Citat:
Ursprungligen postat av
DrankFrebin
Mensurs röst är sjukt utmattande att lyssna på för mig. Jag behöver fokusera extra för att höra på när hans ord trillar ur munnen.
Oavsett om Lasse har rätt eller fel så blir han sågad för hur han framför det. Problemet är att hans lag består av skyddade folkgrupper som måste tas i med sidenhandskar.
Jo men det är ganska pinsamt när han ska visa alla hur besviken han är han inte får åka på förhandling, han gör precis som han gjorde sist som ett barn simmar han iväg själv liksom va? Förstår4 han inte de andra skiter i det?
Sedan sitta och lipa i synken är inte likt värdsmästaren som är starkast i hela robinsson enligt sig själv heller.
Han kanske inte skulle sagt han var dykexpert och kunde hålla andan hur länge som helst för att sedan åka ut först, hade han inte gjort det så hade han nog fått åka på förhandling.
Det jag ska ge honom är han har en hel del rätt i det han säger, och en sämre förhandlare än hon Sonya är svårt vara, det är förbluffande hur mycket folk är villiga förlora för rädda sitt eget skinn i förhandlingarna alltså, har det hänt någongång ingen gett sig och de bägge åkt till gränslandet?.
Melina blåste sonja med hon var villig åka dit om hon inte fick som hon ville, men blir samtidigt blåst på sonja gert halal immuniteten, melina kommer inte överleva länge till vartfall.