2026-08-07, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Det är en sida för bögar och feta gamla kärringar.

O för feta kvinnor som söker BBC
Citera
2026-08-07, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Risperdal7788
O för feta kvinnor som söker BBC

Feta kvinnor söker BBC för att en vanlig kuk inte når in i deras överdrivna fettlager, så en BBC känns vanlig för dem. Du har säkert rätt.
Citera
2026-08-07, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Feta kvinnor söker BBC för att en vanlig kuk inte når in i deras överdrivna fettlager, så en BBC känns vanlig för dem. Du har säkert rätt.

Så är det. Afrikanerna för tom. betalt för att med sina BBC knulla feta vita kvinnor
Citera
2026-08-08, 10:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Det känns som att du medvetet begränsar dig så pass att du aldrig kommer att hitta någon ju.

Om man är ung, attraktiv, har en 20+ cm kuk och bor i Stockholm, är det nog inte några större problem att hitta rätt även på Bodycontact (och andra sidor). Då kan man välja och vraka och får säkerligen knulla hur mycket man vill, men om man är medelålders (eller äldre), kanske normalt utrustad och bor i glesbyggd, får man välja på att leva i celibat eller finna sig i att spela efter de regler som gäller för ens situation.

Det är ungefär 15% tjejer på alla renodlade sex-kontakt-sidor (lite färre tjejer än så på Bodycontact), och de blir helt övergödslade av desperata män. Det finns inte på tapeten att du där kommer att bli kontaktad av någon i den kategorin av tjejer du verkar vilja ha.

Är du seriös med att du verkligen vill knulla regelbundet, får du se till att söka på rätt sätt, under de förutsättningar som gäller för just dig.

Har du gott om pengar, kan du ju som alternativ alltid skaffa dig en villig sockerflicka annars. Det är inte olagligt, även om det är lite av en gråzon.
Jag är inte ung. Inte attraktiv, har inte 20+cm kuk och bor verkligen inte i stockholm.

Jag begränsar inte inte mig ett dugg. Jag har bara lämnat över bollen till motparten.

När jag säger bli kontaktad, så syftar jag främst på irl eller alla möljliga sidor på nätet.

Finns inget rätt sätt eller förutsättningar för mig.

Tänker inte heller betala för att knulla.
Citera
2026-08-08, 10:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej.

Bra, då är det inte det som är den felande länken.

Hur lång tid har du gett varje försök med profilen allt efter som du ändrat? Om man ändrar bör man ge det någon månad innan man kan veta utfallet men det kanske du redan gjort varje gång?

Med inställningen i det fetade så lär du ha lika stor eller liten lycka vart du än söker skulle jag tänka.
Om en man inte vill bidra med relevant info, så varför ska jag lägga tid på honom? Det är för mig rätt nonchalant att lägga ansvaret på den som blir kontaktad att ta reda på det dom vill veta, det grundläggande bör finnas i profilen från start. Med dagboksinlägg menar jag inte dagboksskrivande som namnet antyder, utan att förlänga profilen med hjälp av dagboken. Då kan man inte skylla på att det inte går att skriva mycket när man är gratismedlem. Väldigt få killprofiler har tillräckligt med info om man inte är plusmedlem, så kan vara något att fundera på? Om man vill ha ett annat resultat än hittills måste man göra på något annat sätt än man hittills gjort...
Upp till var och en att saluföra sig efter bästa förmåga, vill man inte göra det så får man ta att det kanske inte regnar manna.

Var och en är fri att kräva precis vad man vill. Jag kan kräva att en man ska se ut som Brad Pitt än hur ful jag är, men jag lär inte lyckas träffa någon med den typ av krav.
Nej.

Jag har gett det tillräckligt lång tid. Men i 98% av fallen så kollar de inte ens på ens sida så då kvittar det ju vad jag skriver där ifall ingen tittar på den.

Som sagt, ingen kollar på profilen. Jag har haft relevant info och det är ingen som bryr sig. Det är ingen dejtingsida. Det är en kontaktsida för sex. Det finns inte särskilt mycket att skriva om saken.

Ju mer detaljerat jag skriver om vad jag söker, desto mindre bryr de sig.
Citera
2026-08-08, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej.

Jag har gett det tillräckligt lång tid. Men i 98% av fallen så kollar de inte ens på ens sida så då kvittar det ju vad jag skriver där ifall ingen tittar på den.

Som sagt, ingen kollar på profilen. Jag har haft relevant info och det är ingen som bryr sig. Det är ingen dejtingsida. Det är en kontaktsida för sex. Det finns inte särskilt mycket att skriva om saken.

Ju mer detaljerat jag skriver om vad jag söker, desto mindre bryr de sig.

Hur vet du att ingen bryr sig om vad du skriver för info?
Det kan vara så att en del tjejer har en killprofil för att kolla in den killprofil dom är nyfiken på, då vet inte du om det är en kille eller tjej som kollat din profil....

Bara för att det är en kontaktsida för sex så kan en hel del tjejer ändå vilja veta rätt mycket om mannen.
Det är en risk att träffa en man som man inte känner så rätt så angeläget att i den mån man kan, förvissa sig om att han är en man som inte utgör risk att träffa. Det jobbet vill man kanske inte lägga på ett stort antal utan förmodligen på några få som man fått bra med info ifrån?

Sex eller dejting spelar mindre roll, om den som söker något inte visar sig intressant i sin profil så kommer man inte vidare.
Just inställningen att dom får fråga om dom vill veta nåt för att inte servera dom på silverfat, det lär höras även på BC även om du inte tror det.

