Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Du är den som är "koko" då du beskriver 18 åringar som om dessa vore barn. Svårt att ha en seriös diskussion med dig då du beskriver 18 åringar på detta sättet. Enligt dig borde man då endast vilja vara med medelålders kvinnor som man.
Men det är inte så naturen fungerar. Män är attraherade till unga fertila kvinnor som lätt kan bli gravida och få barn. Inte äldre kvinnor som är för gamla för att få barn. En 16-19 år gammal kvinna är av naturen mer attraktiv för män än en 30-40 år gammal kvinna
Jag sa väl mig veterligen att 18 åringar är vuxna och att vill man ha sex med tonåringar får man vänta tills dessa fyllt 18, en 18 åring är väl en tonåring även om dom är vuxna eller är dom inte det anser du. Vad jag vet är man tonåring från 13 tills dess man fyllt 20.
Bara för att man som medelålders man attraheras av tonårsfitta på 16 år så betyder inte det att man skall stoppa kuken i 16 årig fitta .
Man skall inte ge efter för alla dåliga impulser man har även om jag förstår att det är svårt för er kameljockeys att greppa det konceptet och speciellt då eran store idol och förebild var en barnrumpsknullare men här en news flash för er muhamedaner,bara för att er store idol var ett pedo med dålig impulskontroll så bör ni inte ta efter honom och speciellt inte i Sverige.
Vill du knulla 16 åringar så åk hem till öknen igen där det är norm och accepterat att göra så, där kan du knulla 16 åriga kusin fatima och aisha tills kuken trillar av om du vill.