2026-07-08, 20:58
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du vill ju sätta på en 14-åring och kallar henne för "kvinna". Jag vet att det är off topic, men samtidigt inte och varför kommer jag åter att komma till. En 14-åring kan enligt svensk lag inte samtycka till sex, vilket är = våldtäkt mot barn. Men du tycker att du ska få sätta på denna 14-åring, dvs.: begå övergrepp mot henne.

Samtidigt tycker du det är "hemskt" att ett fåtal tjejer och kvinnor går på stranden i stringbikini för att bli bruna om rumpan (för ja: det är anledningen till att de gör det, precis som kvinnor i Sverige förr solade topless för att bli bruna om bysten).

Återigen: vad tror du är värst?

1. Att en 14-årig flicka blir bortgift med en gubbe och på daglig basis blir våldtagen av honom?
2. Att en 18-årig kvinna bär stringbikini på stranden för att få jämn solbränna på rumpan (inte vit rumpa och bruna ben)?

----

Se lagändringen från 1/7-2025. Numera kan det även räknas som våldtäkt mot barn vid sex med någon som är 15, 16, 17 år under vissa kriterier.

Citat:
Du vill ju sätta på en 14-åring och kallar henne för "kvinna". Jag vet att det är off topic, men samtidigt inte och varför kommer jag åter att komma till. En 14-åring kan enligt svensk lag inte samtycka till sex, vilket är = våldtäkt mot barn. Men du tycker att du ska få sätta på denna 14-åring, dvs.: begå övergrepp mot henne.

Nej, det vill jag inte för det är olagligt. Så du kan sluta upp med dessa anklagelser. Alla personer i Sverige måste givetvis följa lagen även om man inte gillar lagen. Sen har ju folk olika åsikter när det handlar om vad som ska vara lagligt och vad som inte ska vara lagligt.

Citat:
Se lagändringen från 1/7-2025. Numera kan det även räknas som våldtäkt mot barn vid sex med någon som är 15, 16, 17 år under vissa kriterier.

Ja, det är en korkad lag som säger att det inte blir tillåtet om 15-17 åringen lider av en mental funktionsnedsätning, fysisk funktionsnedsättning, lider av missbruk eller lider av psykisk sjukdom, samt om du har "auktoritet" över personen. Men så fort personen blir 18 är det helt okej. Så om en 17 år gammal kvinna försöker begå självmord och är självmordsbenägen är det olagligt. Men om en 18 år gammal kvinna försöker begå självmord och är självmordsbenägen är det lagligt.

Ditt argument är ju att alla kvinnor mellan 15-17 år lider av mental funktionsnedsättning och därför är det övergrepp varje gång en sådan kvinna går med på att ha sex med en man. Och därför lade du fram den kränkande anklagelsen mot mig som jag behövde svara på. Och därför måste jag klargöra det igen för dig.

Jag ser inget fel med att en 30 år gammal man har sex med samtycke med en 17 år gammal kvinna. Jag är fullständigt emot att en 30 år gammal man förgriper sig på en 17 år gammal kvinna. En sådan person borde straffas. Så återigen, du borde ta tillbaka din anklagelse mot mig.

Och som sagt låt oss hålla oss till tråden.
Citera
2026-07-08, 21:01
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Du inser inte själv hur indoktrinerad du är när du mer bejakar din ursprungskultur präglad av ortodox religion än uppskattar svenska frihetsideal där kvinnor och män är jämställda. Ju fler det blir av dig desto mer kommer svensk kultur, ideal och värderingar präglas av MENA-influenser.

Nakenbad och topless blev vanliga i Sverige under slutet av 1960-talet och var en del av den kvinnliga frigörelse- och jämställdhetsprocessen. Kvinnor i Sverige har historiskt sett tuktats under patriarkal kultur precis som de shit hole countries där du har din genbank. Att kvinnor kan välja att bada nakna, bära badräkt, bikini, string, eller shorts och långärmat - leva ut sin sexualitet eller inte - utan konsekvenser - är SVERIGE. Gillar man inte detta så är man i fel land.

Jag skiter i ert koncept om "jämställdhet". Det är värdelöst och går emot människans natur. Män och kvinnor är biologiskt olika och hela detta konceptet med jämställdhet är korkat.

