Citat:
Ursprungligen postat av
Edgerton
1. Har du bevis för att Epstein drev en honeypot? Nej, det har du inte eftersom du endast har tillgång till öppna källor. Det är dock en intressant hypotes - som jag också varit inne på. Jag postade om detta innan dig.
2. Trådens medlemmar förbjuder ingen att spekulera och alla spekulerar. Det tillhör trådens kultur och Flashback i sin helhet. Fortsätt du att spekulera om att Epstein drev en "honeypot". Jag vänder mig inte mot detta.
3. Jag tror inte någon i tråden har förnekat att tex. Mossad, MI6 eller CIA inte infiltrerat länder vid något tillfälle. Det är ingenting konstigt. Det är en del av internationella relationer. Jag vill minnas att USA spionerade på Sverige genom Danmark för en tid sedan.
Det är inte hela världen att tråden har olika uppfattningar angående Epstein. Det är ingen stor sak.
Det är ställt utom allt rimligt tvivel att det är precis vad Epstein sysslade med: att kompromettera och grooma makthavare genom att facilitera och dokumentera sex med minderåriga, i maskopi med ett sionistiskt nätverk, har inga andra rimliga förklaringar. Det skulle nämligen vara en mycket smal nisch annars: inflytelserika män som inte bara vill ha sex med underåriga utan också får en kick av att
fotograferas i kalsongerna eller i komprometterande poser/med ungt sällskap (av det lilla vi faktiskt sett).
Är det inte en stor sak, att västvärldens politik subverterats på det sättet (och många andra)? Resultatet ser vi i praktiken, i sionistiska krig i Mellanöstern och påföljande migration till Europa. Ett och samma förlopp, en och samma agenda.
Tråden är ett exempel på den påverkansoperationens grundlighet och metoder. Anonyma sprattelgubbar för främmande makt, vare sig de autentiskt tillhör kategorin "hysteriska batikkärringar" eller hela tiden spelat en mer utstuderad roll för Saken.
Det är en "stor sak" att varje politisk reaktion mot Europas öppna portar har kapats av sionister och därmed skapat en pseudodebatt mellan två sidor av samma mynt: krona - skapa flyktingströmmar genom att destabilisera Israels rivaler, klave - släpp in flyktingarna i Europa. Vilket han än väljer, kommer Edgerton tycka att svensken får vad han förtjänar!
Sionismens kärna är subversion av demokratin i Väst; lilla Israel kan bara vinna genom att västliga politiker konsekvent sviker sina väljare och sätter dess intresse främst. Om Europas och USA:s demokratier fungerade, skulle Israel inte kunna behärska Mellanöstern genom krig som USA och Europa betalar priset för (förutom Mellanösterns befolkning, förstås).
Trådens sionister vill alltså per definition se samma typ av etniska klanvälde härska över Väst, som de påstår sig ogilla när det kommer från förorten. Vilket gör det logiskt att försvara Epstein. Något ingen rationellt tänkande, lojal svensk skulle ägna sig åt.