2026-07-14, 11:38
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Nej, ditt korkade fan, en 18 år gammal kvinna är inget barn utan är en vuxen kvinna. Då hon är vuxen förblir hon vuxen oavsett mannens ålder. Jag blir så sjukt irriterad på er. Även en 17 åring är vuxen och inget barn.
Legalt sett är givetvis artonåringen vuxen, men tycker ändå att det händer ganska mycket mentalt åren 18-23, detta utan att någonting av ungdomens skönhet hinner falna.
Citera
2026-07-14, 11:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Legalt sett är givetvis artonåringen vuxen, men tycker ändå att det händer ganska mycket mentalt åren 18-23, detta utan att någonting av ungdomens skönhet hinner falna.

Fast är det inte så här då att det ligger lite manlig fåfänga och prestige i det hela då, och den halvfarbror som gökar yngst (nu ska det ju inte vara någon liten tjockis) är den som har högst status i flocken?
Citera
2026-07-14, 12:46
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ser jag på mig själv så tyckte jag visst att 20 var okey när jag var i 40-årsåldern då det hände en gång. En 25-åring åkte med också, som jag för övrigt inledde ett förhållande med.

Men problemet för många 40-åriga snubbar är väl var de ska hitta yngre kvinnor utan att det blir alldeles för gubbsjukt, pinsamt och för mycket skitsnack?

Ser man bra ut så är det brudarna som är på en 🤣

Nu i veckan en 17 åring som limma satan o jag är 50.

Hennes lillasyrra också 😂

Nu välter den gamla räpan Tomatkungem av raseri speciellt när hennes farsa visade tummen upp o skratta

Snygga män älskar varandra
Citera
2026-07-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast är det inte så här då att det ligger lite manlig fåfänga och prestige i det hela då, och den halvfarbror som gökar yngst (nu ska det ju inte vara någon liten tjockis) är den som har högst status i flocken?

Nja, det är väl inte direkt status att ha en så ung tjej som möjligt? Jag minns när en av mina närmaste vänner var ihop med en småsöt 21-åring, själv var han väl 40+. Det var ingen som tyckte det var någon bedrift. Snarare var det ganska mättat intresse (läs ointresse).

När en annan nära vän var ihop med en väldigt vacker 24 åring, när han var 34, däremot! Det gav honom status. Men det var ju mer pga. Hennes Skönhet än hennes ålder.

Skönhet hos partner ger tydligen viss status. Låg ålder hos status gör det inte. Inte I mina kretsar iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Ser man bra ut så är det brudarna som är på en 🤣

Nu i veckan en 17 åring som limma satan o jag är 50.

Hennes lillasyrra också 😂

Nu välter den gamla räpan Tomatkungem av raseri speciellt när hennes farsa visade tummen upp o skratta

Snygga män älskar varandra

Har du en lika ytlig och otrevlig personlighet IRL som här, så lär du ändå ha svårt att få tjejer och kvinnor (även om du anser att du är snygg), så dryg dom du är.
Citera
2026-07-14, 19:28
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, det är väl inte direkt status att ha en så ung tjej som möjligt? Jag minns när en av mina närmaste vänner var ihop med en småsöt 21-åring, själv var han väl 40+. Det var ingen som tyckte det var någon bedrift. Snarare var det ganska mättat intresse (läs ointresse).

När en annan nära vän var ihop med en väldigt vacker 24 åring, när han var 34, däremot! Det gav honom status. Men det var ju mer pga. Hennes Skönhet än hennes ålder.

Skönhet hos partner ger tydligen viss status. Låg ålder hos status gör det inte. Inte I mina kretsar iaf.

Har du en lika ytlig och otrevlig personlighet IRL som här, så lär du ändå ha svårt att få tjejer och kvinnor (även om du anser att du är snygg), så dryg dom du är.

Det är såna som dig som gör att vi snygga män reser ragg och drygar oss när ni kallar fullvuxna snygga män för pedofiler/hebefiler - vi skrattar ju åt er

Släpp detta nu för du kan inte vinna en sån här strid

Seså stumpan
Citera
2026-07-14, 19:34
Medlem
Unga tjer sminkar sig för att se äldre och sexigare ut, äldre kvinnor försöker se yngre ut.
Citera
2026-07-14, 20:09
Medlem
Citat:
Det är såna som dig som gör att vi snygga män reser ragg och drygar oss när ni kallar fullvuxna snygga män för pedofiler/hebefiler - vi skrattar ju åt er

Släpp detta nu för du kan inte vinna en sån här strid

Seså stumpan

Tja, springer du efter tonårsbarn under 18 och själv är en gubbe, så får du stå ut med att bli kallad hebefil. Spelar ingen roll om du så vore supersnygg.
Citera
2026-07-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Unga tjer sminkar sig för att se äldre och sexigare ut, äldre kvinnor försöker se yngre ut.

Så är det! Alla försöker se ut som typ 20-29. Av de som sminkar sig dvs.
Citera
2026-07-14, 20:10
Medlem
Halva åldern plus 7 va?
Citera
2026-07-14, 20:14
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tja, springer du efter tonårsbarn under 18 och själv är en gubbe, så får du stå ut med att bli kallad hebefil. Spelar ingen roll om du så vore supersnygg.

Det gör vi ju inte du skabbiga fula kärring - tvärtom fom.limmar på oss

Därför är såna som dig utskrattade - ni är bittra och fula och åldras i rasande tempo

🤣
Citera
2026-07-14, 20:20
Medlem
Citat:
Det gör vi ju inte du skabbiga fula kärring - tvärtom fom.limmar på oss

Därför är såna som dig utskrattade - ni är bittra och fula och åldras i rasande tempo

🤣

Suck. Du vet för det första inte hur jag ser ut. Detta är ett anonymt forum.

Och återigen: är du lika dryg och ytlig IRL, så kommer du inte ha lätt att få tjejer eller kvinnor. Oavsett ålder på dem.

Som svar på TS fråga: Är man 40+ så skulle jag nog säga att 20+ är ok att stöta på. Förbi tonåren och gymnasiet. Sedan har i regel någon på 40+ bättre tur med de som är 30+. Men det är ju en annan sak, det.
Citera
2026-07-14, 20:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jobbmobil9518
Halva åldern plus 7 va?

Fast det där gäller nog bara så länge du är man. Blir betydligt svårare när du blir farbror. Var skulle t.ex. jag som 60 årig farbror få tag på en 37-åring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in