2026-04-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxen90
Satan vad hon Iki är OSKÖN, DRYG, ARROGANT! En riktig besserwisser som bara tänker på sig själv

Kanske bra att hon får se sig själv på tv? Och det finns ju fler i den ligan, Lasse och Melina också. Men det blir bra tv med deras uttalanden och utmanande personligheter.
Citera
2026-04-26, 18:52
Medlem
Snälla!! Kan den där äckliga Aza åka ut…usch. Hoppas att du inte är hans ”kompis” för han skulle putta sitt eget barn för att överleva själv. Vilken äcklig huggorm…
Citera
2026-04-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Kanske bra att hon får se sig själv på tv? Och det finns ju fler i den ligan, Lasse och Melina också. Men det blir bra tv med deras uttalanden och utmanande personligheter.
Ja. Jag tycker det vore roligt om de en gång i veckan fick sitta i panel(Som de nog gör i t.ex. Bachelor) och kommentera sig själva och andra. I sig är nog Iki sån så hon snabbt skulle leda in diskussionen på något annat, medan Lasse skulle få damp och säkert börja slita sitt hår och dunka huvudet mot en vägg medan han vrålade sina undanflykter, i brist på att kunna springa ner till vattnet och simma av sig vreden.

Jag tycker dock att Lasse är rolig. Skitjobbig men rolig. Iki är bara blä och tillför inget roligt att titta på.
Citera
2026-04-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxen90
Satan vad hon Iki är OSKÖN, DRYG, ARROGANT! En riktig besserwisser som bara tänker på sig själv

Om det är någon som sprider negativ stämning i lägret så är det ju hon. Inte nog med att hon är oskön, dryg och arrogant, hon besitter även total avsaknad av humor. Nä, usch o tvi...
Citera
2026-04-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja. Jag tycker det vore roligt om de en gång i veckan fick sitta i panel(Som de nog gör i t.ex. Bachelor) och kommentera sig själva och andra. I sig är nog Iki sån så hon snabbt skulle leda in diskussionen på något annat, medan Lasse skulle få damp och säkert börja slita sitt hår och dunka huvudet mot en vägg medan han vrålade sina undanflykter, i brist på att kunna springa ner till vattnet och simma av sig vreden.

Jag tycker dock att Lasse är rolig. Skitjobbig men rolig. Iki är bara blä och tillför inget roligt att titta på.

Ja, Lasse har sina dåliga sidor. Absolut. MEN... Han bjuder på sig själv och har humor! Åtminstone stundtals. Det osköna med honom är väl hans totala oförmåga att läsa av ett rum. Plus lite väl många undanflykter och bortförklaringar när det inte går bra för honom. Men jag håller verkligen med om att Iki är supertråkig.
Citera
2026-04-26, 19:55
Medlem
Citat:

Citera
2026-04-26, 19:57
Medlem
Anna och IKI
Är vidrigast i årets robinson. Måtte nån av de ta döskallen
Citera
2026-04-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Anna och IKI
Är vidrigast i årets robinson. Måtte nån av de ta döskallen
förlorar de nästa vecka igen och öråd väntar och gubbkärringen IKi inte blir immun ligger den avarten väldigt pyrt till tror jag
Citera
2026-04-26, 20:10
Medlem
Citat:

Citera
2026-04-26, 21:05
Medlem
Om vi ska hålla på med spoilertramset, så snälla skriv ovanför vad det handlar om. Helt meningslöst när det är tio olika spoilers och man inte vet vilket avsnitt det handlar om.

Sen tycker jag också det är meningslöst att lägga ett inlägg med ren information utan att tillägga något.
Senast redigerad av DrankFrebin 2026-04-26 kl. 21:08.
Citera
2026-04-26, 21:37
Medlem
Klumpe-duns-Lasse i sitt esse på örådet: "De har väl ingen man hemma som säger till dem..."-isch! Jag hade åkt ur tävlingen där och då p.g.a misshandel troligen. Fy f*n för att dela läger med en sån tvättäkta mansgris!
Citera
2026-04-26, 21:53
Medlem
Kollat ett halvt avsnitt

Väldigt intressant. Lasse verkar vara hackkyckling bland bittra feministfittor. Och kuklösa kukarna i resten av laget vågar inte säga emot småbrudarna.. han verkar ha rätt att de inte har en gubbe där hemma som kan säga ifrån...

Och vilka jävla brudar i det andra laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in