Citat:
Ursprungligen postat av
JacquesDuquesne
Skillnaden mellan oss är att jag inte gråter ut på Flashback om orättvisor på datingappar. Har aldrig svept något på någon app. Kvinnor har all rätt att ärligt uttrycka sina preferenser, faktum är att det gör mig sexuellt upphetsad att läsa om deras preferenser och hur exklusiva de är. Damer värda att respektera är damer som sätter plebejer ordentligt på plats.
Länge leve starka kvinnors rätt att uttrycka sig ärligt och fritt på appar och annorstädes.
Jag har inget problem med det heller, men då männen gör samma är det helt otänkbart. De är alltså fråga om dubbelmoral.
Tycker vi alla män kunde sätta krav online som: Minst D kupa och högst bmi på 25.
Män är förtryckta i västvärlden, de har gett vissa kvinnor självförtroende att trycka ner män.
Detta är typiska narcissist drag många gånger där de ok för kvinnan att göra vissa saker men inte för män.
Tex har vi sexköps lagen, ok att sälja men inte köpa. Sen har vi sammtyckeslagen också bara fördelaktigt för kvinnor.
Sen ser man ofta att de är rent nonsense från kvinnor med dessa krav, de säger massa skit men väljer ändå någon som inte uppfyller kraven.
Alltså kvinnor dissar ofta många bra män som till och med uppfyller kraven och väljer någon smärre som inte uppfyller deras krav, jag har sätt detta otroligt många gånger.
Jag trött på allt detta daltande med kvinnor från män, jag hoppas mer och mer män börjar stå på sig själva och inte godkänner sånt respeklöst beteenden från kvinnor och staten.