Innan 1960 talet var inte kvinnor halvnakna eller nakna offentligt. Enligt dig och din sjuka ideologi var hela ert samhälle vidrigt innan 1960 talet. Och nu är du arg för att kvinnor inte är ÄNNU MER nakna än kvinnor är idag. Det är riktigt sjukt. Hela din ideologi är sjuk.
Citera
2026-07-08, 21:05
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jo, du är rätt ensam. Visst finns det en och annan torrspricka som hållermed, men på det hela taget ätr du i kraftigt underläge.

Fast ingen kommer ju att göra det. Väldigt få människor vill få andra att känna sig obekväma.

Vi får väl se.

Flashback representerar inte dessutom verkligheten.

Jag vet att många till exempel med utländsk bakgrund tycker det är fruktansvärt hur kvinnor klär sig på stranden i Sverige. Man ser dessa kvinnor som horor, med all rätt. Även många religiösa svenskar håller med. När jag pluggade i universitet träffade jag en religiös svensk man som också förklarade för mig att han aldrig hade tillåtit sin fru att vara halvnaken på detta sättet offentligt.

Flashback är dessutom känt för sitt Islamhat. Om en muslim säger någonting så kommer personer automatiskt attackera den personen även om man innerst inne håller med den personen.
Senast redigerad av Iman2014 2026-07-08 kl. 21:09.
Citera
2026-07-08, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jag skiter i ert koncept om "jämställdhet". Det är värdelöst och går emot människans natur. Män och kvinnor är biologiskt olika och hela detta konceptet med jämställdhet är korkat.

Innan 1960 talet var inte kvinnor halvnakna eller nakna offentligt. Enligt dig och din sjuka ideologi var hela ert samhälle vidrigt innan 1960 talet. Och nu är du arg för att kvinnor inte är ÄNNU MER nakna än kvinnor är idag. Det är riktigt sjukt. Hela din ideologi är sjuk.
Du har ju fortfrande inte svarat på frågan. Vad gör du här, och varför kollar du så många tik-tok filmer, eller söker upp andra filmer som gör dig arg? Försöker hålla mig till det som gör mig glad, kanske skulle funka för dig också. Samt inte stirra på rövar, vilket du verkar vara besatt av.
Citera
2026-07-08, 21:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du är en hemsk människa, det är bara att konstatera. Fy fan för att vara din fru eller dotter.
Fatta att i Sverige är inte kvinnan underordnad mannen och du har inget att säga till om.

Jo, oavsett om du vill det eller inte är kvinnan underordnad mannen. Det finns inga lager som kan ändra på det. Om vi män beslutar oss för att försöka ändra på kvinnors beteende så kommer till slut kvinnors beteende ändras. Varför tror du kvinnor täcker för brösten offentligt? Varför censurerar Instagram, Tiktok, Youtube, och all media kvinnors bröst? Finns ingen anledning för kvinnor att täcka för sina bröst förutom att man inte vill få manlig uppmärksamhet.

Så fungerar naturen och du kan inte ändra på det. I slutändan kommer det alltid vara så att mannen styr över kvinnan, oavsett hur mycket ni feminister vill ändra på det. Du kan inte ändra på naturen.
Citera
2026-07-08, 21:10
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Du har ju fortfrande inte svarat på frågan. Vad gör du här, och varför kollar du så många tik-tok filmer, eller söker upp andra filmer som gör dig arg? Försöker hålla mig till det som gör mig glad, kanske skulle funka för dig också. Samt inte stirra på rövar, vilket du verkar vara besatt av.

Men det är ju raka motsatsen. Jag har förklarat att jag medvetet UNDVIKER att gå på stranden för att undvika alla dessa horaktiga rövkvinnor.
Citera
2026-07-08, 21:12
Avslutad
Citat:
Men det är ju raka motsatsen. Jag har förklarat att jag medvetet UNDVIKER att gå på stranden för att undvika alla dessa horaktiga rövkvinnor.
Men konstant hittar du videor som påminner dig, varför ens söka upp dessa?
Vad gör du här, kan du svara på det?
Citera
2026-07-08, 21:14
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Förstå gången jag tittade på Tiktok videor var för 2,5 år sedan. Finns inget intressant på Tiktok. Däremot blev jag chockad när jag såg att nästan alla kvinnor och tjejer på Tiktok lägger upp videor där dessa är halvnakna i bikinis. Jag tycker det är sjukt.

