Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Och det känner du att du vill slänga i ansiktet på mig efter det jag skrev om mina egna erfarenheter (som du valde att inte ens kommentera)? Intressant att du läser mitt inlägg och känner behov av att berätta för mig hur dumma korta tjejer minsann är... Har du kanske nån tanke om det, som du vill dela med dig av? Nej, såklart inte. För det skiter ju du i. Du vill knulla med snygga tjejer. Hur andra människor känner intresserar dig inte.
Du verkar inte speciellt trevlig, empatisk eller bra på socialt samspel. Det är nog det som är ditt problem, snarare än längden. För SÅ kort är du inte. Jag är kvinna och har dejtat killar som är kortare än du och ser inte nåt problem med det.
Jag tycker jag är ganska trevlig och empatisk. Men nej inte bäst i världen på socialt samspel. Om du hade fått höra saker om ditt utseende som jag fått höra tror jag inte du hade varit så positiv heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Hundtricket går inte ut på att skaffa hund.
Men på att ha en hund iallafall och gå ut med?
Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Du menar att du blev kort som vuxen för att morsan rökte under graviditeten? Det kan du enkelt ta reda på, förutsatt att du vet längd på dina biologiska föräldrar, vilken vecka du är född i samt längd+vikt vid födseln. Om du vill förstås. Det kanske är bekvämt att ha nån att skylla på?
Det finns ju tydlig forskning som visar att rökning under graviditeten hämmar växten hos barnet. Jag är kortare än båda mina föräldrar och jag vet inte om jag sett det tidigare hos någon kompis jag växte upp med. Alla blev typ 5-10 cm längre än sina föräldrar. Ibland mer.
Ser man på gymnasieelever idag så är de flesta killar typ 1.90 och tjejerna 1.75. Barn idag blir skitlånga.