2026-05-14, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Ja det har redan hänt. Gjorde en annan deltagare (svensk) väldigt rädd i gränslandet där de båda befann sig.
Haze hotade slita av armen av mattias i dödsdansen i gränslandet men han är ju neger och fick vara kvar givetvis
Citera
2026-05-14, 13:23
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saul.good
Jävlar vad Ola fuska i balanstävlingen!!

På vilket sätt fuskade Ola?
Citera
2026-05-14, 13:30
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Citera
2026-05-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jo, har man problem med gamla diskbråck så är det ju så att man mår bra ibland. Att vara med i Robinson är väl sedan det absolut sämsta man kan göra med den typen av problem. Han chansade och det höll inte. Tror inte att Olas sängar var så jäkla mycket bättre att han inte hade fått problem om han inte hamnat i Gränslandet.

Möjligt att han chansade, eller att han inte hade haft problem på många år och därför trodde det var lugnt.

Melina däremot var ju helt handikappad på förhand. Detta borde hon själv ha förstått och insett om hon inte hade varit en dum uppblåst grek.

Nu behöver vi inte diskutera henne mer, så jävla intressant är hon faktiskt inte.
Citera
2026-05-14, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Rumpollon, Notlostintheworld m.fl. kör den där skiten i DM.

Jag håller med, det är bara för mycket och jag har försökt lägga ner men blir provocerad av hans lögner. Men nu är det enough. Enough is enough. Nån DM är jag inte alls intresserad av.
Senast redigerad av notlostintheworld 2026-05-14 kl. 14:37.
Citera
2026-05-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Vi har problemet med ADHD i en allt stigande grad i samhället, och de har svårt att kontrollera sina känslor (Aza). Så de kommer också finnas i Robinson och skapa drama.

Sen har vi de högfunktionella autisterna med sina problem och som har svårt att tyda känslor och som behöver rutiner för att må bra. Så de kommer också finnas med i Robinson och skapa drama på sitt sätt. De kan också få starka känsloutbrott och de kommer också finnas i allt större utsträckning i vårt samhälle.

Och så finns de stackarna som har både ADHD och autism. Kan inte vara lätt.

Och sen har vi narcissisterna/de med narcissistiska drag som utgör en betydande andel av oss numera då vi lever i ett narcissistiskt samhälle där grandiositet och "att ta för sig" är ledorden idag. Och som understöds av de rådande värderingarna.

Allt vad samhället består av avspeglar sig i Robinson.

Yes så är det! Sen tycker jag att Aza, som själv uttrycker att det har med hans ADHD att göra, kanske bör fundera på hur han ska hantera det snarare än att skylla på diagnosen. Jag har själv en psykiatrisk diagnos och ser det som en skyldighet att ta hand om och söka hjälp för detta, både för mig själv och andra. För mig är det vad en riktig man bör göra. Med det sagt så vet jag inte om han har gjort det sen lär det inte hjälpa att de knappt äter något och det lär ju inte hjälpa honom direkt.
Senast redigerad av Undermedvetenh3t 2026-05-14 kl. 14:45.
Citera
2026-05-14, 14:53
Medlem
lunarluddes avatar
Aza är kung, han gör hela programmet just nu.

Håller på Aza, Ola, Lasse och Carro
Citera
2026-05-14, 14:56
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Haha, jag antar du skojar?
Citera
2026-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
På vilket sätt fuskade Ola?

Spola fram till 10:10 i avsnittet när han börjar vingla, så greppar han påsarna för stabilisera sig själv.

Gillar Ola, men han kom undan med fusk
Citera
2026-05-14, 15:46
Medlem
Disneylovers avatar
Det har ju pratats lite om Jonas sexualitet i den här tråden, och jag undrar om det kan ligga något i det folk diskuterar. Tror ni att han är bög? Frågar åt en kompis.... 🙈
Citera
2026-05-14, 15:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Det har ju pratats lite om Jonas sexualitet i den här tråden, och jag undrar om det kan ligga något i det folk diskuterar. Tror ni att han är bög? Frågar åt en kompis.... 🙈
jag är ganska ssäker på jonas och halal är bögar och det är därför de är i samma pakt.

Någon som vet om de började date efter programmet?
Citera
2026-05-14, 16:25
Medlem
Loikkaris avatar
Ni som skriver annat än Robinson eller Gränslandet, kan ni inte göra det via PM eller starta ett eget tråd för tramset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in