Citat:
Ursprungligen postat av
Adolf.Shitler
Du låter som en riktig incel som aldrig sett en fitta så som du uttrycker dig.
Jag har förövrigt en fru så någon har jag ju lyckats attrahera.
Här näst har du väl utöver alla tonårsbrudar som suktar efter dig också en herrgård,10 lamborghinis i garaget, 300 miljoner på banken och 30 cm penis vid slakt tillstånd och på fredagar så är du hembjuden på grogg till kungen.
Sluta fantisera nu och kom ut från mammas källare
Oj oj oj, du kunde inte ha mer fel min vän, varför så bitter på att andra har det bra?
Bara för att ditt liv är trist och sorgligt så betyder det inte att det är så för andra, men om det hjälper dig att känna dig bättre att du tror att jag skulle hitta på historier så kan du ju hålla det för dig själv istället för att förstöra tråden när folk berättar om sina uppleveleser
Är du så ledsen så kanske du ska försöka dig på en ändring i livet? Byta ut frun eller kanske jobba lite på dig själv?
Jag har ingen herrgård men jag skulle kunna casha en vilken dag som helst, avundsjuk?
Jag har inga 10 lambos men jag skulle kunna casha dem också, avundsjuk?
Min penis är inte 30 slak inte heller erigerad, har ingen aning hur lång den är slak och känner att du är väl ot, men eftersom du intresserar dig för min penis kan jag berätta för dig att kanske hälften av mina tjejer jag ligger med klarar av den i de flesta positioner... lite väl mycket trams om du nu inte är 12 år gammal då vore det lättare att förstå dig men jag förmodar det är frustration när du jämfört ditt liv med andras (mitt i detta fallet) Lycka till nu och har du inget att bidra med i tråden så föreslår jag att du letar efter andra ställen att trolla på, här bidrar du ej till något positivt