2012-12-21, 12:16
Medlem
Jag har länge gått runt och spridit budskapet att kvinnor inte ska behöva ha mycket smink och att dem är vackra utan smink. Denna idé har jag fått efter alla år som jag umgåtts med vackra kvinnor som sagt "jag har inte ens mycket smink / det är onödigt att ha så mycket smink man behöver bara sminka sig lite" o.s.v vilket fick mig att tro att det inte är någon stor skillnad mellan att vara sminkad och osminkad men jag har nu fått lära mig den hårda vägen att detta inte stämmer.

Nästan ALLA tjejer är brutalt fula utan smink ÄVEN tjejer som "bara har lite smink" vilket inkluderar min flickvänn är fula. Ni ser hon va så sjukt snygg i början av förhållande och jag trodde att jag såg hennes vackra avsminkade ansikte varje dag men det är inte förens nu efter flera månader som hon har börjat visa sitt sanna jag vilket har visat hur ful hon egentligen är.

Hur kommer det sig att kvinnor använder extremt bra sminkteknink och sedan ljuger om att dem bara har lite smink?
Och hur hanterar man att ens flickvänn är ful utan smink?
Citera
2012-12-21, 12:24
Medlem
citymormors avatar
Säg åt henne att hon ser ut som skit utan spackel så löser det sig av sig självt.
Citera
2012-12-21, 12:28
Medlem
Geirahods avatar
Det är även fruktansvärt avtändande med killar som inte kan skriva korrekt svenska...

Du ska se att efter en sommar utan smink så har du vant dig vid att hon ser ut som hon gör. Jag brukar alltid ha en period efter sommaren när jag tycker att jag ser ut som en hora när jag sminkar mig, även om jag bara har mascara, för att jag vant mig att inte ha smink på mig.

Annars får du väl bli gay.
Vad vill du ha ut av det här egentligen? Förutom att sprida att du hycklar och skolade från svenskan.

EDIT:
Du undrar varför så många tjejer sminkar sig så mycket, när du själv sitter och klagar på hur jävla fula alla är? Du får leta länge om du tror att kvinnor ser ut som på tv. Tönt.
Senast redigerad av Geirahod 2012-12-21 kl. 12:31.
Citera
2012-12-21, 12:33
Medlem
Katzyns avatar
Öh ja, även lite smink gör stor skillnad? Det är ändå lite smink. Mycket smink är hela baletten med starka onaturliga färger etc.
Citera
2012-12-21, 12:33
Medlem
Du kan inte vara kär i din flickvän isf. Älskar man någon så är denne vacker i alla lägen.
Citera
2012-12-21, 12:38
Medlem
Zabojcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geirahod
Det är även fruktansvärt avtändande med killar som inte kan skriva korrekt svenska...

Du ska se att efter en sommar utan smink så har du vant dig vid att hon ser ut som hon gör. Jag brukar alltid ha en period efter sommaren när jag tycker att jag ser ut som en hora när jag sminkar mig, även om jag bara har mascara, för att jag vant mig att inte ha smink på mig.

Annars får du väl bli gay.
Vad vill du ha ut av det här egentligen? Förutom att sprida att du hycklar och skolade från svenskan.

EDIT:
Du undrar varför så många tjejer sminkar sig så mycket, när du själv sitter och klagar på hur jävla fula alla är? Du får leta länge om du tror att kvinnor ser ut som på tv. Tönt.

Haha någon tog åt sig!
Du är antagligen ful, både utan och med smink. Acceptera det istället för att gråta ut på flashback.
Citera
2012-12-21, 12:39
Bannlyst
Inga problem alls, nästa gång du är på ICA köper du med dig en extra papperpåse till tjejen.
Dom kommer ju undan med det där "lite smink" just eftersom vi inte har en aning men sådana är dom honorna när det kommer till deras utseende är mer eller mindre allt lurendrejeri.
Det är ju dock precis sådär hon ser ut så hantera och hantera antingen stannar du eller så dumpar du.
Citera
2012-12-21, 12:42
Bannlyst
jadu..

välj tjejer som inte sminkar sig så ofta?

Jag sminkar mig en ggr/månad. man vet vad man får sas.
Citera
2012-12-21, 12:58
Medlem
fritjofkonkass avatar
Ja, någon kärlek att tala om kan det ju inte vara mellan er. Är man kär i en tjej så är hon vacker oavsett om hon är sminkad eller ej.
Allvarligt talat förstår jag inte varför du är tillsammans med henne om du nu tycker att hon är så ful.
Citera
2012-12-21, 12:59
Medlem
Geirahods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabojca
Haha någon tog åt sig!
Du är antagligen ful, både utan och med smink. Acceptera det istället för att gråta ut på flashback.

Japp! Ser ut som en flodhäst i rosa trikåer!

Trött på diskussionen bara. Köp en pappåse, om kvinnorna inte duger.

Och det är inte jag som gråter ut, det är TS.

Jag bara släpper ut min aggresiva tendenser.
Citera
2012-12-21, 13:14
Medlem
Du får skylla dig själv. En kvinna kan enbart dömas efter hur hon ser ut utan stödjande kläder och smink, man kan endast bilda sig en uppfattning när man sett henne naken. Till skillnad från män är det så. Jag värderar aldrig ens tjejs utseende innan jag sett henne näck, allt annat är helt ointressant för mig. Du får skylla dig själv att du köpte grisen i säcken, jag skulle dissa direkt. Det är ju typ standard att dom har ett helt annat ansikte och fysik en vad kläder visar, tjejer har bröst och sjärtinlägg, gördellikande saker, massa smink etc. Helt omöjligt, jag dissar direkt. Det är ju hennes nakna och osminkade ansikte man ska knulla med liksom.
Citera
2012-12-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Ja, någon kärlek att tala om kan det ju inte vara mellan er. Är man kär i en tjej så är hon vacker oavsett om hon är sminkad eller ej.
Allvarligt talat förstår jag inte varför du är tillsammans med henne om du nu tycker att hon är så ful.

Han var ju kär, men det visade sig att hon ljög, fattar du hur det känns som kille? Att få känslor för något som inte finns? Borde kunna polisanmälas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in