2026-07-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Killar vad brukar ni skriva i dagboken? nått recept på hur man torkar löja?

/Tack och hej hångeltjej

Från en som lusläser mäns dagböcker så ser jag dom i första hand som en förlängning av profilen, särskilt om man är gratismedlem.
Om jag kollar in en killprofil och han i stort sett är en man som jobbar, har någonstans att bo och har ett jobb, det säger mig precis ingenting. Eller att han skriver "fråga om du vill veta", det är bland det sämsta en man kan skriva i sin profil om han inte har någon rimlig info i övrigt.
Så, beskriv dig som person, vad du gillar sexuellt och ungefär vad du söker?
I så fall vet den kvinnan du söker att det är någon som hon du söker, för är du alltför bred i din sökning är inte ingen som känner sig träffad.
En man är nöjd om han nästan uppfyller ett av fem krav, en kvinna behöver känna att hon lever upp till samtliga fem krav som mannen har och ändå undrar hon ifall det är henne han söker.
Det sämsta en man kan göra enligt mig är att skriva om sexträffar han haft, för även om vi alla utgår från att den som söker på BC har haft och har sex, är det inte alla som vill läsa exakt vad någon gjort.

Så, info om dig själv, något positivt som sticker ut i den stora grå massan av män med intetsägande profiler. Bara att du har mer än en rad i varje avsnitt i din profil för att du sticker ut, och har du så pass med info så att man inte behöver skriva för att fråga om du gillar liknade saker som en själv, då är du en mycket ovanlig profil på ett positivt sätt.
Citera
2026-07-24, 22:41
Medlem
Citat:
Jag tycker inte att det låter jättetroligt att tjejer wallraffar som killar, det är väl bara killar som lajvar tjejer men okay du kanske har hörsägens-berättelser om att tjejer gör det också, dvs tjejer som spelar tjejer på bodycontact

I övrigt undrar jag hur jag tar bort min gamla nybörjar-kontaktannons som inte håller press-etisk verkshöjd, det stör mig väldigt mycket att ens annonser samlas i ens profil, vilket kommer leda till att den som är intresserad kommer att jämföra mot dina andra annonser om du är konsekvent eller inte under ett profilbesök

Det är mycket på BC som inte är roligt så som tjej får man ta seden dit man kommer och använda den taktik som behövs för att inte få meddelanden från helt ointressanta profiler.
Bara för att jag kollar på en annons vill jag inte ha mail från annonsinnehavaren, så upp till var och en att göra vad som krävs för att få kolla runt i lugn och ro.
Ofta får man så många blockeringar om man har brevlådan stängd så det är inte heller något vidare, då kan man kolla i lugn och ro men får många blockar så att andra kan tro att man är en bitch, så gäller att gå runt det
Citera
2026-07-25, 17:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Basic saker då jag gillar det mesta 18+ och uppåt finns en del godbitar i 50års åldern.
Jag förstod inte din ihopkoppling? mellan meningarna "basic saker" och sedan godbitarnas ålder?

Vad är basic saker?,vad du gör eller vem du är?

Tack och hej leverpastej
Citera
2026-07-25, 18:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Ofta får man så många blockeringar om man har brevlådan stängd så det är inte heller något vidare, då kan man kolla i lugn och ro men får många blockar så att andra kan tro att man är en bitch, så gäller att gå runt det
Härlig manligt ego-störd kvinnosyn där att se en bitch i alla som inte råkar vilja ha en för smutsig sex! haha

(Om du inte öppnar brevlådan & besvarar mig post så går jag hem och i största hemlighet ringer brevbäraren och ger instruktioner om att hen inte ska dela ut post ifall den förhoppningsvis & högst potentiellt skulle komma från dig, det är ungefär så blockfunktionen verkar funka på BC)

Visst jag har klickat in på någon profil som besökt min profil, det går ju inte att se vilka som läst min kontaktannons på gratisversionen iaf, men det är ju ganska långsökt att kontakta vederbörande bara för att du läst mig, om det är jag som sätter in annonsen ska jag händelsevis kunna passivt vila i den maskulina jägarrollen & att den övergår till den som skrevar...till mig

Så det finns t.o.m tydlig statistik över hur många som har blockerat ens profil, vilken nödvändigt statistik hörru håll er på mattan tjejer här är det vi som bestämmer som Matjo-Lasse sa

