2026-07-08, 20:38
Medlem
Iman2014s avatar
[quote=proconsul|95385594]
Citat:

Go for it, Don Quijote.

Nej, ingen har kommit med förslaget att kvinnor ska vara nakna offentligt. Men om så vore finns det ingen lag som förbjuder offentlig nakenhet.
Det är inte sjukt att uppskatta en naken kvinnas former, tvärtom. Det är naturligt och en förutsättning för fortplantning.

Det som är riktigt riktigt sjukt är att kvinnor ska bylsa på sig lager med kläder så att inte formerna ska synas, eller att de måste dölja håret, det är ju för fan sinnessjukt.
I ditt favoritland Iran blev en kvinnlig artist nyligen dömd till 78 piskrapp för att hon inte haft slöja.
Är det sjukt eller vad? Fy fan.

Jag säger bara att du är rätt ensam om dina åsikter.

Fast ingen bryr sig om vad du tycker. Ingen kvinna kommer att sluta med string för att du vill det.
Ditt uppdrag är dödfött.

Nej, tror inte jag är rätt ensam om att tycka att det är oacceptabelt för en kvinna att gå runt i stringbikini där hon visar hela röven. Även i denna tråden finns det flera personer som håller med mig och då pratar vi om Flashback.

Citat:
Fast ingen bryr sig om vad du tycker. Ingen kvinna kommer att sluta med string för att du vill det.
Ditt uppdrag är dödfött.

Jo, om vi män börjar medvetet stirra när dessa kvinnor går runt i string är jag säker på att många kvinnor kommer sluta bära string då dem kommer känna sig obekväma. Om en kvinna går runt i stringbikini på stranden och du har en grupp män som börjar stirra på hennes röv så kommer hon förr eller senare börja täcka för röven.

Så det är inte ett hopplöst uppdrag om man har viljan.
Citera
2026-07-08, 20:41
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Men då är det väl bättre för dig att flytta till ett land som bättre stämmer med dina värderingar?
Varför svarar du inte på varför du stannar kvar i Sverige?

Högt tonläge när stringbikini debatteras på Flashback 😭😭😋😋😋😋😋😋😭😭😭😭😭😭😭
Citera
2026-07-08, 20:42
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weitzmann
Alla är omöjligen liberala feminister. Det låter onekligen som att du behöver hjälp för att tackla din personliga situation. Att döma av ditt intresse, på en närmast sjuklig nivå, så verkar du närmast besatt av dessa unga tjejer på TikTok. I andra trådar vill du hålla dem inlåsta och förgripa dig på dem, alternativt så önskar du livet av dem. Du har postat mängder med bilder i forumet på unga tjejer. Jag förstår ärligt talat inte den sjukliga besattheten. Och en liten bit synlig hud kan väl knappast vara ett kvitto på att hela Väst går i kras? Allt mode går i vågor. När jag växte upp gick tjejerna topless på stranden, det ser man knappt idag. Är det då ett tecken på att hela Väst går i rätt riktning för att det då minskat? På Tik Tok spelar dem musik också, hur går det egentligen ihop med ditt leverne som en god muslim? Musik, lättklätt... Det är ju förbjudet enligt er. Varför tar du del av innehållet?

Förstå gången jag tittade på Tiktok videor var för 2,5 år sedan. Finns inget intressant på Tiktok. Däremot blev jag chockad när jag såg att nästan alla kvinnor och tjejer på Tiktok lägger upp videor där dessa är halvnakna i bikinis. Jag tycker det är sjukt.

Jag har lagt upp videor på detta forumet för att visa hur kvinnor klär sig på Tiktok. Hur horaktigt unga kvinnor klär sig på Tiktok. Varför? Varför gör man detta?

Och det är inte en liten bit hud. Kvinnor är i princip nakna på stranden där dem går runt och visar hela sin röv. Detta är inte bara en liten bit hud, det måste du väl förstå? Och ja, det är en symbol för allting som är fel med samhället. För det visar att kvinnor inte har någon skam eller anständighet. Om man är skamlös och saknar anständighet och tycker det är okej att visa upp hela sin röv för allihopa, så är det ett klart tecken på att personen kommer vara skamlös och sakna anständighet i livet. Den personen kommer vara en hora, och hora runt och vara en värdelös människa.
Citera
2026-07-08, 20:44
Medlem
Berit85s avatar
[quote=proconsul|95385594]
Citat:

Go for it, Don Quijote.

(...)

