riktigt, frut kanske det fanns 10.000st i hela Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in