Ni typer är helt otroliga! Nu har ni kommit ut med ett nytt avsnitt. Och vad innehåller det? Tja vad sägs om EXAKT SAMMA SAK som ni sade sommaren 2019:
https://www.pilum.nu/6-tema/konspirationer/#A8.
Samma fårskallar som säger
Citat:
Ursprungligen postat av
patrixx
Jag gör mitt bästa vad gäller att göra människor uppmärksamma på de stora lögner som vävts, främst inom vetenskapen
säger samtidigt att de minsann är vetenskapliga och tror på den vetenskapliga metoden.
Ändå har de inte ändrat sig på SEX ÅR! Trots att jag har tagit upp deras felaktigheter, deras felaktiga slutsatser, vansinnigheter, feltolkningar och rena fånerierna. De ändrar inte på något, tar inte till sig kritik, lyssnar inte på argument, trots att vi normala människor förtvivlat försöker få dem att ta till sig fakta genom att rada upp dem på led?
I fallet med medicinhistoria och sjukdomen lepra och dess icke-koppling till "fermenterad fisk" har jag klart och tydligt tagit upp att Hawaii kinesisk invandring, att hela östersjöområdet åt samma mat, att Indien och moderna avlopp, att Sydamerika favelor, att nordamerika bältor, att medeltiden rödrävar...........
Patrixx, hur kan man vara så inskränkt och totalt oförmögen att ta till sig fakta som du?