2026-03-19, 16:11
Medlem
Vem fan kommer att ta pretto "lill-Sverker" med soptunnan på allvar nu när han farit runt och varit Big in Japan🤣😂

Han som suttit på höga hästar och sågat alla möjliga infuensers och tillverkare på sina kanaler.

Många som ler i mjugg och njuter nu.

Det är lite spännande att gå in och kolla på tidigare inslag med Louise och Matgeek. Nu när vi anar facit kan man nästan se hur turturduvorna trånar efter varandra😍

Det slaskas i samma glassar och mat. Mycket dubbeldipp😄

Exets "Big in Japan" på Insta är episkt😅
Citera
2026-03-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrik-sjoberg
Nu har han skaffat en ung, kvinnlig kollega som tydligen ska hjälpa honom i lagret.
Kan inte vara kul att ha honom som chef med tanke på hur han brukar bete sig i kommentarsfälten.

https://www.youtube.com/shorts/f7b8tEOXK4c

Jag har följt Johan Hedberg sedan 2017. Hur brukar han bete sig i kommentarsfälten? Läxar han upp folk som ger sig på honom?
Citera
2026-03-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon som vet mer om hans beef med Leo Vene ?

Alla friska människor har en beef med Leo Vene. Har du sett vad han skriver på X?
Citera
2026-03-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dhfjs2930sj
Rätt roligt ändå att hon gått ut i media tidigare om "psykisk misshandel" av tidigare partner, och sedan väljer en otrogen Matgeek av alla narcissister. Nästan så att man vill följa dom på sociala medier för att se om dom gör något roligt utspel.
Normala människor stannar inte i sketna förhållanden. Om de har varit länge i ett sånt förhållande så är det något fel på dom och att dom dras till såna män.
Det är inte förvånande alls.
Citera
2026-03-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetingenting1
Har fått tillgång till Johans discord grupp. Där har han skrivit: Jo men hon är verkligen världens bästa på alla sätt. Linnea har varit fantastisk men vi har växt ifrån varandra. Hon fick reda på att jag redan träffat nån ny. Och det för ett år sen. Jag och Louise synkar på alla plan och jag kan inte komma ihåg senast jag var så här kär och lycklig.
Vad är det för discordgrupp? Varför skriver man sånt i en discordgrupp?
Citera
2026-03-19, 16:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenOlof
Hur brukar han bete sig i kommentarsfälten? Läxar han upp folk som ger sig på honom?
Finns nog ingen annan influencer i Sverige som är lika aktiv (och aggressiv) i kommentarsfälten som Geeken. Det är en konst han har bemästrat i snart 10 års tid.

Här är ett axplock på ca 50 inlägg:
https://imgur.com/a/Cimz8Gc
Citera
2026-03-19, 16:29
Medlem
Härligt att kolla äldre inlägg i den här tråden om Matgeek.

Den som utger sig för att vara Johan himself i tråden svarar på ett inlägg om där han tydligen gett sig på att såga Jonas Gardell.

Så här skrivs det:

"Fick en del skit för det där när det begav sig, men jag pallar inte hur Jonas kör med sina enkla lösningar och klyschor som egentligen inte ger några lösningar. Bara framställer honom som en reko snubbe. Fast han inte är det".

Låter som han Matgeek själv😂
Senast redigerad av Spritsson 2026-03-19 kl. 16:34.
Citera
2026-03-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Finns nog ingen annan influencer i Sverige som är lika aktiv (och aggressiv) i kommentarsfälten som Geeken. Det är en konst han har bemästrat i snart 10 års tid.

Här är ett axplock på ca 50 inlägg:
https://imgur.com/a/Cimz8Gc

Tack för ett gott skratt!
Citera
2026-03-19, 16:48
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Är du dum i huvudet på riktigt? Den idioten gav sig på Johan i tid och minut. Jag hade svarat så jag med. Du är en bitter jävel som inte lever ditt liv.

Vem är ”den idioten”? Svaren i skärmdumparna riktats ju till flera olika användare.
Citera
2026-03-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Vem är ”den idioten”? Svaren i skärmdumparna riktats ju till flera olika användare.
Du har inte varit med någonting. Men du vet allt. Läs den översta.
Citera
2026-03-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
Frågade på hans instagram om vad skatteverket tycker om att han bokar in en "arbetsresa" bara för att få knulla bakanför frugans rygg.
Blev blockad på under 2h
Friskvårdstimme?
Citera
2026-03-19, 16:59
Medlem
Citat:
Är du ironisk? Varför nämner du inte webshoppen och samarben utanför YT. Han har inte mördat någon. Även om det extremt svinigt att vara otrogen så kommer det att blåsa över. Du behöver inte vara orolig över Johans och Louise när det gäller ekonomin. Hon driver restaurang här i GBG och har även bra flöde på sociala medier.
Ingen köper något i hans webshop. Andra, mycket större butiker, säljer samma produkter till lägre priser och han har inte gjort någon promotion eller SEO, finns inte med på prisjakt eller pricerunner mm. Han är likt många andra hjärndöda influencers helt inkompetent när det kommer till faktisk företagsamhet vilket redan är känt sen Åsö-debaklet. Om samarbetena är utanför YT eller social media helt eller inte spelar ingen roll, hans varumärke har tappat 95% av sitt värde, och det är inte som att han kommer att kunna erbjuda någon egentlig kompetens eller kunskap då han bara är en talanglös influencer. Han är en reklampelare som ingen längre vill använda.

Poängen var att Louise inte kommer kunna visa sig med sin nya romans offentligt utan att möta massiv kritik och riskera sin karriär eftersom att hon själv också är främst en influencer. Att gömma undan sin partner konstant när man lever ett liv i offentligheten är inte hållbart och det kommer garanterat att spricka. Särskilt eftersom att Johan inte längre har någonting att erbjuda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in