Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-03, 01:46
  #1
Medlem
highstakess avatar
Till att börja med vet jag inte om denna tråden har hamna rätt, en mod får gärna flytta den.

Efter att ha varit på polarens födelsedagsmiddag vakna jag upp i morse med en brud, och helvete hur hon såg ut utan smink, hon hade kunnat skrämma slag på småbarn. Saken är den att jag satt precis och kollade igenom bilder från festen och det sjuka är att hon ser jäkligt bra med smink.... Många skulle nog säga 9/10 av och polaren, tyckte jag skulle bjuda ut henne i helgen, fan heller tänker jag.

Men jag har fan ångest nu efter att ha satt på henne, och jag är inte den som får ångest i första taget, jag känner mig smutsig och äcklig lol

Så min fråga är finns det brudar som ser bra ut utan smink? Jag börjar tvivla.

Satt och reflekterade över det, och vad jag kan minnas har ingen donna jag har haft ett förhållande eller one night stand/kk med någonsin sett bra utan smink, men jävligt bra ut med.

Jag har jobbat i andra länder och det är likadant där. Jag är inte homosexuell men de flesta killar ser ju inte ut som en skadeskjuten gås bara för att dem inte har smink på sig. Jag har höga krav och aldrig satt på något träskpaddor.... eller det kanske jag har? Jävla smink lol

Länka gärna lite bilder på tjejer utan smink som ser bra ut. Jag har börja förlora hoppet om tjejer

Tycker det är lurendrejeri utan dess like, hade till och med en brud som gick upp och skinka sig skit tidigt på morgonen för att hon alltid skulle se "bra ut", omtänksamt men patetiskt tycker jag.

Är det så att sminket förstör huden?, jag har ingen vidare koll på sånt...

Vad tycker ni skriv gärna om egna erfarenheter.
__________________
Senast redigerad av highstakes 2010-12-03 kl. 01:48.
Citera
2010-12-03, 01:47
  #2
Medlem
Scarlett Johanssen ser bra ut utan smink
Citera
2010-12-03, 01:50
  #3
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
de flesta killar ser ju inte ut som en skadeskjuten gås bara för att dem inte har smink på sig.
Hade killar börjat sminka sig i allmänhet så hade man antagligen tyckt att de som inte sminkade sig såg ut som fan.
Citera
2010-12-03, 01:50
  #4
Medlem
Jorå, det finns rätt många faktiskt.

Kan tycka att det är lite falsk marknadsföring med smink, bh-inlägg och allt vad dom nu har för sig.
Men men, man närmar sig 30 så det är väl inte mkt som förvånar en nuförtiden...
Citera
2010-12-03, 01:50
  #5
Avstängd
BjaarNs avatar
Det är ett faktum att väldigt få kvinnor ser ens dugliga ut utan smink.
Citera
2010-12-03, 01:51
  #6
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Tror snarare så att du vant dig med att tjejer har en puderburk, ett läppglans och tre ton maskara på sig,
Citera
2010-12-03, 01:52
  #7
Medlem
Jag med flera går till jobbet utan smink och får både leenden och hej (på jobbet, då.)

Slutsats: kanske inte bra, men mänskliga och värda en hälsning.
Citera
2010-12-03, 01:54
  #8
Avstängd
BjaarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
Hade killar börjat sminka sig i allmänhet så hade man antagligen tyckt att de som inte sminkade sig såg ut som fan.
Män som sminkar sig är ett jävligt konstigt fenomen och inte fan ser man manligare ut med smink, därför är det mycket liten risk att det blir någon sorts standard att använda ögonskugga och rouge.
Citera
2010-12-03, 01:54
  #9
Avstängd
SuperGnus avatar
Citat:
Finns det tjejer som ser bra utan smink?

Oja, och då menar jag verkligen 0 smink. Dom är sjukt få men dom finns. De flesta tjejer ser ut som snedknullade schimpanser utan smink, men det finns några få guldkorn.
Citera
2010-12-03, 01:55
  #10
Medlem
ankanbankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
Hade killar börjat sminka sig i allmänhet så hade man antagligen tyckt att de som inte sminkade sig såg ut som fan.


precis. många tjejer som inte sminkar sig ser väldigt bra ut, det är bara det är man är van vid den där... "förbättrningen". speciellt när man vaknar morgonen efter och kanske inte har tvättat av sminket ordentligt är man lite svullen i ansiktet av resterna som ser lite fläckiga ut och då ser man ju faktiskt ut som skit. många yngre, upp till 25, får faktiskt finnar av smink också så morgonen efter är man ju inte på top precis.


Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
de flesta killar ser ju inte ut som en skadeskjuten gås bara för att dem inte har smink på sig. .

jag håller inte med. finns få snygga killar. vilket bara är en anledning till att man itne ska döma folk efter utseendet.
Citera
2010-12-03, 01:57
  #11
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Tror snarare så att du vant dig med att tjejer har en puderburk, ett läppglans och tre ton maskara på sig,

Jag dras inte riktigt till såna tjejer utan mer tjejer jag trodde var naturligt vackra och sofistikerade, men även när man ser dem utan smink vill man bara gå och begrava sig, det känns ibland att när man ser dem utan smink, så kan man ju nästan lika gärna ha sex med en kille (ironisk).
Citera
2010-12-03, 01:59
  #12
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Män som sminkar sig är ett jävligt konstigt fenomen och inte fan ser man manligare ut med smink, därför är det mycket liten risk att det blir någon sorts standard att använda ögonskugga och rouge.
Det var väl ändå inte det jag sade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback