2026-07-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Som sagt var: jag har inte sett en enda kvinna de senaste 4 åren, på vare sig badhuset, pooler, hav eller sjöar som bär stringbikini. Och jag och familjen badar mycket. Båda barnen går i varsin simskola, så badhuset två gånger i veckan, ibland fler gånger om vi går dit på fritiden också. Och denna sommar har vi redan badat i både utomhuspooler och sjöar flera gånger och tom. och hav några några. ingenstans ser jag dessa bikinistrings.

Sist jag såg någon iklädd bikinistring var för fyra år sedan. Det var en ung tjej som bar detta ohygieniska plagg. Vid en utomhuspool. Ingen annan hade det på sig och det var smockfullt vid badstället! Varm och solig dag! Det var sista gången.

Du gillar ju prostituerade. Så varför har du problem med tjejer och kvinnor som ser ut så? Du borde ju högakta dessa tjejer och kvinnor!

Du gillar ju sex. Så varför har du problem med om människor har sex offentligt där det bland annat finns barn? Du borde ju högakta dessa människor som har det!

Vem har sagt att jag "gillar prostituerade"? Jag varken gillar eller ogillar dem mer än jag gillar eller ogillar några andra. Men även om man gjorde det. Måste det per automatik innebära att man då inte skulle ha något emot att prostituerade gick runt och sålde sexuella tjänster på stranden bland barn iklädda sina hor-outfits?

Ibland undrar man hur du ens kommer på denna typ av hjärndöda "argument".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
I princip varje kvinna jag ser på Tiktok har stringbikini på sig, där man ser 95 % av röven.

Jag undviker verkligen att gå på stranden under sommaren, på grund av hur kvinnor klär sig, men nästan varje gång jag ser en kvinna gå från stranden ser jag henne med stringbikini där man ser 95 % av röven. Bland lite äldre kvinnor är det annorlunda, till exempel kvinnor över 30 års ålder har vanliga bikini på sig, men bland yngre kvinnor är det extremt vanligt med stringbikini.

Här är ett exempel på vad jag syftar på

https://www.tiktok.com/@brunettensunniva/video/7591435260689239318

TikTok har helt enkelt lärt sig vad du gillar att titta på. Så inte ska snuskimanen skylla på kvinnor när det är uppenbart att du letar efter klipp där kvinnor visar upp sig för klick och likes.

Anledningen att tjejerna visar röven online är just personer som du TS ger dem uppmärksamhet för det.

Iofs använder jag inte tiktok men kan tänka mig att det som alltid med SM gäller att inte klicka på thirst traps om man inte vill att flödet fylla av onlinehoror och deras marknadsföring. Så jag menar inte att du vill se detta, men om du klickar så kommer det nog mer som allt annat med algoritmer.

Så jag kan förstå kritiken fast jag tror det är mer en online grej?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Kanske den mest långsökta och patetiska bortförklaringen du någonsin kommit med på detta forum. Och det säger inte lite.

Men ja, kvinnor verkar extra sugna på de modetrender som går ut på att kvinnor ska blotta sig maximalt för allt och alla inklusive barn och klä sig som porrstjärnor, prostituerade och strippor offentligt.

Vad tyckte du om mode-trenden med Gällevari-häng då? Som var ett manligt mode för flera år sedan. Då skulle alla grabbar gå runt och visa halva kalsongerna.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNaHajxXHNSNTdwz1pmWf9IbcVpBtNCb_g6DFPe4bSPO s5rOtE9Ipvsb95oLwu4iRBXqylaq4XN69FDbmZsqAHZwNJ5xND oRgjLRORktRrkI3rLJxIFJMir3IiSkhO8wFWXCJPCQK_vzi9/s1600/sagging.jpg

Eller nätbrynjan. också en manlig mode-trend. Rätt "porrig" sådan, inte sant?:
https://www.gustextil.se/bilder/artiklar/921011r.jpg

Så. Det är inte bara kvinnor som hakar på märkliga mode-trender. Män gör det också.
Och det är helt ok. Här i vårt fria land. Som du verkar vilja inskränka.
Citera
2026-07-09, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur är det då med svenskar som ogillar stringbiki ska de också "integrera sig" för de gillar inte den "svenska kulturen" eller är det möjligtvis så att detta inte alls är den svenska kulturen som du påstår att det är, utan det är bara liberalt destruktivt skit som majorteten av svenskarna har blivit hjärntvättade att gilla för tillfället.

