Citat:
Från en som lusläser mäns dagböcker så ser jag dom i första hand som en förlängning av profilen, särskilt om man är gratismedlem.
Om jag kollar in en killprofil och han i stort sett är en man som jobbar, har någonstans att bo och har ett jobb, det säger mig precis ingenting. Eller att han skriver "fråga om du vill veta", det är bland det sämsta en man kan skriva i sin profil om han inte har någon rimlig info i övrigt.
Så, beskriv dig som person, vad du gillar sexuellt och ungefär vad du söker?
I så fall vet den kvinnan du söker att det är någon som hon du söker, för är du alltför bred i din sökning är inte ingen som känner sig träffad.
En man är nöjd om han nästan uppfyller ett av fem krav, en kvinna behöver känna att hon lever upp till samtliga fem krav som mannen har och ändå undrar hon ifall det är henne han söker.
Det sämsta en man kan göra enligt mig är att skriva om sexträffar han haft, för även om vi alla utgår från att den som söker på BC har haft och har sex, är det inte alla som vill läsa exakt vad någon gjort.
Så, info om dig själv, något positivt som sticker ut i den stora grå massan av män med intetsägande profiler. Bara att du har mer än en rad i varje avsnitt i din profil för att du sticker ut, och har du så pass med info så att man inte behöver skriva för att fråga om du gillar liknade saker som en själv, då är du en mycket ovanlig profil på ett positivt sätt.