2017-08-03, 01:24
Bannlyst
Satan vad sjukt hur mycket smink kan göra. Är detta bara ett extremt exempel eller är det mer regel än undantag? Fan från och med nu kan jag inte ta tjejers "skönhet" på allvar.

Det är bara att beskåda

http://www.expressen.se/omtalat/livet/nohandra-23-vaknade-upp-blind-jag-trodde-verkligen-att-mitt-liv-var-over/

Är det inte fusk att tjejer får den sexuella makten när de måste pimpa sitt utseende med smink?
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-08-03 kl. 01:28.
Citera
2017-08-03, 01:39
Bannlyst
För att inte tala om alla skönhetsoperationer hon uppenbart gjort.
Citera
2017-08-03, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av verum.ariolum
För att inte tala om alla skönhetsoperationer hon uppenbart gjort.
Operationer har hon nog inte gjort. Står själv att hon är makeupartist så hon kan nog sina grejer.
Citera
2017-08-03, 01:44
Bannlyst
Det är helt sjukt vad smink kan göra, känns som att de lägger flera kilo foundation på ansiktet för att dölja finnar osv
Citera
2017-08-03, 01:44
Medlem
WordWarriors avatar
Jag tycker att min tråd gav en del svar:

(FB) Skulle du dejta henne utan makeup?
Citera
2017-08-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Operationer har hon nog inte gjort. Står själv att hon är makeupartist så hon kan nog sina grejer.
näsan är gjort. hundra procent
Citera
2017-08-03, 01:47
Medlem
Citat:
Satan vad sjukt hur mycket smink kan göra. Är detta bara ett extremt exempel eller är det mer regel än undantag? Fan från och med nu kan jag inte ta tjejers "skönhet" på allvar.

Det är bara att beskåda

Är det inte fusk att tjejer får den sexuella makten när de måste pimpa sitt utseende med smink?
Luder där artikeln är skriven har ju knullat till sig sitt jobb men jag tycker personligen att luder som behöver sminka sig är luder. Många feminister sminkar sig (också luder).
Citera
2017-08-03, 01:50
Medlem
MelPoomenes avatar
Ungefär.

Jag ser fördjävlig ut utan smink.
För det mesta skiter jag i det 😝
Citera
2017-08-03, 01:50
Bannlyst
Citat:
Spela inte dum. Först och främst så väger hon ju 30 kg mindre på den nyare bilden, sen syns det tydligt att hon gjort om sig fullständigt i ansiktet.
Citera
2017-08-03, 01:51
Medlem
MelPoomenes avatar
Ungefär.

Jag ser fördjävlig ut utan smink.
För det mesta skiter jag i det 👽
Citera
2017-08-03, 01:52
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Är det inte fusk

Som att män inte pimpar sitt utseende med krämer och rakning och vad det nu kan vara. Alla fuskar med utseendet.
Citera
2017-08-03, 01:59
Medlem
Det är väl klart att hon är rejält sminkad på de nyare bilderna, men framförallt - som tidigare har anförts i tråden - så har hon ju gått ner rätt rejält i vikt, vilket bidrar till att utseendet blir annorlunda.
Som det står i artikeln:
Citat:
Hon måste också hålla sig normalviktig – går hon upp i vikt kan det leda till att trycket i hjärnan ökar igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in