mattläggare/golvläggare brukar utföra samma uppdrag, men inte amadeus för hans IQ räcker inte till, det står fö han är golvläggare i programmet så det där stämmer inte heller.
Då var det inte så konstigt att jag inte fattade hans rätta yrke om det står fel i programmet 🙄
Sonja är inte bra på att räkna, hon sa det är halva säsongen kvar.
Nästa vecka då är det halva säsongen kvar.
Jag förstod aldrig varför Carl-Oskar packade ner myggnäten. Aza sa till honom att lämna kvar myggnäten men Carl-Oskar fortsatte packa ner.
C-O var väl lite bitter bara. Han lämnade iaf sin (snutte-) filt 😅 Tyckte dock att jag såg att han lämnade kvar myggnät ändå (ses i några sekunder på videon) efter att Aza sagt åt honom 😉
Produktionen gav mig fel namn först pga ett missförstånd men nu står vinnaren klar
OBS!! Enorm spoiler!!!
Vinnaren av Robinson våren 2026 är:
Nathalie Eliasson
Stort grattis!!!
Undrade precis när du skulle dyka upp. Har haft mitt Sarajevo-dokument redo på startsidan i några veckor nu!
Sarajevos tidigare track-record:
Robinson 2025 Höst: Nutti skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2025 Vår: David skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2024 Höst: Gertrud Lund skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2024 Vår: Alexander skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2023 Höst: Tove Dalsryd skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2023 Vår: Dennis skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2022 Höst: Nathalie skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej) Robinson 2022 Vår: Henrik skulle enligt säkra källor vinna. (obs: vann ej
Hur dum får man vara? Om Melina nu ville att Caroline skulle få amuletten, varför då lita på en från motståndarlaget som påstår att hon ska ge den till Caroline när Melina själv hade kunnat ta den och ge till Caroline?!