2026-04-28, 18:11
Medlem
Abelssuns avatar
Diggar Lasse mer och mer.
Citera
2026-04-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Är så innerligt trött på Mensur som i varje synk säjer: "Jag ska tillbaka och hämnas. Jag ska ta varenda en". Igen & Igen & Igen...
Jag hade från början en obehagskänsla när det gäller honom. Tycker han är en falsk jävel.
Såklart beror det på vad som kommit fram i media angående hans förehavanden gällande hans sk "företag". Dessutom är karln rakad under armarna och spänner sej när kameran är på.
Vill helt klart ha TV-tid.

Halil...Vilken hjälte!
Ola...Vilken otroligt jobbig person.
Lasse borde sila snacket men i mycket det han säjer så har han enligt min mening en poäng.

Iki är enligt presentationen en "Klövfru".
Vad i helvete är det för nåt??
Endast en läbba eller ultrafeminist kan väl kalla sej så. Tror jag får googla på det.

Klövfru verkar klövar på gris fick man se i presentationen.
Citera
2026-04-28, 19:10
Medlem
Iki är en vidrig människa som totalt saknar självinsikt.
Beklagar sig över att det är 4-2 och hon i underläge. Totalt tvärtemot hon själv tillhörde majoriteten.
Vidrig.
Citera
2026-04-28, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Vad jag förstått jobbar Amadeus med att byta entremattor. Det har inge med matt-, eller golvläggning attt göra. En golvläggare lägger parkett etc o en mattläggare lägger heltäckningsmattor och våtrumsmattor. Det krävs utbildning för det, särskild i våtutrymmen. Att byta entremattor klarar vem som helst, bara man har en bra fysik o ork.
han lägger ju dock mattor inomhus med ser man ju på hans klipp, sedan så står det ju han jobbar som golvläggare, jag tror inte ens det finns en yrkeskategori som heter mattläggare, jag är själv hantverkare.

Så du menar amadeus har våtrumscertifikat? han hade aldrig fått göra något sådant hemma hos mig iaf

mattor i våtrum brukar ju snickarna lägga och ha cerifikat för, blir ganska dyrt hyra en en kille som bara gör det då det är ett ganska litet jobb
Citera
2026-04-28, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Meningslös info.
Men jag har jobbat som endast mattläggare när jag var 18.
Lade ut fyrkantiga nålfiltsmattor på Svenska mässan.
Kul va!
Ja hade du utbildning för det med då? knappast va, din info om dig själv var verkligen meningsfull info tack för den
Citera
2026-04-28, 19:33
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
han lägger ju dock mattor inomhus med ser man ju på hans klipp, sedan så står det ju han jobbar som golvläggare, jag tror inte ens det finns en yrkeskategori som heter mattläggare, jag är själv hantverkare.

Så du menar amadeus har våtrumscertifikat? han hade aldrig fått göra något sådant hemma hos mig iaf

mattor i våtrum brukar ju snickarna lägga och ha cerifikat för, blir ganska dyrt hyra en en kille som bara gör det då det är ett ganska litet jobb
Jag menar att han varken har certifikat eller utbildning som mattläggare. Att byta entremattor kräver inte mycket, såna som det står firmanamn på korridormattan.
Citera
2026-04-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Jag menar att han varken har certifikat eller utbildning som mattläggare. Att byta entremattor kräver inte mycket, såna som det står firmanamn på korridormattan.
Ok då är jag med.

Då kan man väl säga han saknar yrkeskunskap för både lägga golv och mattor då egentligen

Men ska jag vara ärlig verkar det inte som han är med i matchen hela tiden heller, han kanske tom gått i särskola eller liknande
Citera
2026-04-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Iki är en vidrig människa som totalt saknar självinsikt.
Beklagar sig över att det är 4-2 och hon i underläge. Totalt tvärtemot hon själv tillhörde majoriteten.
Vidrig.
Helt enig, en del kvinnor som är som henne är ju åtminstone vackra titta på, men den här ser ju ut som ett träskmonster och herregud vilken ful keps det hade typ kunnat stå volvo på den och denne hade haft inne en lösnus till det här, vilka bilder jag får haha
Citera
2026-04-28, 19:59
Medlem
Fan vad mat dom får hela tiden?
Citera
2026-04-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Mensurs röst är sjukt utmattande att lyssna på för mig. Jag behöver fokusera extra för att höra på när hans ord trillar ur munnen.

Oavsett om Lasse har rätt eller fel så blir han sågad för hur han framför det. Problemet är att hans lag består av skyddade folkgrupper som måste tas i med sidenhandskar.
Jo men det är ganska pinsamt när han ska visa alla hur besviken han är han inte får åka på förhandling, han gör precis som han gjorde sist som ett barn simmar han iväg själv liksom va? Förstår4 han inte de andra skiter i det?

Sedan sitta och lipa i synken är inte likt värdsmästaren som är starkast i hela robinsson enligt sig själv heller.

Han kanske inte skulle sagt han var dykexpert och kunde hålla andan hur länge som helst för att sedan åka ut först, hade han inte gjort det så hade han nog fått åka på förhandling.

Det jag ska ge honom är han har en hel del rätt i det han säger, och en sämre förhandlare än hon Sonya är svårt vara, det är förbluffande hur mycket folk är villiga förlora för rädda sitt eget skinn i förhandlingarna alltså, har det hänt någongång ingen gett sig och de bägge åkt till gränslandet?.

Melina blåste sonja med hon var villig åka dit om hon inte fick som hon ville, men blir samtidigt blåst på sonja gert halal immuniteten, melina kommer inte överleva länge till vartfall.
Citera
2026-04-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Helt och hållet omöjligt
Idioten skriver alltid ut ett random namn i alla dokusåpe trådar, och har haft så långt ifrån rätt varenda gång hittills
Citera
2026-04-28, 20:52
Medlem
"Jag är bra på att förhandla för jag är grek" säger kärringen.

Grekland, landet som är mest skuldsatt i hela Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in