Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 14:07
Medlem
K.Blomkvists avatar
Undrar om man har hittat skallen på tjejen...

Blir lite som Vilma Wilma över det hela...
Citera
2025-12-29, 14:08
Medlem
Alltså läser man gamla tråden om Ekeröfallet fattar man inte hur denna människa kunde gå fri.. helt sinnesjukt! https://www.flashback.org/t3054444p30 No
Citera
2025-12-29, 14:08
Medlem
Poogles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Att GM var "bara" 174 cm med den ynkliga vikten 54 kg.... kraftig kajalpenna kring ögonen och Östrogen-byst.

Förklarar varför My inte la benen på ryggen då GM stannade bilen eller gick ikapp henne.

Hon processade undermedvetet individen som en KVINNA, inte en man!!!

Radarn var inte uppe och hon vaggades in i en falsk trygghet.

Ruskigt tjejer, eller hur? Det hade kunnat vara du eller jag som stötte på vad vi tror är en annan kvinna. Men som egentligen är en manlig styckmördaren med penisen intakt.

Den 18/12 hade han ljust hår, (om det är samma person som egal.rights dotter mötte). Kan det mörka håret vara en peruk som han använder ibland?

Ursprungligen postat av eqal.rights
Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår. Det var den 18/12 på Timmermansstigen.
Citera
2025-12-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det här kontot har inte varit framme tidigare.. vad jag har sett. Här ser man ju tydligt att det är samma person på LinkedIn och paintball fotona där personen har mössa och svart hår.

Har ingen koll på det,hittade det på paintballsidan.
Citera
2025-12-29, 14:10
Medlem
https://imgur.com/a/95DxOT3

Några fler bilder på mgm tagna från Facebookprofilen som varit aktiv i alla fall i maj 2025:
https://www.facebook.com/share/1AS1U9VMT8/
Citera
2025-12-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Hade han kunnat övermanna en längre kvinna som mig? 178. Jag väger även mer.

54 kilo är rekordlite för en vuxen svensk man.

Gärningsmannen hade varken fett eller muskler.

Gissar då att My var under 170 och späd.

Så länge kvinnan väger typ 65+ kilo så borde han få enorma problem att hantera en kvinna. Väldigt svårt, om man inte har en gedigen erfarenhet av slagsmål, att övermanna någon som är betydligt tyngre än sig själv.

Jag har sett bilder på My och hon ser varken särskilt späd eller kortväxt ut.
Citera
2025-12-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Alltså läser man gamla tråden om Ekeröfallet fattar man inte hur denna människa kunde gå fri.. helt sinnesjukt! https://www.flashback.org/t3054444p30 No

Vi som samhälle behöver införa straffet förvaring. Att man helt enkelt på obestämd tid förvarar personer som bedöms ha hög återfallsrisk. Man kan inte släppa ut dem bara så där. Vi som samhälle måste lägga fokus på samhällsskydd/brottsoffer/målsäganden/potentiella framtida offer istället för tycka synd om-förövraren-ge en andra chans-fokus.
Citera
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppskutt
Ovanligt men man kan få demens liknande symtom av stroke, alkoholism osv vilket kan skapa ett stort vårdbehov.

Mamman på boende. Sedan när? Hon har inga publika uppdateringar, t ex omslagsbild / profilbild, på Facebook sedan 2016 och innan dess bytte hon regelbundet bilder.

Blev hon dement (?) innan 2019, när sonen konstaterades vara pedofil, eller utlöste detta hennes nuvarande tillstånd?

Finns det någon sorts ärftlig hjärnskada som tar sig olika uttryck? Hur står det till med övriga släktingar på mammans sida?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Japp, och isåfall känns detta lite planerat, om Per har skvallrat och därefter har man haft spann på Robin och vart han kan tänkas vara med bilen.

Per måste efter kidnappningen ha blivit avsläppt hemma och sedan har Robin fortsatt själv.

Det står inget gällande ändring av misstankegraden för P*r, korrekt?
Ser bara att det står ”förundersökning har inletts avseende människorov” och att han därefter är gripen och anhållen.

Skäligen misstänkt ger ju polisen rätt till fler tvångsmetoder men det innebär ju också att det finns tillräckligt starka och konkreta omständigheter som föranleder den misstankegraden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Har ingen koll på det,hittade det på paintballsidan.

Det finns ett annat Facebook konto också där namnet är kvinnonamnet är utskrivet.
Citera
Medlem
Rackebajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Roberto, kan vi inte bara skita i att dra kortet vänsterkvinnor och feminister i det här läget?
En ung kvinna har bragts om livet.
My hade all rätt att vara där hon ville när hon ville.
Det är ingen annan än gärningsmannen/männen som gjort något fel.

Är det verkligen ingen annan som har gjort någonting fel här? Inte ens de som släppt ut dåren i det fria och som möjliggjort att detta ens skett?
Citera
2025-12-29, 14:12
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det här kontot har inte varit framme tidigare.. vad jag har sett. Här ser man ju tydligt att det är samma person på LinkedIn och paintball fotona där personen har mössa och svart hår.

Riktigt obehagligt med alla gosedjur i bilen med tanke på personens läggning. Den här bilden ger mig riktigt dåliga vibbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in