2022-11-22, 02:03
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Inte för att jag hyser några som helst sympatier för Ryssland, men det där var ju ett synnerligen vidrigt sätt att marknadsföra sig på.
Kan det klassas som någon pervers form av godhetsknarkande?

Detta "godhetsknarkande" är en miljon gånger bättre än wokepussys som skickar sin dotters gamla loppätna lovikavantar och tror att de gör någon som helst jävla skillnad.

Ju fortare Sverige kan bli som Estland eller Lettland där vanligt folk har vett nog att samla in pengar till Bayraktars, stridsvagnar och bomber och granater en masse så slutar kriget med en förlust för ryssen.
Och det är som det ska.

Matgeek. Läser du detta: Pudla faking aldrig!
Bra gjort! Skit i om du tappar 2% av dina följare som börjar gråta för att de fick se en sådan där "krigsasak" i sitt flöde. Du vinner 20% nya vettiga följare i stället.
Citera
2022-11-22, 02:41
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Detta "godhetsknarkande" är en miljon gånger bättre än wokepussys som skickar sin dotters gamla loppätna lovikavantar och tror att de gör någon som helst jävla skillnad.

Ju fortare Sverige kan bli som Estland eller Lettland där vanligt folk har vett nog att samla in pengar till Bayraktars, stridsvagnar och bomber och granater en masse så slutar kriget med en förlust för ryssen.
Och det är som det ska.

Bra gjort! Skit i om du tappar 2% av dina följare som börjar gråta för att de fick se en sådan där "krigsasak" i sitt flöde. Du vinner 20% nya vettiga följare i stället.
Det blir svårt att bemöta dig utan att gå OT, men låt mig hålla med dig på en punkt. Pudling är både onödigt och meningslöst i det här fallet.
Det är själva PR-tilltaget som sådant jag har svårt för. Av flera olika skäl.
Citera
2022-11-22, 16:15
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick

Och det är som det ska.

han kommer inte vinna en enda följare, för ingen vill se hans skräpcontent oavsett.
Citera
2022-11-22, 17:34
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
han kommer inte vinna en enda följare, för ingen vill se hans skräpcontent oavsett.

Exakt så är det. Ingen går till en restaurang som serverar bajskorvar för att de en gång på 10 000 har serverat en ostmacka.
Citera
2022-11-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nu bombar Matgeek Ryssland.

https://www.youtube.com/shorts/IpH6pP369XU

Han är verkligen världens största jävla tönt.

Han går emot Paolo Roberto när han köper sex av en uppenbart självvald eskort som tjänar hundra tusentals kronor på sitt gig och menar att Paolo är omoralisk.
Samtidigt skänker han alltså pengar till Ukraina för att finansiera kriget mot Ryssland.

Han cherry pickar vad som är moraliskt och korrekt.

Johan är en sån jävla pissluffare som man önskar att man stötte på i 18 årsåldern så man kunde ge honom spö. Svag mentalt och världens jävla Beta tönt. Hoppas hans youtube kanal försvinner.
Citera
2022-11-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Han går emot Paolo Roberto när han köper sex av en uppenbart självvald eskort som tjänar hundra tusentals kronor på sitt gig och menar att Paolo är omoralisk.
Samtidigt skänker han alltså pengar till Ukraina för att finansiera kriget mot Ryssland.

Johan är en sån jävla pissluffare som man önskar att man stötte på i 18 årsåldern så man kunde ge honom spö. Svag mentalt och världens jävla Beta tönt. Hoppas hans youtube kanal försvinner.

Oj vad tuff du är. Kan vi bli kompisar?

Vem fuck orkar bry sig. Att ni ens orkar höra hans röst är skrämmande.. Nen han är ganska söt 😍
Citera
2022-11-22, 18:51
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nu bombar Matgeek Ryssland.

https://www.youtube.com/shorts/IpH6pP369XU
Där tappade jag all respekt för Matgeek. Hur fan kan han tycka att det där är OK?
Citera
2022-11-22, 19:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Haha, när jag läste det så kände jag exakt samma sak!

Jag gillade honom i början, men sen han började lisma för företag och där pengar fanns så vände det. En jävla sell out som pushar vad det än må vara så länge det ger klirr i kassan.

Hur var det med tex "fem saker jag aldrig skulle köpa", vågar Matgreed inte göra dem längre då det kan vara en framtida "samarbetspartner"?!

Som en del av er redan vet så har han även varit uppe för "granskning" för sin köpta hyllning av Arlandas matutbud.

https://sverigesradio.se/artikel/7088514
Citera
2022-11-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Oj vad tuff du är. Kan vi bli kompisar?

Vem fuck orkar bry sig. Att ni ens orkar höra hans röst är skrämmande.. Nen han är ganska söt 😍

Jag är en krigare i en trädgård nu för tiden.

"Better be a warrior in a garden than a garderner in a war" sun tzu, jordan peterson och cheddarjoe anno flaschback
Senast redigerad av Cheddarjoe 2022-11-22 kl. 19:47.
Citera
2022-11-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Där tappade jag all respekt för Matgeek. Hur fan kan han tycka att det där är OK?
Han är helt utvecklingsstörd uppenbarligen. Han tar bort videor som han gjort med Paolo Roberto som en jävla cuckad liten fjollfitta för att manifestera sitt ställningstagande i den ultra radikala feministska sekten som den ärkewoke fittan han och alla andra "män" som automatiskt slår in på den vägen för att de är komplett USLA och direkt avtändande för kvinnor på alla mätbara punkter och därför gör allt de kan för att passa in i deras patetiska mall.

Så att han sponsrar Ukraina med pengar för att ta människoliv men ratar en kändis som köper sex av en kvinna som blivit miljonär av att sälja sex helt frivilligt är bara ett bevis på att han är helt hjärndöd uppenbarligen.
Citera
2022-11-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, när jag läste det så kände jag exakt samma sak!

Jag gillade honom i början, men sen han började lisma för företag och där pengar fanns så vände det. En jävla sell out som pushar vad det än må vara så länge det ger klirr i kassan.

Hur var det med tex "fem saker jag aldrig skulle köpa", vågar Matgreed inte göra dem längre då det kan vara en framtida "samarbetspartner"?!

Som en del av er redan vet så har han även varit uppe för "granskning" för sin köpta hyllning av Arlandas matutbud.

https://sverigesradio.se/artikel/7088514

Ja, han är en total sellout och hans karaktär är exakt allting som kvinnor hatar och avskyr.

Titta på honom när han har med riktiga gäster som Leif Mannerström. Han framstår som en skolpojke trots att han är 45 år gammal.
Citera
2022-11-23, 19:08
Medlem
Tittar gärna på matprogrammen på Youtube men den där egotrippade matgöken undviker jag noga !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in