jag har väl inte direkt utseendet emot mig, är väldigt social (jag pratar med allt o alla), o är väldigt snäll (kanske lite godtrogen ibland,) detta gör kanske att jag hamnar i lite speciella situationer då o då
Jag har ju varit i situationer där kvinnor kommit fram o varit väldigt närgångna. En kvinna kom från ingenstans o tog tag i mig o gav mig en kyss på krogen för inte så länge sen.
nu vill inte jag hänga ut någon kvinna (så jag skriver inte var eller vilket lag) men jag var på guldfest med ett hockeylag som hade tagit sm-guld när jag stod o väntade på att spelarna skulle upp på scenen på en nattklubb. Då känner jag hur en kvinna tar mig på skrevet; när jag tittar bakåt så flirtar hon med mig med sin blick. Jag blev minst sagt ställd;
Jag har minst 6-7 situationer till där kvinnor (o en kille) varit väldigt närgångna på liknande sätt som ovan, men inte fan blev jag arg o skulle polisanmäla; det var ju inte så att mitt liv blivit förstört av dessa händelser.
dessa människor har ju inte velat mig illa; varit aggressiva eller otrevliga på något sätt. Jag förstår inte varför jag skulle anmäla dessa till polisen o göra en rättsak av detta? Jag har väl snarare blivit smickrad. (vilket väl borde vara naturligt; eller är det jag som inte hänger med i dagens samhälle)