Ditt uppdrag är dödfött.

Det var en väldigt uppgiven attityd på dig hörru. Tänk på Martin Luther Kings bevingade ord: "I have a dream".
Citera
2026-07-08, 20:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Här har vi din idioti i ett nötskal.
Kvinnor ska inte klä sig efter mannens vilja/lust/preferenser/smak etc över huvud taget.
Männen ska för fan lära sig att hålla fingrarna i styr. Varför skulle man göra topless-kvinnor obekväma?
Du är ju störd för fan. Det är inte din sak hur kvinnor klär sig, fatta det ditt jävla pucko.
"Göra klart och tydligt för kvinnorna..." dra åt helvete. Vem tror du att du är? Kör upp dina sunkiga jävla patriarkaliska åsikter i din egen röv.

Men din radikala feminist, ja så är det. Kvinnor ska ha ansvar för sina handlingar. Kvinnor ska veta att om dem är nakna offentligt och visar upp sin röv kommer det finnas konsekvenser. Du kommer få massa obekväm sexuell uppmärksamhet från män, män kommer titta och stirra på dig och därför får du helt enkelt täcka för din röv offentligt! Samma med brösten, du täcker för brösten så att män inte stirrar på dig!

Men du verkar vara riktigt sjuk. Du vill att kvinnor är topless eller nakna offentligt.
Citera
2026-07-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Problemet här är att du har startat en annan diskussion här som inte är relevant med tråden. Om jag svarar på vad du skrev här och startar en diskussion om detta kommer tråden att låsas. Har haft andra trådar på FB som låsts då ni startat en liknande Off-topic diskussion.

Men jag måste klargöra här eftersom du är den som som lade fram denna otroligt kränkande anklagelsen mot mig. Så låt mig göra det klart och tydligt för dig. Jag är inte för övergrepp alls. Däremot har vi uppenbarligen en annorlunda åsikt i frågan rörande ålder och förhållanden. Jag kan inte gå igenom detta här för det är inte relevant med tråden.

Däremot så räknas det inte juridiskt som övergrepp om en kvinna är mellan 15-17 år gammal och det sker med samtycke. Det är väldigt konstigt om du tycker det är övergrepp om en 17 år gammal kvinna går med på att ha sex med en 30 år gammal man. Det innebär i sådana fall att du tycker att en 17 år gammal kvinna lider av grov mental funktionssnedsättning. Men hur som helst, det är off-topic. Ville bara klargöra för dig att jag INTE stödjer övergrepp eller liknande och du borde sluta göra dessa anklagelse.

Du vill ju sätta på en 14-åring och kallar henne för "kvinna". Jag vet att det är off topic, men samtidigt inte och varför kommer jag åter att komma till. En 14-åring kan enligt svensk lag inte samtycka till sex, vilket är = våldtäkt mot barn. Men du tycker att du ska få sätta på denna 14-åring, dvs.: begå övergrepp mot henne.

Samtidigt tycker du det är "hemskt" att ett fåtal tjejer och kvinnor går på stranden i stringbikini för att bli bruna om rumpan (för ja: det är anledningen till att de gör det, precis som kvinnor i Sverige förr solade topless för att bli bruna om bysten).

Återigen: vad tror du är värst?

1. Att en 14-årig flicka blir bortgift med en gubbe och på daglig basis blir våldtagen av honom?
2. Att en 18-årig kvinna bär stringbikini på stranden för att få jämn solbränna på rumpan (inte vit rumpa och bruna ben)?

----

Se lagändringen från 1/7-2025. Numera kan det även räknas som våldtäkt mot barn vid sex med någon som är 15, 16, 17 år under vissa kriterier.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-08 kl. 20:49.
Citera
2026-07-08, 20:49
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vart är du och badar?
Där jag är och badar ser jag i princip aldrig tjejer eller kvinnor med stringbikini.
Och jag är med min familj både på badhus, sjöar, utomhuspooler och hav...
Killarna/männen har badshorts.
Barn och äldre kvinnorna har baddräkt.
Unga tjejer, unga vuxna kvinnor, medelålders kvinnor har vanlig bikini.
Och några få muslimska kvinnor har burkini.
That´s it.

Jag har inte badat senaste åren alls. Jag försöker just undvika stranden på grund av kvinnorna och hur kvinnorna klär sig på stranden. Men ibland när man promenerar runt stranden (speciellt på kvällen, när man tror att inga kvinnor ska vara halvnakna) så ser man kvinnor i bikinis och i många fall är det stringbikini som visar 95 % av röven.

