2026-07-19, 12:57
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Man brukar säga halva din ålder+10 så är man 40 så blir det 20+10=30. Så som 40 åring skall man inte gå på något under 30
Citera
2026-07-19, 15:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Man brukar säga halva din ålder+10 så är man 40 så blir det 20+10=30. Så som 40 åring skall man inte gå på något under 30
Och den kvinnan måste ha (DinIQ/3)*2,5 IQ minst och ha (din förmögenhet/3)*2,5 minst. Dessa idiotiska regler ...

inte konstigt att födelsetalen sjunker under o,7. Du jobbar för satanistcentralbankerna va?
Citera
2026-07-19, 15:16
Medlem
Citat:

Nä, man brukar säga halva din ålder + 7
Citera
2026-07-19, 16:47
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Och den kvinnan måste ha (DinIQ/3)*2,5 IQ minst och ha (din förmögenhet/3)*2,5 minst. Dessa idiotiska regler ...

inte konstigt att födelsetalen sjunker under o,7. Du jobbar för satanistcentralbankerna va?
Nä men jag är inte pederast och anser att vuxna män skall vara ihop med små flickebarn
Citera
2026-07-19, 17:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nä men jag är inte pederast och anser att vuxna män skall vara ihop med små flickebarn
Menar du att åldern skall spela roll men inte förmögenhet och IQ? Varför skall en variable spela roll men inte andra variabler ? Är du sjuk i huvudet ?
Citera
2026-07-20, 04:03
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Menar du att åldern skall spela roll men inte förmögenhet och IQ? Varför skall en variable spela roll men inte andra variabler ? Är du sjuk i huvudet ?

Det finns en mäng olika variablar vid ett val av partner och naturligtvis spelar även ekonomi och iq in i valet av partner men i mitt eget fall så är iq och förmögenhet variablar som jag kan ha mer överseende med än ålder.

Om jag inte var gift skå skulle jag kunna dejta en 30 åring som har mindre förmögenhet och lägre iq än mig själ men jag skulle inte kunna dejta en 16 åring även om denne har större förmögenhet och högre iq än mig för jag dejtar inte barn så på så vis blir ålder en mer avgörande faktor än förnögenhet och iq
Citera
2026-07-20, 04:15
Medlem
Pungsvings avatar
Raggar du på lekplatser?
Citera
2026-07-20, 05:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Byxmyndighetsåldern går fortfarande vid 15.

Om en ung tjej nu vill ha en väldigt gammal man (vilket såklart inte alla vill) så betyder det bara att hon vet vad hon gillar. Då minskar risken att hon ångrar sig efteråt.

De som inte vet vad de gillar (såna där mainstreammänniskor som lyssnar på popmusik) tar bara någon i samma ålder.
Citera
2026-07-20, 10:09
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det här var ju jävligt dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in