2025-10-23, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Oj vilken jättenyhet, en kändis åker fast.
Vem bryr sig, jag fattar inte varför sådana här trådar har ett så stort intresse.
Samma med kvällspressen som har flera artiklar om ämnet.
Varför är detta intressant? Kändis eller inte personligen skiter jag i det, rätt komiskt att folks intresse är sådana här icke-händelser.
Liknar skvallerkärringen som gottar sig.

Ja, att någon "kändis" försökt pussa en kvinna på fyllan är helt ointressant.

Att Sverige numera är ett land där detta leder till rättegång och att "kändisen" gråtande skall utöva "självkritik" (som maoisterna kallade det) framför kameror....DET är av stort intresse för alla som lever här.
Citera
2025-10-23, 07:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
För vad? Att hon inte kan vara på sin arbetsplats utan att få en kåt gubbe efter sig. Hedrar henne hon sätter ner foten.

Sist jag tittade avgör domstol om detta är brott eller inte. Och oaktat Johan Erikssons dribbleri kan vi inte ha arbetsplatsen där sådant här sker.

Fanns ingen chef på plats?

Tror att kvinnan som anmälde var lite utav en chef. När kvinnan sedan valde att lämna produktionen så ville Micke tala ut om händelsen med henne och andra tillsammans men det var de inte intresserade av.

Du har alltså redan bestämt att om det blir friande dom beror det bara på försvarsadvokatens dribbleri.
Citera
2025-10-23, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Italienare pussar typ som en hälsning.. ska svenska feminister anmäla dem för typ våldtäkt vid ett möte då😄
Var det inte just en italiensk tränare som torskade just för detta....
Citera
2025-10-23, 07:36
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Var det inte just en italiensk tränare som torskade just för detta....
Nej det var den spanska förbundsbasen som gav en kyss när Spanien vann titeln. Men ja, det var ju ungefär på den nivån. En glädjeyttring helt enkelt men då ska det smädas.
Citera
2025-10-23, 07:47
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Så då hade både ML och RF deniability? Hon kunde valt att spela ner det och lösa det privat över en lunch, sagt att hångel är över gränsen till ML, de är båda gifta, detta funkar inte?

Då framstår den totala paniken och polisanmälan som att spränga huset för att man hittar en spindel i vardagsrummet.

Håller med. Det här framstår som en lite småsnaskig skvallerhistoria om folk som flörtar lite för mycket än vad som är lämpligt när de är ute på jobbresa och super.

Att ML blir av med jobbet som programledare finns tyvärr i korten när han försöker hångla upp en gift kollega och är gift själv, oavsett hur full du är. Hans jobb är på konsultbasis per säsong, hur enkelt som helst att inte förnya för produktionsbolaget. Han har bajsat där han äter, dåligt beslut. Att det skapar friktion med makan hemma i Sverige är också rimligt, då det visar sig att försöka ligga med yngre kollegor på jobbresan sällan uppskattas av äkta makar.

Men brottsligt? Kom igen nu. Det var två misslyckade raggningsförsök där en fyllskalle inte uppfattat signalerna rätt. Om det ska räknas som kriminellt, har man i princip kriminaliserat att ragga.
Haha ja då hade jag garanterat varit dömd redan också. Har absolut hänt att man förstått signaler fel på fyllan och försökt pussa någon där man sedan fattar att det kanske inte var så uppskattat. Det är ju mest bara pinsamt för en själv, tycker nog att det räcker som straff. Förstår faktiskt inte ens vad man vinner på att dra sånt här rent trams till domstol, speciellt som de verkar haft en bra relation. Som många skriver kan man väl ta det över en lunch och be om ursäkt om ens det ska behövas. Ett sms dagen efter borde räcka.
Citera
2025-10-23, 07:49
Medlem
Gud så tramsigt. Bli traumatiserad av en puss. Behöva gå till psykolog och PTSD jisses. Att dra detta för rättegång.....måste göra det hela sjukt mycket värre. En ursäkt varför är man inte nöjd med det. Galet.
Citera
2025-10-23, 07:54
Medlem
Nu blir det hypotetiskt, men jag hade inte velat anmäla en sån här sak oavsett hur kränkt jag blivit. Varför? För att en rättegång är en stor grej, att riva upp allt igen och tala om allt i DETALJ hur allt gått till inför svenska folket måste vara påfrestande. Jag förstår varför hon gråter i rätten, det hade jag också gjort. Att infinna sej i en rättssal och få alla blickar emot sej är förmodligen (nu killgissar jag) jobbigare än själva händelsen.
Citera
2025-10-23, 08:14
Medlem
TheKhurgans avatar
Ett skolboksexempel för hur en tjej flörtar på fyllan, ångrar sig och anmäler för att rensa sitt dåliga samvete.
Och för att rädda sitt äktenskap, då hon vet att hennes man kommer få reda på det. Då vill hon förekomma detta genom att "gråta ut".

Det är en masspsykos vi ser, när det gäller tjejer som anmäler killar för varenda försök till kontakt.
I det här fallet värre. När hon suttit och pratat om hur dåligt hennes äktenskap var, hon har klängt på Micke i bilen, stoppat in sin hand innanför hans skjorta. Han kunde ju lika gärna anmält henne.

Att hon dessutom skickar hjärtan och bjuder med honom på lunch dagen efter gör ju att man tappar allt förtroende för idioten.
Hon borde söka hjälp för sitt sargade psyke och kanske sluta supa på jobbet.
Citera
2025-10-23, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Conclusion
The described act is likely to be punishable in Spain as sexual assault under Article 178 of the Spanish
Penal Code.
The applicable penalty ranges from 1 to 5 years of imprisonment.
The statute of limitations is 5 years, expiring on September 13, 2029.

If further clarification or additional context is needed, feel free to ask!
Best regards,

Frågade du om två våldspussar när du dök in på AI?
Citera
2025-10-23, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Hur gick det för tränaren för Spaniens damlag som pussade en av spelarna?
Jo, han dömdes för sexuellt övergrepp.
Dömdes han? Inget jag läst. Bara att han tvingades avgå.
Citera
2025-10-23, 08:33
Medlem
YuriOrlovs avatar
Anledningen till att det blir en stor grej och att tjejer fllippar ut i psykbryt är inte händelsen i sig. Jag tror inte heller det är för att dölja någon slags otrohetsförsök.

Jag tror det är "medsystrar" och klimatet som gör att dom känner att dom "måste gå vidare och anmäla". Dom lättar sitt hjärta för någon kvinnlig vän och denna börjar propsa på en anmälan som insinuerar på att man måste stå upp som kvinna mot patriarkatet.

Det som från början var en vilja att kanske bara behöva berätta blir ett stort jävla case med många inblandade och då är det för sen att backa.

Kvinnor är överlag extremt påverkningsbara som grupp och fallar oftast för grupptrycket.
Citera
2025-10-23, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Dömdes han? Inget jag läst. Bara att han tvingades avgå.

Luis Rubiales dömdes för sexuellt övergrepp.

https://www.svt.se/sport/fotboll/reuters-luis-rubiales-skyldig-i-kysskandalen
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/al0oE4/rubiales-straffas-med-18-manaders-dagsboter?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in