Om du anser att utförlig info för att i möjligaste mån locka till intresse ( så pass mycket att dagboken behöver användas för ytterligare text) är för mycket begärt så kanske du får vara nöjd med ditt resultat?
Och även om det inte alls är rättvist, vilket mycket i livet inte är, inte för mig heller, så får inte alla män och inte heller alla kvinnor napp som dom önskar....
Citera
2026-08-08, 13:42
Avstängd
Citat:
Hur vet du att ingen bryr sig om vad du skriver för info?
Det kan vara så att en del tjejer har en killprofil för att kolla in den killprofil dom är nyfiken på, då vet inte du om det är en kille eller tjej som kollat din profil....

Bara för att det är en kontaktsida för sex så kan en hel del tjejer ändå vilja veta rätt mycket om mannen.
Det är en risk att träffa en man som man inte känner så rätt så angeläget att i den mån man kan, förvissa sig om att han är en man som inte utgör risk att träffa. Det jobbet vill man kanske inte lägga på ett stort antal utan förmodligen på några få som man fått bra med info ifrån?

Sex eller dejting spelar mindre roll, om den som söker något inte visar sig intressant i sin profil så kommer man inte vidare.
Just inställningen att dom får fråga om dom vill veta nåt för att inte servera dom på silverfat, det lär höras även på BC även om du inte tror det.

Om du anser att utförlig info för att i möjligaste mån locka till intresse ( så pass mycket att dagboken behöver användas för ytterligare text) är för mycket begärt så kanske du får vara nöjd med ditt resultat?
Och även om det inte alls är rättvist, vilket mycket i livet inte är, inte för mig heller, så får inte alla män och inte heller alla kvinnor napp som dom önskar....
För att de kollar inte ens på min profil, de skriver inte, de ger mig inte ens en like eller vad det nu är man kan få på sin profil. Det finns alltså noll tecken på att det gör skillnad eftersom det inte förändrar ett skit, ens över tid.

Vill de veta något om mig, utöver det jag skriver, så får de fråga, precis som jag hade behövt om jag hade velat veta något om dom. De ska inte ha allt på silverfat.

Det är helt omöjligt att veta vad en kvinna tycker är intressant eftersom de inte ens vet vad de själva vill eller uppger vad de vill veta. Jag är ingen tankeläsare. Undrar man något får man fråga. Orkar man inte ens lägga två minuter på att fråga något så får man ju vara utan då, om det nu är så jävla ansträngande.

Som sagt, jag HAR testat alla möjliga varianter och INGET av det har gett mer resultat än något annat.

Så i Skåne funkar det INTE.
Citera
2026-08-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
För att de kollar inte ens på min profil, de skriver inte, de ger mig inte ens en like eller vad det nu är man kan få på sin profil. Det finns alltså noll tecken på att det gör skillnad eftersom det inte förändrar ett skit, ens över tid.

Vill de veta något om mig, utöver det jag skriver, så får de fråga, precis som jag hade behövt om jag hade velat veta något om dom. De ska inte ha allt på silverfat.

Det är helt omöjligt att veta vad en kvinna tycker är intressant eftersom de inte ens vet vad de själva vill eller uppger vad de vill veta. Jag är ingen tankeläsare. Undrar man något får man fråga. Orkar man inte ens lägga två minuter på att fråga något så får man ju vara utan då, om det nu är så jävla ansträngande.

Som sagt, jag HAR testat alla möjliga varianter och INGET av det har gett mer resultat än något annat.

Så i Skåne funkar det INTE.

Ser du ifall en tjej som har killprofil har kollat din profil? Skrev ju att en del tjejer även har en killprofil för att få spana på profiler utan att bli nerlusad med meddelanden, och dom lär du inte veta vilka det är.
Men har du försökt allt och inget fungerar så vet jag inte varför du stannar kvar på BC, då har du ju redan svaret att det inte fungerar...
Citera
2026-08-10, 10:38
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ser du ifall en tjej som har killprofil har kollat din profil? Skrev ju att en del tjejer även har en killprofil för att få spana på profiler utan att bli nerlusad med meddelanden, och dom lär du inte veta vilka det är.
Men har du försökt allt och inget fungerar så vet jag inte varför du stannar kvar på BC, då har du ju redan svaret att det inte fungerar...

Verkar helkorkat att göra så eftersom man kan välja bort att ta emot meddelanden.
Citera
2026-08-10, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Verkar helkorkat att göra så eftersom man kan välja bort att ta emot meddelanden.

Om jag blockar killar från att skriva till mig kan jag inte heller själv skriva till killar. Om jag vill göra det behöver jag lägga till honom i min adressbok så enklast att ha öppet för killar i önskad ålder och ha ett annat konto för att kolla runt.
På det kontot kan man ha stängt för alla att skriva då mamma endast tänkt kolla runt...
Citera
2026-08-10, 12:09
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Om jag blockar killar från att skriva till mig kan jag inte heller själv skriva till killar. Om jag vill göra det behöver jag lägga till honom i min adressbok så enklast att ha öppet för killar i önskad ålder och ha ett annat konto för att kolla runt.
På det kontot kan man ha stängt för alla att skriva då mamma endast tänkt kolla runt...

Kollar man bara runt så skriver man som regel inte! Men var och en gör som den tycker är bra!
Citera
2026-08-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Kollar man bara runt så skriver man som regel inte! Men var och en gör som den tycker är bra!

Som relativt ny tjejprofil som kollar runt på killprofiler, så tenderar killarna att skriva och fråga om man hittade något intressant. Om man gjorde det så hade man väl skrivit något själv, och därav kan det vara bra att ha en killprofil för att kika runt och sen skriva från sin vanliga profil. Inte lika vanligt att killar skriver till andra killar bara för att killen besökt deras profil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in