Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
Om det nu inte gäller prostitution - Varför skulle en 18 årig tonårig flicka låta dig fixa en sådan personlig sak som att leta efter en annan tjej att ha sex med.
Är du säker på att du inte är en hallick som letar torskar? Inte ens lite?
Vadå "varför". Varför är tjejer på Bodycontact överhuvudtaget? Är det först när man fyller 40 som man kommer på att man vill ha sexuella äventyr tror du? De 40-åringar som idag annonserar på Bodycontact, vad gjorde de när de var 18 år? Gick i kyrkan eller?
Det var min dåvarande flickvän, hon var från USA och visste inte vad det fanns för annonssajter i Sverige.
Jag ser inga moraliska problem med att vara hallick (om man är det på ett moraliskt sätt, vilket hallickförbudet motverkar) men DEN gången var det hursomhelst inte så, som sagt. Det stod tydligt i annonsen att hon sökte tjejer (eller tjejer för trekant tror jag vi nämnde också, minns inte säkert) - hur skulle en sådan annons kunna vara avsedd att vända sig till betalmän??? Isåfall skriver man ju något lagom diffust typ "18-årig tjej söker rika män för träffar" eller liknande.
Att idiotsajten Bodycontact raderar annonser ENBART för att de är för "bra" förklarar varför man så sällan hittar bra folk via den sajten. Tinder funkar faktiskt BÄTTRE även när det gäller sexkontakter!