2026-04-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
och hur hade du som ett litet handikappat fruntimmer tänk dig fixa honom stryk?
Reptilsnabb, på ett sånt där jobbigt tjejigt sätt du vet - från ingenstans kommer en smäll med naglarna först
Citera
2026-04-27, 15:18
Medlem
Sillfabrikorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Lasse klappar Iki på stjärten när hon kramar han efter hennes vinst, och ingen som helst reaktion från manshataren.

Intressant....
Alltså nu vet vi ju inte vad som sagts utanför kameran, men eftersom Lasse vid tillfället satt ner så var det typ så de var tvungna att kramas, även om det (som vanligt) var klantigt av Lasse
Citera
2026-04-27, 15:20
Medlem
Sillfabrikorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okndjvl
VARFÖR skriver ingen här om Halals insats på pristävlingen??! Måste vara bland de bästa insatserna jag sett av alla år jag tittat på Robinson. Och då har jag sett programmet sedan Martin Melin tiderna!
Oavsett vad så var det en fenomenal insats av honom som jag inte tror laget kommer glömma. Som vanligt var ju lasse sisådär halvsmidig under intervjun efteråt dock.....
Citera
2026-04-27, 15:49
Medlem
Citera
2026-04-27, 15:58
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Varför då? han har inte enss varit nära på vinna en tävling ännu, och när han inte var med sist vann de ju direkt med.

Han är ju snarare ankaret i gruppen
Såg inte som ankare i pristvälingen. Han gav ju allt för laget.
Citera
2026-04-27, 16:42
Medlem
fonders avatar
Vad menar Halil i den här videon med att Lasse fick rätt? Blir det som några av gissade på att Lasse skulle få rätt för en gångs skull och tjejerna faktiskt kommer gadda ihop sig så småningom mot killarna som många andra gamla säsonger? https://www.instagram.com/p/DXcex5ajFB8/
Citera
2026-04-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Du har fel i det mesta du skriver. Och läser in saker som inte finns. jag har inte beklagat nånting utan bara skrivit att om man skriver under spoiler så är det inte så många som läser då de flesta har play. Men nu har det kommit igång en diskussion mellan oss som har play plus och det är ju kul.

Det är du som har bekräftelsebehov och nu kommer väl en svärm av okvädningsord från dig för du är en sån typ.
ja ja bara läsa din historik här, så ser man du älskar spoila och som du själv bekräftar här kände dig tvungen göra det för bli sedd
Citera
2026-04-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ingen har väl räknat fel, de visste ju från början de var rätt körda i nord.
Är väl bara Lasse som i princip försöker stäga ute Sonja från deras pakt för att han bestämt att det är killarna mot tjejerna. Tror man på det som tittare är det ju lätt att bli förvirrad.
Varför sitter IKI i dagens avsnitt och är sur för inte lassse åkte ut och säger hon och marie inte tänker gå in för vinna tävlingarna längre då?

Ganska uppenbart hon IKI inte är Einsteins avkomma direkt förlorar de pgr av henne åker dem ju ut ännu fortare, verkligen en strålande taktik
Citera
2026-04-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Den här kommentaren kommer inte att åldras bra ....😀
Varför inte? tror du han går obesegrad igenom hela robinsson nu och vinner hela skiten?
Citera
2026-04-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Reptilsnabb, på ett sånt där jobbigt tjejigt sätt du vet - från ingenstans kommer en smäll med naglarna först
Tänk om han är för JÄMLIKHET då? Ger han dig en vinge i robinson så landar du väl borta i gränslandet
Citera
2026-04-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Såg inte som ankare i pristvälingen. Han gav ju allt för laget.
Vet inte om du noterat det, men jag skrev det där före pristävlingen jag har ej plus
Citera
2026-04-27, 18:37
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Vet inte om du noterat det, men jag skrev det där före pristävlingen jag har ej plus
Det har jag inte heller, men jag spekulerar. Kan ha rätt, lika som fel. Dessutom var inte avsnittet släppt när jag skrev min gissning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in