2026-04-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
ändå vill du ha ut Lasse o Jonas....
Lasse är jag iof jävligt trött på, men hade hellre sett någon av lebbpakten ryka,

Jag säger bara hur det kommer bli min vän och lasse hade faktiskt rätt för första gången då han sa de kommer rösta ut männen en efter en,

Så ja är väldigt säker på lasse röstas ut nu, jag tror dock de röstar ut halal före jonas för de känner han bättre men kan ha fel där
Citera
2026-04-25, 23:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Lasse är jag iof jävligt trött på, men hade hellre sett någon av lebbpakten ryka,

Jag säger bara hur det kommer bli min vän och lasse hade faktiskt rätt för första gången då han sa de kommer rösta ut männen en efter en,

Så ja är väldigt säker på lasse röstas ut nu, jag tror dock de röstar ut halal före jonas för de känner han bättre men kan ha fel där

Fast Lasse är med i pakten med flest personer, en person extra än tjejpakten. Sonja är inte med i tjejpakten.
Citera
2026-04-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Fast Lasse är med i pakten med flest personer, en person extra än tjejpakten. Sonja är inte med i tjejpakten.
Vi får väl se, det sista jag såg i trailern vara halal fjäska för lebbpakten och böna och be och säga han var så trött på försvara lasse.

Jag TROR Lasse ryker och jag tror även halal kan tänka sig rösta på honom och därmed gräva sin egen grav, men han är väl turk/kurd och de är ju inte kända för5 ha hög IQ direkt
Citera
2026-04-25, 23:19
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vi får väl se, det sista jag såg i trailern vara halal fjäska för lebbpakten och böna och be och säga han var så trött på försvara lasse.

Jag TROR Lasse ryker och jag tror även halal kan tänka sig rösta på honom och därmed gräva sin egen grav, men han är väl turk/kurd och de är ju inte kända för5 ha hög IQ direkt

Det är klart att de visar den lilla sekvensen då Halil är trött på Lasse för att lura oss tittare. Halil är inte dum och förstår att det är bättre att hålla ihop med Lasse och resten än med tjejpakten som skulle vilja ha honom som någon att rösta ut före tjejpakten. Lasse kan åka ut i natt enbart om han förlorar mot en av tjejpakten i en duell, tänker jag.
Citera
2026-04-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Det är klart att de visar den lilla sekvensen då Halil är trött på Lasse för att lura oss tittare. Halil är inte dum och förstår att det är bättre att hålla ihop med Lasse och resten än med tjejpakten som skulle vilja ha honom som någon att rösta ut före tjejpakten. Lasse kan åka ut i natt enbart om han förlorar mot en av tjejpakten i en duell, tänker jag.
Ja om en timme så vet vi.

Jag tror lasse blir utröstad för han gått för många på nerverna med sitt skitsnack om han är bäst på allt.

Jag bedömer inte Halal som någon raketforskare direkt, och inte jonas heller de stod som två fån när lasse förklarade för dem sist med
Citera
2026-04-25, 23:22
Medlem
Citat:

Trist att man inte kan skriva hur det gick......
Citera
2026-04-25, 23:24
Medlem
fonders avatar
Citat:

Vad menar du?
Citera
2026-04-25, 23:25
Medlem
Citat:
Du vet att du skriver hur det går även när du skriver sådär va tack som fan eller inte
Citera
2026-04-25, 23:42
Medlem
Citat:
Du vet att du skriver hur det går även när du skriver sådär va tack som fan eller inte
Ja därfor är det trist....vill inte soila.
Citera
2026-04-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ja därfor är det trist....vill inte soila.
Ändå gjorde du det indirekt nu v et jag ju det inte blir som jag trodde ochh blir troligtvis som du trodde eller du trodde ju inte för du har ju sett skiten
Citera
2026-04-25, 23:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Helt enig, sedan har jag aldrig träffat en mattläggare som är så kass på pussel som han är, då de har många fundamentala likheter.

Undrar hur denna mattläggare skulle lösa uppgiften av att lägga ett klassiskt chackrutigt golv i köket? Behöver han numrerade plattor eller klarar han utav att "se och förstå ett mönster" - alldeles själv? 😅
Senast redigerad av CS128 2026-04-26 kl. 00:01.
Citera
2026-04-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Undrar hur denna mattläggare skulle lösa uppgiften av att lägga ett klassiskt chackrutigt golv i köket? Behöver han numrerade plattor eller klarar han utav att "se och förstå ett mönster" - alldeles själv? 😅
Han har väl gått tomtelinjen med inriktning just schackspel så han har väl rutigfärg som i kalle anka förslagsvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in