2026-04-28, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Då var det inte så konstigt att jag inte fattade hans rätta yrke om det står fel i programmet 🙄
det är samma jobb, jag har aldrig träffat någon som bara jobbar med lägga mattor men inte golv tex
Citera
2026-04-28, 07:56
Medlem
SodaFointains avatar
Får hanna betala tandläkar besöket själv sen när hon åker ut och får sina saker?
Citera
2026-04-28, 08:06
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
det är samma jobb, jag har aldrig träffat någon som bara jobbar med lägga mattor men inte golv tex
Vad jag förstått jobbar Amadeus med att byta entremattor. Det har inge med matt-, eller golvläggning attt göra. En golvläggare lägger parkett etc o en mattläggare lägger heltäckningsmattor och våtrumsmattor. Det krävs utbildning för det, särskild i våtutrymmen. Att byta entremattor klarar vem som helst, bara man har en bra fysik o ork.
Senast redigerad av Loikkari 2026-04-28 kl. 08:18.
Citera
2026-04-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okndjvl
Halil Pojkens insats var fanimej det bästa jag sett under alla mina år av Robinson. Rejäl Gåshud!

Sjukt starkt, trodde verkligen inte att taktiken skulle hållla!
Citera
2026-04-28, 08:26
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Sjukt starkt, trodde verkligen inte att taktiken skulle hållla!
Sällan har man skådat en sådan prestation, ens i sporter som marathon eller 10 000 m löpning. Tänk om en vikt väger 5 kg, så 20 kg är mycket, ännu värre om vikten är på 8 kg. Respect
Citera
2026-04-28, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillfabrikoren
Oavsett vad så var det en fenomenal insats av honom som jag inte tror laget kommer glömma. Som vanligt var ju lasse sisådär halvsmidig under intervjun efteråt dock.....

Vissa kvinnor i laget, som vill rösta ut alla killar, glömmer fort. Killar bidrar ingenting enl dom.
Citera
2026-04-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Produktionen gav mig fel namn först pga ett missförstånd men nu står vinnaren klar

OBS!! Enorm spoiler!!!

Vinnaren av Robinson våren 2026 är:

Stort grattis!!!
Helt och hållet omöjligt
Citera
2026-04-28, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko

Meningslös info.
Men jag har jobbat som endast mattläggare när jag var 18.
Lade ut fyrkantiga nålfiltsmattor på Svenska mässan.
Kul va!
Citera
2026-04-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vad menar Halil i den här videon med att Lasse fick rätt? Blir det som några av gissade på att Lasse skulle få rätt för en gångs skull och tjejerna faktiskt kommer gadda ihop sig så småningom mot killarna som många andra gamla säsonger? https://www.instagram.com/p/DXcex5ajFB8/

Ren gissning men kan det vara att just för att de valde Mensur till gränslandet så finns det ju en risk att han kan slå sig in igen vi immunitetstävling. Om han då får skicka valfri deltagare till gränslandet är det ju en rätt stor makt?

Eller så blir det en tjejpakt men det är ju oavsett mensur eller ej fler tjejer än killar inne va?
Citera
2026-04-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Kollat ett halvt avsnitt

Väldigt intressant. Lasse verkar vara hackkyckling bland bittra feministfittor. Och kuklösa kukarna i resten av laget vågar inte säga emot småbrudarna.. han verkar ha rätt att de inte har en gubbe där hemma som kan säga ifrån...

Och vilka jävla brudar i det andra laget.
Lasse är en patetisk ursäkt till man som ömkar sig, gråter för att ingen frågar honom om han vill åka iväg på olika grejer och skryter om hur stark han var i armbrytning i sjunde klass.
Citera
2026-04-28, 14:27
Medlem
Bakarettans avatar
Är så innerligt trött på Mensur som i varje synk säjer: "Jag ska tillbaka och hämnas. Jag ska ta varenda en". Igen & Igen & Igen...
Jag hade från början en obehagskänsla när det gäller honom. Tycker han är en falsk jävel.
Såklart beror det på vad som kommit fram i media angående hans förehavanden gällande hans sk "företag". Dessutom är karln rakad under armarna och spänner sej när kameran är på.
Vill helt klart ha TV-tid.

Halil...Vilken hjälte!
Ola...Vilken otroligt jobbig person.
Lasse borde sila snacket men i mycket det han säjer så har han enligt min mening en poäng.

Iki är enligt presentationen en "Klövfru".
Vad i helvete är det för nåt??
Endast en läbba eller ultrafeminist kan väl kalla sej så. Tror jag får googla på det.
Citera
2026-04-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Är så innerligt trött på Mensur som i varje synk säjer: "Jag ska tillbaka och hämnas. Jag ska ta varenda en". Igen & Igen & Igen...
Jag hade från början en obehagskänsla när det gäller honom. Tycker han är en falsk jävel.
Såklart beror det på vad som kommit fram i media angående hans förehavanden gällande hans sk "företag". Dessutom är karln rakad under armarna och spänner sej när kameran är på.
Vill helt klart ha TV-tid.

Halil...Vilken hjälte!
Ola...Vilken otroligt jobbig person.
Lasse borde sila snacket men i mycket det han säjer så har han enligt min mening en poäng.

Iki är enligt presentationen en "Klövfru".
Vad i helvete är det för nåt??
Endast en läbba eller ultrafeminist kan väl kalla sej så. Tror jag får googla på det.

Mensurs röst är sjukt utmattande att lyssna på för mig. Jag behöver fokusera extra för att höra på när hans ord trillar ur munnen.

Oavsett om Lasse har rätt eller fel så blir han sågad för hur han framför det. Problemet är att hans lag består av skyddade folkgrupper som måste tas i med sidenhandskar.
Senast redigerad av DrankFrebin 2026-04-28 kl. 18:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in