Citat:
Ursprungligen postat av
KonungHonung
Rasism är eftersträvansvärt eftersom det förhindrar rasblandning, som är satans påfund.
Vissa vita män har inget annat val än att rasblanda. Det är därför man ser så många vita män med asiatiska kvinnor eftersom vita kvinnor ofta är mycket mer kräsna än icke-vita. Så mindre attraktiva vita män har inget annat val än att beblanda sig med asiatiska kvinnor.
Det ger en halo-effekt att vara vit och lång bland asiatiska kvinnor. Jag själv kanske måste gå den vägen inom dating/förhållande, då jag hittills bara har haft otur med vita kvinnor av min egna ras. Jag vill egentligen inte rasblanda, men jag tror inte att vita kvinnor är intresserade av mig om jag ska vara ärlig. Det var enklare när jag var yngre, nu är jag i 30 års åldern. Jag är f.ö. lång men har ett lite mindre attraktivt ansikte och är ganska tunnhårig, 4/10 utseendemässigt.
Jag rasblandar hellre än att förbli ensam, men jag tänker inte ge upp vita kvinnor ännu... Jag ska försöka mer, och om jag fortsätter att misslyckas gång på gång så får det bli rasblandning. Hade även kunnat bli ihop med typ latinas och tjejer från mellanöstern, men aldrig afrikanska kvinnor, där går gränsen.
Det handlar inte om desperation, utan snarare om att man inte längre är önskvärd av sin egen ras och blir fråntagen kärlek och närhet. En av de grundläggande sakerna i behovstrappan.