Som sagt var: man måste inte gilla stringbikini (jag gör det inte, anser det vara ohygieniskt). Men vi lever i ett fritt land. Och det innebär att folk som gillar att ha på sig stringbikini på stranden, ska få ha det. Vill man leva i ett fritt land, så får man också acceptera friheten, även över sådant man själv inte gillar. Det är det som är att integrera sig.

Om man inte kan acceptera friheten, så gör man bäst i att flytta till ett mer inskränkt och kontrollerande land. Där kanske man trivs bättre.
Citera
2026-07-09, 02:04
Medlem
Citat:
Det var fyra år sedan jag sist såg någon bära stringbikini. Gå du till en strand och se efter själv. Det modet verkar vara utdött. För det handlar om mode och inte om politik.

Jaså, på vilket sätt menar du att feminismen har förstört kvinnan?

Jag såg ca 20 stycken igår. + ett antal med stringbaddräkt.

Dagens unga kvinnor är verkligen helt besatta av att blotta sig och framställa sig själva som sexobjekt och knulldockor för allmän beskådan. Inte ens i barn- och familjevänliga sammanhang som Eurovision kan de låta bli att göra det.

https://ynet-pic1.yit.co.il/picserver6/crop_images/2026/05/17/SkIVvJwkfl/SkIVvJwkfl_0_0_3000_2250_0_large.jpg
Citera
2026-07-09, 02:06
Medlem
Citat:
Vi kommer aldrig att acceptera att kvinnor är i princip nakna offentligt på detta sättet då det är vidrigt och äckligt. Till skillnad från dig har vi heder och anständighet och så länge vi lever kommer vi påpeka hur ruttet och vidrigt detta är.

Lägg av att verka korkad.
Jag klär mig alltid anständigt.
Även på stranden.

Men vi lever i ett fritt land. Där du har vissa friheter. Låt då andra få ha sina friheter. Tex. att välja att bära stringbikini.

Om du inte kan acceptera andras frihet i detta fria land. Så bör du flytta till ett mer strikt och kontrollerande land. Där skulle du förmodligen trivas bättre.
Citera
2026-07-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Att sådana som du ens tillåts hålla på bekräftar ju bara min "tes" att sådana som du härskar över det som är fel. Vi andra tänker bara på bad som ett bad och inget annat än så. Vi normala är inte som du, det vill säga religiöst felbetingade.
Din relation med Gud verkar vara snedvridet?

Kära du. Det finns två i denna tråd som går igång på småbrudar sexuellt. Samtidigt som de har problem med att tjejer och kvinnor klär sig i string på stranden.

Jag visar bara på deras snedvridna moral.
Citera
2026-07-09, 02:13
Medlem
Citat:
Nej, sluta med dina barnsliga argument. Seriöst, du låter som en 10 åring här. Om du tycker att detta samhället är ett bra samhälle så får du lägga fram dina argument till varför det är så och varför jag har fel. Det är så en debatt går till. En person lägger fram sina argument och en annan person lägger fram sina egna argument och motargument.

Om jag säger att detta samhället vi lever i är sjukt och ruttet och du tycker annorlunda, du tycker att detta samhället är bra och fantastiskt och att jag har fel, så får du lägga fram dina egna argument till varför du har rätt och jag har fel.

Det är så vuxna diskuterar. Det du gör är vad man förväntar sig av 10 år gamla barn.

I detta landet kan du skriva på ett anonym forum och påstå att detta landet är "sjukt och ruttet". Ingen kommer avrätta dig för det. Det är frihet och yttrandefrihet. Samma frihet du just nu åtnjuter i detta fria land. Samma frihet gör också att vissa tjejer och kvinnor kan bära stringbikini på stranden.

Gillar du inte frihet . Så finns det länder som är bättre för dig. Där slipper du se kvinnor och tjejer med string. och där får du inte yppa det du tycker är "sjukt och ruttet" med det landet.

Så. Hur vill du ha det?

1. Frihet för alla, även för de som vill bära stringbikini?
2. Kontroll för alla, även för dig?
Citera
2026-07-09, 02:15
Medlem
Citat:
Du gillar ju sex. Så varför har du problem med om människor har sex offentligt där det bland annat finns barn? Du borde ju högakta dessa människor som har det!

