Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Vi som har umgåtts med kvinnor frekvent vet naturligtvis att kvinnor ser annorlunda ut med än utan smink.
Det är lite av poängen med smink, oavsett vad man tycker om det.
Ja precis, vi som har levt med kvinnor vet naturligtvis att dom ser annorlunda publikt än privat, men jag tror inte att kvinnor själva förstår det när dom ser påmän publikt, att männen är på riktigt, finnen han bär, är den hon döljde med smink. Det finns en jäkla orättvisa i detta, eller?
Citat:
Varför skulle jag vara homofob?
Du drog plattityder om att det handlade om att jag tyckte män var vackrare än kvinnor. Det är inte poängen, poängen är att kvinnor är oärliga, konstant, till och med med hur de ser ut, gubbe.