Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Det är kvinnor som lider av penisavund. Män har skapat hela vår civilisation, och du tror jag saknar blod i byxan varje månad tills du är fertilitetsmässigt förbrukad och ointressant? Det är kvinnor som tjänat ut som lider av ensamhetsproblematik. Då får inte föra sina gener vidare och fastnar med katter och bag-in-box. Darwin Awards. Män vill bara ha den ungdomliga kroppen och fertiliteten, och när den tjänat ut efter 35 år är många av er värdelösa. Män däremot kan bygga vidare och höja sitt värde livet ut genom utbildning, självförverkligande och tillgångar etc. Män bryr sig inte om kvinnors tillgångar och status, men kvinnor bryr sig om mäns tillgångar och status.
Det blir så otroligt låg nivå när jag kommer med ett sakligt argument om livmodersavund och skapa liv, survival of the fittest osv - och sen försöker du göra samma sak genom att härma... Det håller liksom inte gubben.
Men om jag ska försöka svara på ditt fantasilösa inlägg då. Okej bygg hus, utbilda er osv. Kvinnor kan göra samma sak. Och dessutom skapa liv och föra vidare mänskligheten

Männens enda uppgift är att stötta kvinnorna i livets viktigaste uppgift, inte inte ens det kan du och många andra. Då säger vi hejdåååå!!