Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Otroligt upplyftande att läsa din historia.
Själv har jag druckit alkohol konstant under många års tid och är själv förvånad över att jag undsluppit men, ser fräsch ut och har några celler i huvudet i behåll.
Vet ej själv hur jag fixade att börja dricka bara måttligt, vilket jag numera gör. Men vilken livskvalitet jag har nu.
Numera är det skönt att stiga upp på morgonen och slippa oroa mig för hur jag ska orka ta mig till Bolaget. Och pengarna man sparar samt förmågan att vara lyhörd för andras olika probmem gör det hela guld värt.
Sömnproblem har jag haft sedan barnsben (brukade ligga och sjunga på nätterna och höll föräldrarna vakna
Allt gott till dig. Glad midsommar -- skönt att kunna njuta klart med alla sinnen.
Ja känns riktigt skönt att få ett nytt liv men alltid är det något som ska jävlas.Och sömnproblemen sedan barnsben fick mig att le lite. Det låter som att dina föräldrar fick en hel del nattunderhållning på köpet!
Jo sömn problem har jag också haft den liten. bara gilla läget och göra det bästa av situationen. ja precis känner samma. att slippa vara såsig i huvudet man lyssnar in allt och kan njuta av livet på ett annat sätt.
När jag drack som mest drack jag 5 dagari veckan men det blev för ohållbart så gick över till rökat för att slippa ha huvudvärk varje gång man vaknade. den är sällan kul. Att nu bara kunna sitta på en bänk vid skogen och bara leva i nuet och lyssna på fåglarna är guldvärt. Tack desamma! på andra sidan skärmen