Jag har lagt upp videor på detta forumet för att visa hur kvinnor klär sig på Tiktok. Hur horaktigt unga kvinnor klär sig på Tiktok. Varför? Varför gör man detta?

Och det är inte en liten bit hud. Kvinnor är i princip nakna på stranden där dem går runt och visar hela sin röv. Detta är inte bara en liten bit hud, det måste du väl förstå? Och ja, det är en symbol för allting som är fel med samhället. För det visar att kvinnor inte har någon skam eller anständighet. Om man är skamlös och saknar anständighet och tycker det är okej att visa upp hela sin röv för allihopa, så är det ett klart tecken på att personen kommer vara skamlös och sakna anständighet i livet. Den personen kommer vara en hora, och hora runt och vara en värdelös människa.

Så en gift trogen kvinna i bikini är egentligen en hora?
Citera
2026-07-08, 21:16
Medlem
Efter två veckor i Rimini i Italien så såg jag att deras bikini nästan hade string fram också.
Vet inte hur många fittor jag sett på dessa veckor men många är det.
Tygbiten fram är så minimal att man knappt ser den och den döljer inget alls.
Helt ok på en tight tjej men även inte så tighta bar dem.
Citera
2026-07-08, 21:17
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Flashback representerar inte dessutom verkligheten.

Jag vet att många till exempel med utländsk bakgrund tycker det är fruktansvärt hur kvinnor klär sig på stranden i Sverige. Man ser dessa kvinnor som horor, med all rätt. Även många religiösa svenskar håller med. När jag pluggade i universitet träffade jag en religiös svensk man som också förklarade för mig att han aldrig hade tillåtit sin fru att vara halvnaken på detta sättet offentligt.

Flashback är dessutom känt för sitt Islamhat. Om en muslim säger någonting så kommer personer automatiskt attackera den personen även om man innerst inne håller med den personen.

Ja, det är religionen som förstör allt. Personer med utländsk bakgrund kommer oftast ifrån länder betydligt religiösare än Sverige eftersom Sverige är ett av världens mest sekulariserade länder. Om de sedan är muslimer eller katoliker spelar ingen roll.
Citera
2026-07-08, 21:22
Medlem
Citat:
Era kvinnor klär er som horor. Till och med värre än så. Att du gillar detta och stödjer detta visar vad för sorts människa du är.

Det är någonting allvarligt fel på ert samhälle. Att du inte ser något fel med att kvinnor visar sin röv för allihopa offentligt visar bara hur sjukt ert samhälle blivit.

Våra kvinnor klär sig som de själva vill. Varför har du ett behov av kvinnor ska förtryckas av dig? Tycker du andra ska bestämma hur du klär dig?
Citera
2026-07-08, 21:25
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jo, oavsett om du vill det eller inte är kvinnan underordnad mannen. Det finns inga lager som kan ändra på det.
Jo. I Sverige har vi lagar som reglerar jämlikhet. Varför skulle du vara överordnad en kvinna?

Citat:
Om vi män beslutar oss för att försöka ändra på kvinnors beteende så kommer till slut kvinnors beteende ändras.
Army of one.

Citat:
Varför tror du kvinnor täcker för brösten offentligt? Varför censurerar Instagram, Tiktok, Youtube, och all media kvinnors bröst? Finns ingen anledning för kvinnor att täcka för sina bröst förutom att man inte vill få manlig uppmärksamhet.
För att män som du är grottvarelser och inte kan hålla fingrarna i styr.

Citat:
Så fungerar naturen och du kan inte ändra på det. I slutändan kommer det alltid vara så att mannen styr över kvinnan, oavsett hur mycket ni feminister vill ändra på det. Du kan inte ändra på naturen.
Nej, i naturen har de olika könen olika uppgifter bara. Honan ruvar ägg, hanen skaffar mat, tex.
Det finns ingen över-och underordning, det är bara ett tänkesätt i grottmänniskors hjärnor.
Ditt upprepade tjatande om hur mannen är överordnad kvinnan vittnar bara om att du är osäker i din manlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in