2026-07-19, 12:57
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Man brukar säga halva din ålder+10 så är man 40 så blir det 20+10=30. Så som 40 åring skall man inte gå på något under 30
Citera
2026-07-19, 15:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Man brukar säga halva din ålder+10 så är man 40 så blir det 20+10=30. Så som 40 åring skall man inte gå på något under 30
Och den kvinnan måste ha (DinIQ/3)*2,5 IQ minst och ha (din förmögenhet/3)*2,5 minst. Dessa idiotiska regler ...

inte konstigt att födelsetalen sjunker under o,7. Du jobbar för satanistcentralbankerna va?
Citera
2026-07-19, 15:16
Medlem
Citat:

Nä, man brukar säga halva din ålder + 7
Citera
2026-07-19, 16:47
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Och den kvinnan måste ha (DinIQ/3)*2,5 IQ minst och ha (din förmögenhet/3)*2,5 minst. Dessa idiotiska regler ...

inte konstigt att födelsetalen sjunker under o,7. Du jobbar för satanistcentralbankerna va?
Nä men jag är inte pederast och anser att vuxna män skall vara ihop med små flickebarn
Citera
2026-07-19, 17:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nä men jag är inte pederast och anser att vuxna män skall vara ihop med små flickebarn
Menar du att åldern skall spela roll men inte förmögenhet och IQ? Varför skall en variable spela roll men inte andra variabler ? Är du sjuk i huvudet ?
Citera
2026-07-20, 04:03
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Menar du att åldern skall spela roll men inte förmögenhet och IQ? Varför skall en variable spela roll men inte andra variabler ? Är du sjuk i huvudet ?

Det finns en mäng olika variablar vid ett val av partner och naturligtvis spelar även ekonomi och iq in i valet av partner men i mitt eget fall så är iq och förmögenhet variablar som jag kan ha mer överseende med än ålder.

Om jag inte var gift skå skulle jag kunna dejta en 30 åring som har mindre förmögenhet och lägre iq än mig själ men jag skulle inte kunna dejta en 16 åring även om denne har större förmögenhet och högre iq än mig för jag dejtar inte barn så på så vis blir ålder en mer avgörande faktor än förnögenhet och iq
Citera
2026-07-20, 04:15
Medlem
Pungsvings avatar
Raggar du på lekplatser?
Citera
2026-07-20, 05:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Byxmyndighetsåldern går fortfarande vid 15.

Om en ung tjej nu vill ha en väldigt gammal man (vilket såklart inte alla vill) så betyder det bara att hon vet vad hon gillar. Då minskar risken att hon ångrar sig efteråt.

De som inte vet vad de gillar (såna där mainstreammänniskor som lyssnar på popmusik) tar bara någon i samma ålder.
Citera
2026-07-20, 10:09
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det här var ju jävligt dumt.
Citera
2026-07-26, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, det är väl inte direkt status att ha en så ung tjej som möjligt? Jag minns när en av mina närmaste vänner var ihop med en småsöt 21-åring, själv var han väl 40+. Det var ingen som tyckte det var någon bedrift. Snarare var det ganska mättat intresse (läs ointresse).

När en annan nära vän var ihop med en väldigt vacker 24 åring, när han var 34, däremot! Det gav honom status. Men det var ju mer pga. Hennes Skönhet än hennes ålder.

Skönhet hos partner ger tydligen viss status. Låg ålder hos status gör det inte. Inte I mina kretsar iaf.

Har du en lika ytlig och otrevlig personlighet IRL som här, så lär du ändå ha svårt att få tjejer och kvinnor (även om du anser att du är snygg), så dryg dom du är.

Du lever i en fantasivärld. Dryga män är alltid de som har störst framgång bland kvinnor. Har alltid varit, kommer alltid att vara.

