Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpjet
Nej.
Jag har gett det tillräckligt lång tid. Men i 98% av fallen så kollar de inte ens på ens sida så då kvittar det ju vad jag skriver där ifall ingen tittar på den.
Som sagt, ingen kollar på profilen. Jag har haft relevant info och det är ingen som bryr sig. Det är ingen dejtingsida. Det är en kontaktsida för sex. Det finns inte särskilt mycket att skriva om saken.
Ju mer detaljerat jag skriver om vad jag söker, desto mindre bryr de sig.
Hur vet du att ingen bryr sig om vad du skriver för info?
Det kan vara så att en del tjejer har en killprofil för att kolla in den killprofil dom är nyfiken på, då vet inte du om det är en kille eller tjej som kollat din profil....
Bara för att det är en kontaktsida för sex så kan en hel del tjejer ändå vilja veta rätt mycket om mannen.
Det är en risk att träffa en man som man inte känner så rätt så angeläget att i den mån man kan, förvissa sig om att han är en man som inte utgör risk att träffa. Det jobbet vill man kanske inte lägga på ett stort antal utan förmodligen på några få som man fått bra med info ifrån?
Sex eller dejting spelar mindre roll, om den som söker något inte visar sig intressant i sin profil så kommer man inte vidare.
Just inställningen att dom får fråga om dom vill veta nåt för att inte servera dom på silverfat, det lär höras även på BC även om du inte tror det.
Om du anser att utförlig info för att i möjligaste mån locka till intresse ( så pass mycket att dagboken behöver användas för ytterligare text) är för mycket begärt så kanske du får vara nöjd med ditt resultat?
Och även om det inte alls är rättvist, vilket mycket i livet inte är, inte för mig heller, så får inte alla män och inte heller alla kvinnor napp som dom önskar....