Personligen skulle jag vilja göra tvärtom, orka blockera alla män som nånsin besökt min profil, men det kommer ju bara flöda in flera.
Vi får hoppas att min brevlåda är öppen och inte stängd iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-25 kl. 18:50.
Citera
2026-07-25, 18:33
Avstängd
är ju inte ens gratis längre
Citera
2026-07-25, 18:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
är ju inte ens gratis längre
Jo
Citera
2026-07-25, 20:22
Avstängd
Citat:
Jo
varför får man en betalsida med olika betalnigsalternativ bara då? dessutom stängde ddem mitt gamla konto
Citera
2026-07-26, 17:52
Medlem
Citat:
varför får man en betalsida med olika betalnigsalternativ bara då? dessutom stängde ddem mitt gamla konto

Den är inte gratis när du skapar en ny profil men det kostar blygsamma 10 kr att göra en ny profil. Efter det väljer du själv om du vill ha plusmedlemskap eller inte, så 10 spänn i engångskostnad är snudd på gratis. Finns nog dyrare sidor skulle jag tro...
Ifall du fick ditt gamla konto stängt så skulle det kunna tyda på att du blev anmäld av tillräckligt många, eller gjorde något annat fel?
Har inte fått mitt konto nedstängt men hört att en del populära tjejprofiler får sina skrivrättigheter indragna och då kan man inte göra något, och skrivrättigheterna kan ryka om visst många andra anmäler ens profil för något regelbrott.
Citera
2026-07-26, 18:08
Avstängd
Citat:
Den är inte gratis när du skapar en ny profil men det kostar blygsamma 10 kr att göra en ny profil. Efter det väljer du själv om du vill ha plusmedlemskap eller inte, så 10 spänn i engångskostnad är snudd på gratis. Finns nog dyrare sidor skulle jag tro...
Ifall du fick ditt gamla konto stängt så skulle det kunna tyda på att du blev anmäld av tillräckligt många, eller gjorde något annat fel?
Har inte fått mitt konto nedstängt men hört att en del populära tjejprofiler får sina skrivrättigheter indragna och då kan man inte göra något, och skrivrättigheterna kan ryka om visst många andra anmäler ens profil för något regelbrott.
skumt ändå min mailadres är kvar.

Nej har ej begått regelbrott vad jag vet iaf.
Citera
2026-07-29, 15:11
Medlem
Citat:
skumt ändå min mailadres är kvar.

Nej har ej begått regelbrott vad jag vet iaf.

Hur vet du att din mailadress är kvar om ditt konto är stängt?
Har du mist dina skrivrättigheter så du kan logga in men inte göra något?
Ibland räcker det att flera profiler anmäler en så ryker skrivrättigheterna men det är inte samma som att kontot är stängt.
Citera
2026-07-29, 16:58
Avstängd
Citat:
Hur vet du att din mailadress är kvar om ditt konto är stängt?
Har du mist dina skrivrättigheter så du kan logga in men inte göra något?
Ibland räcker det att flera profiler anmäler en så ryker skrivrättigheterna men det är inte samma som att kontot är stängt.
kommer ju inte ens in?
Citera
2026-07-30, 13:34
Avstängd
99% av kvinnorna svarar inte på mail. 100% av kvinnorna tar inte kontakt själva. Endast bögar och transor skriver. Bögarna dessutom verkar tro att man ska komma till olika ställen och träffa dom, typ grottan och allt vad det heter. De mailar med klockslag och att de ska dit. varför vet jag inte. Har inte orkat sätta mig in i hur man blockar mail från vissa profilkategorier än, ifall det ens går.

Kvinnornas profiler är ofta under all kritik men kräver samtidigt toppkvalitet på män ska få lov att skriva till dom. 99% av fallen man skriver så blir det "läst" och sedan inget svar. Så det kvittar om man skriver "hej, knulla?" eller ett långt, unikt, välskrivet meddelande där man tar upp allt möjligt av värde och intresse samt besvarar önskemålen från kvinnan.

Så är man som man ute efter kvinnor i skåne och inte har 20+cm kuk eller är superrik så är väl responsen i stort sett 0.

Så finns det någon liknande sida där reponsen är bättre från kvinnor i skåne eller är de lika dryga överallt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in