Citat:
Ursprungligen postat av
MindYourOwn
Ja precis, vi som har levt med kvinnor vet naturligtvis att dom ser annorlunda publikt än privat, men jag tror inte att kvinnor själva förstår det när dom ser påmän publikt, att männen är på riktigt, finnen han bär, är den hon döljde med smink. Det finns en jäkla orättvisa i detta, eller?
Du drog plattityder om att det handlade om att jag tyckte män var vackrare än kvinnor. Det är inte poängen, poängen är att kvinnor är oärliga, konstant, till och med med hur de ser ut, gubbe.
Du kallar ju själv kvinnor för generellt fula i rubriken.
Att kalla mig för homofob är bara korkat då jag aldrig antytt något sådant och har ett flertal vänner som är homo- och bisexuella.
De är människor, individer, inte sexuella läggningar.
Varför kallar du mig gubbe flera gånger?