Citat:
Jag har inte badat senaste åren alls. Jag försöker just undvika stranden på grund av kvinnorna och hur kvinnorna klär sig på stranden. Men ibland när man promenerar runt stranden (speciellt på kvällen, när man tror att inga kvinnor ska vara halvnakna) så ser man kvinnor i bikinis och i många fall är det stringbikini som visar 95 % av röven.
Just bland unga tjejer får man känslan av att nästan alla har string på sig.
Det som är så irriterande är att vi har muslimska män i Sverige och folk med utländsk bakgrund på stranden också och förstår inte varför inte dessa personer kan göra det obekvämt för kvinnor att går runt i string. Alltså om män kan bete sig på ett sätt som gör det klart och tydligt för kvinnor att dessa ska täcka för röven så kommer ju också dessa täcka för röven.
Det finns även Youtube walking videor från till exempel Stockholm och andra ställen där man ser kvinnor gå runt i bikinis och man kan se många stringbikinis även där. Känns lite konstigt att du inte sett stringbikinis på stranden?
Just bland unga tjejer får man känslan av att nästan alla har string på sig.
Det som är så irriterande är att vi har muslimska män i Sverige och folk med utländsk bakgrund på stranden också och förstår inte varför inte dessa personer kan göra det obekvämt för kvinnor att går runt i string. Alltså om män kan bete sig på ett sätt som gör det klart och tydligt för kvinnor att dessa ska täcka för röven så kommer ju också dessa täcka för röven.
Det finns även Youtube walking videor från till exempel Stockholm och andra ställen där man ser kvinnor gå runt i bikinis och man kan se många stringbikinis även där. Känns lite konstigt att du inte sett stringbikinis på stranden?
Dessa utländska män och muslimska män får ta seden dit de kommer och acceptera hur det är i Sverige och följa våra lagar. Här är det ok om tjejer och kvinnor bär stringbikini för att sola rumpan och få en jämnare brun färg.
Kan dessa utländska män och muslimska män inte stå ut med hur det är. Så finns det andra länder de kan flytta till. De måste inte bo i Sverige.
Metafor:
Om jag vantrivs på en fest, så börjar jag inte säga till värden och värdinnan att de ska spela annan musik/bjuda på annan mat/klä på sig andra kläder etc. Utan jag accepterar antingen festen som den är eller går därifrån till en fest som passar mig bättre.
Du och de utländska männen och de muslimska männen får helt enkelt acceptera hur det är här. Heller flytta till ett land som passar er bättre.