Citat:
Ursprungligen postat av
oldtimedrunk
Intressanta ämnen men ni pratar alledes för självsäkert om hur saker och ting ska ha gått till och känns smått nedlåtande mot alla som inte tror på era teorier. Visst jag har inga höga tankar om media och de styrande men era teorier är ganska extrema och borde framföras mer ödmjukt och gärna med nån som säger emot.
Med det sagt så kommer jag nog ändå att lyssna igenom de flesta avsnitten för att vidga mina vyer och sen är det såklart kul att det är på svenska.
Håller med, speciellt när de pratar med gäster. Enligt Cui Bono är ju allt fejk, och de har ytterst lite respekt för att andra kan vara så dumma att de tror på vad som är gängse accepterat som sant. Tycker att de borde ha lite mer förståelse för att alla inte på fläcken kommer att konvertera till att tro på deras teorier om 9/11, Estonia, solsystemet, satelliter, etc.
Men jag har lyssnat på alla avsnitt. Så jag tycker att podden är intressant och underhållande. Även om jag inte känner mig övertygad om allt som framförs. T.ex. har jag svårt att köpa att rymdraketer inte kan accelerera i rymden, och att därmed skulle alla rymdfärder, rymdstationer, foton från rymden, satelliter, privata rymdbolag och NASA vara fejk. Och som en sådan sak kan de ha väldigt lite förståelse för i podden att folk inte håller med dem.