2025-09-08, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Han har ju många följare och visningar så det är väl svaret...
Du har aldrig funderat på varför bimbo-influensers med sina anknäbbar får så mycket uppdrag av företag?

Han kanske hade många följare för ca 8år sedan, kollar du nu så är det inte många! Och det sjunker stadigt…
Citera
2025-09-23, 00:03
Medlem
Undra vad som hände med klippet där han håller i en Santa Maria burk å säger ”köp inte de här skräpet” efter en stund så va burken blurrad och sen försvann klippet helt….gissar på att Santa Maria fått vetskap om klippet och kontaktat honom. Han är ju bra ful som bajsar på andra/konkurrenters produkter! Gör en bättre och billigare produkt själv så folk köper den istället! Men han är lat å försöker snacka ner konkurrenterna istället 😁
Citera
2025-09-23, 02:05
Medlem
Nu svischade han förbi i mediaflödet fast jag brukar försöka undvika honom. Min teori, karln käkar ozempic eller liknande. Han har ozempic-looken i fejjan. Med tanke på att han var tvungen att odla nytt hår så kan han väl kurera alla mattester med lite kemi.
(Han kanske gått ut med att han gör det?)
Citera
2025-09-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stronganoff
Nu svischade han förbi i mediaflödet fast jag brukar försöka undvika honom. Min teori, karln käkar ozempic eller liknande. Han har ozempic-looken i fejjan. Med tanke på att han var tvungen att odla nytt hår så kan han väl kurera alla mattester med lite kemi.
(Han kanske gått ut med att han gör det?)

Ingen aning men karln är iaf nära 50år men försöker se ut som 17, beter sig också som en tonåring. Ingen människa jag skulle vilja lämna ensam med min dotter, den saken är säker!
Citera
2025-09-28, 21:52
Medlem
JerryCottons avatar
Är Matgeek matscenens Henrik Schyffert?
Citera
2025-10-05, 22:22
Medlem
Kul ändå att han värna så pass mycket om klimatet att han förespråkar att kona ska matas med nån kemikalie för att minska deras rapande och fisande, men sitter sen och flyger fram å tillbaka till Japan som en dåre! Han är definitionen av en hycklare! Sluta flyg då din pajas om du vill minska koldioxidutsläppen!
Citera
2025-10-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666
Ingen aning men karln är iaf nära 50år men försöker se ut som 17, beter sig också som en tonåring. Ingen människa jag skulle vilja lämna ensam med min dotter, den saken är säker!

Ingen människa jag skulle vilja lämna ensam med min son.
Matbögen är obehaglig. Skriker psykopatpedofil om honom.
Citera
2025-10-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ingen människa jag skulle vilja lämna ensam med min son.
Matbögen är obehaglig. Skriker psykopatpedofil om honom.

Riktig obehaglig människa! Man ser i blicken att det är nått som inte riktigt står rätt till.
Du har rätt, han kan mycket väl vara bög eller bi….han ska helt enkelt inte vara nära barn oavsett kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in