Just bland unga tjejer får man känslan av att nästan alla har string på sig.

Det som är så irriterande är att vi har muslimska män i Sverige och folk med utländsk bakgrund på stranden också och förstår inte varför inte dessa personer kan göra det obekvämt för kvinnor att går runt i string. Alltså om män kan bete sig på ett sätt som gör det klart och tydligt för kvinnor att dessa ska täcka för röven så kommer ju också dessa täcka för röven.

Det finns även Youtube walking videor från till exempel Stockholm och andra ställen där man ser kvinnor gå runt i bikinis och man kan se många stringbikinis även där. Känns lite konstigt att du inte sett stringbikinis på stranden?
Citera
Medlem
Citat:
Du är en sjuk människa.

Vill man se nakna kvinnor finns det porrfilmer eller strippklubbar för det. Kvinnor ska inte vara i princip nakna offentligt.

Du är en riktigt sjuk person.

Grisjävel, du har ju sett detta på tiktok eller vad du sa. Inte verkligheten.
Lägg av m att kolla porr och åk hem
Citera
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Haha, alltså ni är ju helt sjuka. Ni tycker verkligen att kvinnlig nakenhet är underbart och "frihet". Du vill att kvinna ska vara helt nakna eller topless offentligt. Om du är en anständig svensk så hade du varit glad att detta försvunnit. Tror du verkligen kvinnor var nakna innan 1960 talet i Sverige?

Du inser inte själv hur indoktrinerad du är när du mer bejakar din ursprungskultur präglad av ortodox religion än uppskattar svenska frihetsideal där kvinnor och män är jämställda. Ju fler det blir av dig desto mer kommer svensk kultur, ideal och värderingar präglas av MENA-influenser.

Nakenbad och topless blev vanliga i Sverige under slutet av 1960-talet och var en del av den kvinnliga frigörelse- och jämställdhetsprocessen. Kvinnor i Sverige har historiskt sett tuktats under patriarkal kultur precis som de shit hole countries där du har din genbank. Att kvinnor kan välja att bada nakna, bära badräkt, bikini, string, eller shorts och långärmat - leva ut sin sexualitet eller inte - utan konsekvenser - är SVERIGE. Gillar man inte detta så är man i fel land.
Senast redigerad av ludexSum 2026-07-08 kl. 20:52.
Citera
2026-07-08, 20:51
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej, tror inte jag är rätt ensam om att tycka att det är oacceptabelt för en kvinna att gå runt i stringbikini där hon visar hela röven. Även i denna tråden finns det flera personer som håller med mig och då pratar vi om Flashback.
Jo, du är rätt ensam. Visst finns det en och annan torrspricka som hållermed, men på det hela taget ätr du i kraftigt underläge.
Citat:
Jo, om vi män börjar medvetet stirra när dessa kvinnor går runt i string är jag säker på att många kvinnor kommer sluta bära string då dem kommer känna sig obekväma. Om en kvinna går runt i stringbikini på stranden och du har en grupp män som börjar stirra på hennes röv så kommer hon förr eller senare börja täcka för röven.
Fast ingen kommer ju att göra det. Väldigt få människor vill få andra att känna sig obekväma.

Citat:
Så det är inte ett hopplöst uppdrag om man har viljan.
Vi får väl se.
Citera
2026-07-08, 20:53
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85

Det var en väldigt uppgiven attityd på dig hörru. Tänk på Martin Luther Kings bevingade ord: "I have a dream".

Och hur gick det för MLK?
Senast redigerad av proconsul 2026-07-08 kl. 20:58.
Citera
2026-07-08, 20:57
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Men din radikala feminist, ja så är det. Kvinnor ska ha ansvar för sina handlingar. Kvinnor ska veta att om dem är nakna offentligt och visar upp sin röv kommer det finnas konsekvenser. Du kommer få massa obekväm sexuell uppmärksamhet från män, män kommer titta och stirra på dig och därför får du helt enkelt täcka för din röv offentligt! Samma med brösten, du täcker för brösten så att män inte stirrar på dig!

Men du verkar vara riktigt sjuk. Du vill att kvinnor är topless eller nakna offentligt.

Du är en hemsk människa, det är bara att konstatera. Fy fan för att vara din fru eller dotter.
Fatta att i Sverige är inte kvinnan underordnad mannen och du har inget att säga till om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in