Man måste vara född igår för att inte känna till det.
Citera
2026-07-26, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Är det inte så mer att det är du som är besatt av ålder? Närmare bestämt 17-18 åringar och ibland yngre? Och för "syns skull" skriver du att upp till 30 kan gå bra.

Det är ju därmed du som är besatt av ålder (och ungdom).

Hur vore det om du vidgade dina vyer och lärde känna folk i alla åldrar, förutsättningslöst. Vem vet? Den du kanske skulle bli som mest attraherad av och kär i, kanske kommer råka vara 38 eller 27 eller 52 eller 41... vem vet vad som skulle hända om du slutade vara så åldersfixerad!

Män fungerar inte så. För män är skönhet och ungdom de viktigaste faktorerna. Du är kvinna och ska således sluta uttala dig om vad män finner attraktivt och inte, vad de borde göra och inte, osv. Män är inte intresserade av 52-åringar eller 41-åringar. De saknar skönhet och ungdom, de två viktigaste faktorerna. Försök fatta det någon gång. Sluta applicera ditt kvinnliga perspektiv på män.

Du har också upprepade gånger påstått att det är sjukt och onormalt för män att attraheras av 17-åriga tjejer. Jag insåg just att italienskan (Simonetta Stefanelli) i Gudfadern, om du har sett den filmen, var 16 år gammal vid inspelningen. Inte ens 17 alltså, utan 16. Och du menar att den vuxna man som känner minsta attraktion för henne i den filmen är sjuk och onormal. Att den man som vill sätta på henne är "skev".

Medan det samtidigt enligt dig är fullt NORMALT och friskt att attraheras av 50+ kärringar.

Så JÄVLA uppochnervänd är din hjärna.

Så för att illustrera din världsbild:

Detta är sjukt, onormalt och skevt för en vuxen heterosexuell man att attraheras av:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6SvTF094eOlPHv3fs3MWytUB7hdlhv XjGwAvFd5IjnSsedtt6BhdMKHpc&s=10

Detta är normalt och friskt för en vuxen heterosexuell man att attraheras av:

https://miro.medium.com/v2/resize:fit:1400/1*QRhrvdDn2yO_CgcJFbghDg.jpeg

...

ÄR DU PÅ RIKTIGT? Jävla kärring.
Citera
2026-07-26, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag har definitivt inga pedofila drag, utan attraheras av kvinnlighet och fullvuxna bröst och höfter. Däremot så kan jag komma på mig själv med att snegla på tjejer som gissningsvis är så unga som 16-20 år, och tycka att de är skitsexiga. Och jag tänker automatiskt på mig själv som en plausibel partner för dem. Men allt oftare så tänker jag att detta är någon form av "gubbsjuka", och att jag måste slå bort sådana tankar.[/list][/b]

Din automatiska tanke är fullt rimlig och naturlig. Den senare tanken är vad samhället vill få dig att känna. Du ska helt enkelt känna skam för att du som 40+ man känner attraktion för kvinnor mellan 16-20. Men det ska du inte låta samhället få dig att känna. Du visar bara här att du är en fullt normal och frisk man. Var glad för det. "Gubbsjuka" är bara ett begrepp gamla kärringar har hittat på för att skambelägga normala män.

16-åriga kvinnor är i allra högsta grad vuxna kvinnor. Ett lysande exempel på det är Simonetta Stefanelli i Gudfadern, som alltså är 16 år vid inspelningstillfället. Det är faktiskt riktigt jävla snedvridet att samhället försöker tuta i oss att det är "sjukt", "onormalt" eller "skevt" för vuxna män att attraheras av en sån som henne. Att hon är ett "litet barn" i den filmen. Och inte en vuxen kvinna.

Nej du, det enda som är sjukt och skevt är våra sociala normer att betrakta 16-åriga kvinnor som barn. Är det här ett barn så är TomatKungen en banan:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6SvTF094eOlPHv3fs3MWytUB7hdlhv XjGwAvFd5IjnSsedtt6BhdMKHpc&s=10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in