2026-07-08, 17:28
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Om en kvinna är topless och trycker upp sina bröst och bröstvårtor nära en mans ansikte förstår du väl att en man kommer titta?
Ja, men det är väl okej att titta. Har någon förbjudit dig att titta på nakenheten?

Däremot titta med arg blick och hat i sinnet, det är inte okej för du har ingen rätt att uttrycka sådana känslor.

Alltså om det är sant att du är muslim måste du tänka om och inse vart du är och börja bete dig korrekt eller helt enkelt åka tillbaka till det land du kom från om du inte klarar att bete dig och förstå samhället.
Citera
2026-07-08, 17:28
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Det är lögn och du är full of shit! Och hur många gång ska du behöva beskriva och påminna verkligheten?

Du är hatiskt och har ingen visdom. Kanske är du inte efterblivet men sannerligen inte smart heller.

I detta fallet syftade jag på döden och hur döden raderat bort allting i livet som att det aldrig existerade. Och jag skrev att döden väntar oss alla väldigt snart. Var är lögnen här?
Citera
2026-07-08, 17:30
Medlem
Kleiners avatar
Lögnen är i "Jag bara beskriver verkligheten".

Citat:
I detta fallet syftade jag på döden och hur döden raderat bort allting i livet som att det aldrig existerade. Och jag skrev att döden väntar oss alla väldigt snart. Var är lögnen här?
Citera
2026-07-08, 17:32
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Utvecklingen går inte framåt. Allting i Sverige är värre idag än 1960. Nästan bokstavligen allting. Lever du i en egen planet eller?

Men då är det väl bättre för dig att flytta till ett land som bättre stämmer med dina värderingar?
Varför svarar du inte på varför du stannar kvar i Sverige?
Citera
2026-07-08, 17:33
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej, jag kommer stanna och bekämpa er. Det är ni som är sjuka och ruttna och du måste vara medveten om det. Jag kommer göra er medvetna om detta. Det är ni som förstört dagens samhälle och gjort livet helt meningslöst och värdelöst. Och jag har ingen intention att kapitulera utan kommer att bekämpa er ideologi.

Lycka till, Don Quijote.
Citera
2026-07-08, 17:33
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
I princip varje video som kvinnor lägger upp på stranden har dem stringbikini på sig, speciellt kvinnor i åldersgruppen 15-21 år.

De sajterna visar inte 15 - 21 åringar på stranden för mig, med eller utan stringbikini. De visar vad just du klickar på.

Edit: Jag sökte på "15 years old on the beach" på youtube och de första 5 resultaten var fria från stringbikini. Algoritmen måste ha lärt sig att du klickar vilt på just dessa.
Senast redigerad av Morgonrodnad 2026-07-08 kl. 17:38.
Citera
2026-07-08, 17:36
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej, du har tolkat det helt fel. Jag bryr mig inte vad andra tycker. Jag är inte ett snuskhummer för jag vill att kvinnor ska vara påklädda offentligt.

Jag nämnde detta exemplet för att illustrera att det är omöjligt att inte titta om en kvinna böjer sig framför ditt ansikte och trycker upp HELA hennes röv framför ditt ansikte. Vad hon gör är fullständigt oacceptabelt och det gjorde mig riktigt arg och irriterade. Felet ligger hos henne, inte hos en man som då väljer att titta.

Men i dagens samhälle ser man kvinnor som efterblivna som kan göra vad som helst utan konsekvenser och man försöker få det till att allt ansvar ligger hos män.

Om en kvinna är topless och trycker upp sina bröst och bröstvårtor nära en mans ansikte förstår du väl att en man kommer titta? Det finns en gräns för vad som är acceptabelt och när det handlar om kvinnor som visar sin röv offentligt har den gränsen paserats riktigt rejält.

Du har alltså ingen kontroll över dina muskler? Ja, det är ju den vanliga förklaringen till varför era kvinnor måste klä sig i tält, ni får kåtslaget annars. Så jävla primitivt.
Citera
2026-07-08, 17:49
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Utvecklingen går inte framåt. Allting i Sverige är värre idag än 1960. Nästan bokstavligen allting. Lever du i en egen planet eller?

... och en av de stora skillnaderna är att Sverige idag har tagit emot en stor samling människor som hatar andra människor, inklusive sina egna till den grad att de könsstympar och mördar sina egna barn...

// CC
Citera
2026-07-08, 17:54
Medlem
Citat:
Vad sägs om att era kvinnor slutade klä sig som horor och visa sin röv offentligt?

Du slipper dom i ditt paradisland
Citera
2026-07-08, 18:21
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Hur tänker ni här? Och varför reagerar inte era pojkvänner eller föräldrar? Seriöst, jag vill veta varför ni kvinnor är så sjuka idag. Hur resonerar ni här?

När ska du resa hem dvs till det land där du har dina icke etniskt svenska rötter?

I Sverige har både nakenbad och topless-bad varit vanligt, på både strand, klippor och i parker. Detta har försvunnit tack vare sådana som du, kvinnor upplever att de behöver täcka sig för att inte bli trakasserade och våldtagna.

Fan vad less jag är på alla utomeuropeiska invandrare som förstör landet genom att strypa det självklara frihetstänket.
Citera
2026-07-08, 18:57
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Nej du får nog allt ta och använda baddräkt istället för bikini.

Ja det gör jag helst. Känner mig inte så bekväm i bikini då jag visar mina bilringar och pattarna åker ut.
Citera
2026-07-08, 18:58
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du kan lägga ner härskartekniken. Jag är inte din lille vän. Och vad jag frågade var varför du gör skillnad på de sexiga bikinis du har på dig och string. Kvadratcentimeter hud som visas? Varför använder du sexiga bikinis bland barn?

Du sa att du kan bli arresterad. Det kan du inte.

Privata företag kan sätta egna regler. Det finns säkerligen regler om klädsel på spårvagnen.
Men nu pratar vi ju om stranden så det saknar helt betydelse i sammanhanget.

Tycker du.

Du är visst min lille vän 😆

Snöre i sketan = inte OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in