Vem har sagt att jag "gillar prostituerade"? Jag varken gillar eller ogillar dem mer än jag gillar eller ogillar några andra. Men även om man gjorde det. Måste det per automatik innebära att man då inte skulle ha något emot att prostituerade gick runt och sålde sexuella tjänster på stranden bland barn iklädda sina hor-outfits?

Ibland undrar man hur du ens kommer på denna typ av hjärndöda "argument".

Inte samma sak. Sex på offentlig plats är olagligt.

Att klä sig som dina älskade prostituerade är inte olagligt. Du borde högakta kvinnor som väljer att klä sig som dina älskade prostituerade.
Citera
2026-07-09, 02:16
Medlem
Citat:
Jag såg ca 20 stycken igår. + ett antal med stringbaddräkt.

Dagens unga kvinnor är verkligen helt besatta av att blotta sig och framställa sig själva som sexobjekt och knulldockor för allmän beskådan. Inte ens i barn- och familjevänliga sammanhang som Eurovision kan de låta bli att göra det.

https://ynet-pic1.yit.co.il/picserver6/crop_images/2026/05/17/SkIVvJwkfl/SkIVvJwkfl_0_0_3000_2250_0_large.jpg

Det är i din hjärna de är knulldockor och sexobjekt.

Själva ser de nog sig som snygga och mode-medvetna och vill ha en snygg jämn och fin solbränna.
Citera
2026-07-09, 02:19
Medlem
Citat:
Vad tyckte du om mode-trenden med Gällevari-häng då? Som var ett manligt mode för flera år sedan. Då skulle alla grabbar gå runt och visa halva kalsongerna.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNaHajxXHNSNTdwz1pmWf9IbcVpBtNCb_g6DFPe4bSPO s5rOtE9Ipvsb95oLwu4iRBXqylaq4XN69FDbmZsqAHZwNJ5xND oRgjLRORktRrkI3rLJxIFJMir3IiSkhO8wFWXCJPCQK_vzi9/s1600/sagging.jpg

Eller nätbrynjan. också en manlig mode-trend. Rätt "porrig" sådan, inte sant?:
https://www.gustextil.se/bilder/artiklar/921011r.jpg

Så. Det är inte bara kvinnor som hakar på märkliga mode-trender. Män gör det också.
Och det är helt ok. Här i vårt fria land. Som du verkar vilja inskränka.

Skillnaden är att män inte samtidigt gnäller över att bli "objektifierade" och "sexualiserade".

Varje kvinna som klär sig i string och andra extremt slampiga outfits offentligt ska veta att hon signalerar till varenda man hon visar sig för att hon är lovligt byte. Att hon vill bli knullad av just dig. Och dig och dig och dig. VARENDA man hon visar sig för. Vill hon det? Nej. Men det är de signalerna hon skickar till mäns hjärnor när hon klär sig så.

Och jag vill inte inskränka någonting. Jag bara ifrågasätter varför kvinnor måste blotta sig för allt och alla hela tiden, inklusive barn. Och varför du försvarar deras rätt att blotta sig. Försvarar du den manlige blottaren också? Han ville väl bara få lite jämn solbränna så det var kanske därför han gick runt naken i kvarteret och blottade sig för småflickorna. Det har han väl rätt att göra här i vårt fria land? Eller vill du inskränka den rätten?
Citera
2026-07-09, 02:25
Medlem
Citat:
Skillnaden är att män inte samtidigt gnäller över att bli "objektifierade" och "sexualiserade".

Varje kvinna som klär sig i string och andra extremt slampiga outfits offentligt ska veta att hon signalerar till varenda man hon visar sig för att hon är lovligt byte. Att hon vill bli knullad av just dig. Och dig och dig och dig. VARENDA man hon visar sig för. Vill hon det? Nej. Men det är de signalerna hon skickar till mäns hjärnor när hon klär sig så.

Och jag vill inte inskränka någonting. Jag bara ifrågasätter varför kvinnor måste blotta sig för allt och alla hela tiden, inklusive barn. Och varför du försvarar deras rätt att blotta sig. Försvarar du den manlige blottaren också? Han ville väl bara få lite jämn solbränna så det var kanske därför han gick runt naken i kvarteret och blottade sig för småflickorna. Det har han väl rätt att göra här i vårt fria land? Eller vill du inskränka den rätten?

Nej, en kvinna som klär sig i stringbikini visar inte upp att hon vill ligga med kreti och pleti. Hon visar upp att hon vill bli brun om rumpan och gillar stringmodet. Resten är bara dina sjuka fantasier om hennes intentioner. Förstått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in